Originally posted by Posseltje
View Post
FLEX cup; foto's en resultaten!
Collapse
X
-
-
Originally posted by Nocerino View PostDat er meer dan duizend mensen kwamen heeft toch niks te maken met het feit dat er cruciale fouten zijn gemaakt? Of mogen we dat niet zeggen? Ik heb namelijk de jongens die meededen van dit forum de afgelopen tijd gevolgt, en ben zelf ook geïnteresseerd geraakt om mee te doen. Als ik dan lees dat er een potje gemaakt word, begin ik toch te twijfelen.
Comment
-
Tis een mooie wedstrijd lieve Rene, maar zoals elke wedstrijd kan het beter, met kritiek moet je kunnen omgaan en kijken waar het beter kan.
Alleen veren in je reet krijgen leer je niks van toch?
Maar leg dan eens voir iedereen uit hoe een selectie plaatsvind?"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by mini yates View PostIk hobby nog wat ja, probeer voor beginners nu een leuke wedstrijd neer te zetten en zo het enthousiasme wat ik zelf heb voor de sport over te brengen op de volgende generatie. Dus als we met zijn allen nu wat positiever zijn op dit soort evenementen dan kunnen we het weer zo groots proberen te maken als in de jaren 80, hopelijk
het word steeds populairder inderdaad, snap ene kant je frustratie als jullie er blijkbaar weinig mee te maken hebben, maar het lijkt me ook ene signaal wat opgepakt moet worden voor het vervolg
Comment
-
er was niks mis met de organisatie zelf, dat was wel goed geregeld.. dat niet, alles was keurig optijd, alles stond aangegevens en verder geen problemen ofzo.
alleen jammer van die indelingen, en dat wordt niet door alleen mij gezegt maar ook door veel andere junioren achter de schermen en door andere van buitenaf zo te horen. vorig jaar waren de indelingen aan de hand van de fotos goed ingedeeld alleen dit jaar was de D junioren wel heel erg omhoog geschoten kwa niveau, sommige jongens konden dat gewoon niet aanpoten.. er stonden buffels in de D klasse waar je als beginner echt niet tegen wil staan als je pas traint. maar liefst 24 deelnemers in de D line up, en maar een kleine hoeveelheid in de C...Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Is ook geen aanval hoor. Vroeg me alleen dus af hoe dit zo komt en of dit ook bekend was bij de organisatie. Blijkbaar wel dus. Waarschijnlijk evalueren jullie deze punten wel. Succes met het organiseren van wedstrijden voor beginners, ik ben in ieder geval nieuwsgierig geworden."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostTis een mooie wedstrijd lieve Tene, maar zoals elke wedstrijd kan het beter, met kritiek moet je kunnen omgaan en kijken waar het beter kan.
Alleen veren in je reet krijgen leer je niks van toch?
Maar leg dan eens voir iedereen uit hoe een selectie plaatsvind?
Laat ik het van de andere kant bekijken, tot 2 jaar terug was de D klasse er niet en diende iedereen in C uit te komen de eerste keer. Misschien is dat wel beter wat dan is er geen onderscheid meer. Is het je eerste wedstrijd, prima be je C, sta je langs iemand die 500 jaar traint en 120kg en denkt ook eens een wedstrijdje te doen. Dan vind jij dat als nieuwkomer met 2 jaar trainingservaring ook niet leuk. Dus of je dit ooit naar ieders wens krijgt, denk het niet....
Comment
-
Originally posted by mini yates View PostHeb je gelijk in, als organisatie moeten wij hier ook weer wat mee doen, maar er zullen altijd mensen zijn die teleurgesteld zijn omdat ze niet het resultaat halen wat ze willen. Maar enige objectiviteit is natuurlijk ook een onderdeel van je sport cq zelfkennis.
Laat ik het van de andere kant bekijken, tot 2 jaar terug was de D klasse er niet en diende iedereen in C uit te komen de eerste keer. Misschien is dat wel beter wat dan is er geen onderscheid meer. Is het je eerste wedstrijd, prima be je C, sta je langs iemand die 500 jaar traint en 120kg en denkt ook eens een wedstrijdje te doen. Dan vind jij dat als nieuwkomer met 2 jaar trainingservaring ook niet leuk. Dus of je dit ooit naar ieders wens krijgt, denk het niet....
Let wel dat ik ervan uitga dat zowel jij en Harry en ook Mike niet hadden verwacht dat het niveau zo hoog zou zijn toch?
Hoop dat het volgend jaar meer eerlijker is voor de D jongens, ik denk dat dat vast goed gaat komen jou kennende"You are what you eat..."
Comment
-
Ik wil natuurlijk niet als boeman overkomen dus ik wil de atleten vragen om hun ervaringen, goed en slecht, naar ons te sturen. Zodat Harry en ik dit kunnen meenemen in onze evaluatie en gaan werken aan een vorstel naar de bond toe om klasse indelingen beter te doen. Misschien dat we zo voor het volgende jaar een hele andere opzet kunnen maken!
Stuur al jullie op of aanmerkingen naar [email protected]
Comment
-
Dit staat ook op de site van de Flex cup, dat lijkt me door de org neergezet toch?
De Flex Cup blijft een gecombineerde C en D wedstrijd, waarbij D staat voor echte beginners, mensen
die nooit eerder een wedstrijd meedraaiden of het een keer geprobeerd hebben
maar de top 5 niet haalden. En als zo'n echte beginner dan toch te goed mocht
blijken te zijn, gaat deze alsnog naar de C-klasse, zodat de D altijd beschermd
blijft!"You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostIk begrijp het Rene maar vond jezelf ook niet dat er een te groot klasse verschil was in de D klasse?En dat er een aantal D atleetjes in de C hoorden?
Let wel dat ik ervan uitga dat zowel jij en Harry en ook Mike niet hadden verwacht dat het niveau zo hoog zou zijn toch?
Hoop dat het volgend jaar meer eerlijker is voor de D jongens, ik denk dat dat vast goed gaat komen jou kennende
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostDit staat ook op de site van de Flex cup, dat lijkt me door de org neergezet toch?
De Flex Cup blijft een gecombineerde C en D wedstrijd, waarbij D staat voor echte beginners, mensen
die nooit eerder een wedstrijd meedraaiden of het een keer geprobeerd hebben
maar de top 5 niet haalden. En als zo'n echte beginner dan toch te goed mocht
blijken te zijn, gaat deze alsnog naar de C-klasse, zodat de D altijd beschermd
blijft!
Comment
-
Originally posted by mini yates View PostIk wil natuurlijk niet als boeman overkomen dus ik wil de atleten vragen om hun ervaringen, goed en slecht, naar ons te sturen. Zodat Harry en ik dit kunnen meenemen in onze evaluatie en gaan werken aan een vorstel naar de bond toe om klasse indelingen beter te doen. Misschien dat we zo voor het volgende jaar een hele andere opzet kunnen maken!
Stuur al jullie op of aanmerkingen naar [email protected]
[email protected] is het trouwens!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
40 minutes ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-