Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Precies, maar die regels en beoordeling van die atleten wordt door de wedstrijdcommissaris gedaan. En dat grijze gebied tussen d en c, dat dient opgeklaard te wrden
Ik denk dat er alleen maar iets positiefs uit kan komen uit alle kritiek
Mike is een goeie wedstrijdcommisaris, heb ik altijd gevonden, hij zal met de kritiek vast iets mee doen
Op naar de Flex cup 2013
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Ben ik de enige die dacht: dat is mooi, als Rene er is komt er vast opheldering? Terwijl ik nu van mening ben dat het er alleen maar vager op is geworden? Dat het alleen maar onduidelijker is waarom deze keuze is gemaakt? En ook niet echt betrouwbaarder: de flexcup doet blijkbaar een hele stellige belofte waar ze zelf niet eens invloed op heeft?
En dan nog: of het de verantwoording van de organisatie is of niet: het gebeurt tijdens de flexcup. Dus het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen de flexcup er ook opaan kijken. Hoe je het ook draait: de D klasse is niet beschermd. En dat is wel wat er op de site stond, en waar mensen nu over vallen.
De flexcup is mede groot omdat het enorm leeft op de fora. Dat is handig, want je hebt dan een groter netwerk. Maar is ook lastig, want als het dan tegenvalt speelt dat ook. Dat is toch niet meer dan iets wat simpelweg te verwachten was?
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Dat klinkt heel mooi en netjes, maar wat is er precies met de punten van vorig jaar gedaan? Aangezien er toen ook wat verbeterpunten waren (wat niet meer dan logisch is, met een 1e wedstrijd).
En wat moeten jullie hier verder aan doen: dit lag toch aan de wedstrijdcommensaris, niet aan jullie?
Passion is: pushing yourself when no one else is around
beste zou zijn nog een tussenklasse...... maar ook dit kan je dan weer niet beschermen... de flex heeft een belofte gedaan die ze niet waar kunnen maken... het is appels met peren vergelijken! was gewoon een te grote opkomst bij junioren tsja en daaruit moet je maar zien optestellen wie d en c is.... gaat niet werken... zeker niet in zo korte vleeskeuring tijd... doe dan gewoon een echte prejudging met verplichte poses bij zo opkomst en split die groepen in 2 dagen of knal er 1 grote line up in haha. Maarja weet natuurlijk niet of dit kan en haalbaar is. Is maar een mening
“For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”
Vroeger had je ook de pre judging, de dag ervoor was er een weging toch? Die dag kun je ook atleten oproepen als er teveel staan, hou dan een pre judging wie C of D is.
In deze situatie heeft de wedstrijdcommisaris ook maar kort tijd om te beslissen en als die eenmaal in het begin een schifting heeft gemaskt moet hij die lijn volgen, het was een te grote groep juniors om zo snel in te kunnen delen dus een extra pre judging zou niet verkeerd zijn nee.
Wat ik wel absurd vind is dat de speaker even heel dictatoriaal moet zeggen dat mensen die 100 jaar geleden kampioen waren ook voor hun kaartje moeten betalen??In de VS zijn ze blij als oud toppers of Pro's komen kijken, zo kreeg Koos Hemminga wat een legende is in de sport het armbandje van Mascha anders mocht ie niet backstafe, terwijl die man zo enthousiast was om bij de atleten te kijken.
Vind dat best vreemd.
Dat soort dingen los je alleen maar op door dit soort mensen van tevoren van kaartjes te voorzien. Op de dag zelf is dat voor veel mensen in de organisatie op de vloer lastig in te schatten en krijg je een te groot grijs gebied. Op die manier voorkom je dit soort (kennelijk) missers. Wel naar dat het op die manier moet wat betreft omroepen.
Vroeger had je ook de pre judging, de dag ervoor was er een weging toch? Die dag kun je ook atleten oproepen als er teveel staan, hou dan een pre judging wie C of D is.
In deze situatie heeft de wedstrijdcommisaris ook maar kort tijd om te beslissen en als die eenmaal in het begin een schifting heeft gemaskt moet hij die lijn volgen, het was een te grote groep juniors om zo snel in te kunnen delen dus een extra pre judging zou niet verkeerd zijn nee.
precies wat ik bedoelde inderdaad
“For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”
best vreemd? vind het ronduit schandalig eigenlijk.... alles draaid hier in nederland om dat klote geld, beetje fatsoen en respect zit er tegenwoordig niet meer in... iedereen is kennelijk een nummer waaraan verdiend kan woorden
Wat ik wel absurd vind is dat de speaker even heel dictatoriaal moet zeggen dat mensen die 100 jaar geleden kampioen waren ook voor hun kaartje moeten betalen??In de VS zijn ze blij als oud toppers of Pro's komen kijken, zo kreeg Koos Hemminga wat een legende is in de sport het armbandje van Mascha anders mocht ie niet backstafe, terwijl die man zo enthousiast was om bij de atleten te kijken.
Vind dat best vreemd.
Als je kijkt naar het niveau van vorig jaar en dit jaar?Tal had vorig jaar de Flex op ze sloffen gewonnen, dit jaar stonden er juniors van A, B, C en D niveau, een schifting zo snel is moeilijk dus prejudging zou handug zijn of een selectie via fotoos maken 3 days out, van daaruit dan irl alleen tsjekken of het zo is of het C of D is.
Nou lees ik ergens dat de nr 3 in Tal ze klasse 3de is geweest op de NK 2008 YBF en de Artemis cup in 2009 heeft gedaan en gewonnen?Dacht dat de D klasse voor absolute beginners is...
Die bedoel ik dus, komt van Siggie vandaan, abdsurd dat ie niet mee mag doen.
Hoorde dat ie zelfs de AC kan doen....zonder podiumervaring kan dat niet, hij ziet er vreselijk goed uit maar hij moet wel ervaring opdoen lijkt me?
Traint ie ook bij Siggie?
ja hij word daardoor begeleid zowel hij als ines , nu ik weet dat davy denk 10 jaar terug eens een wedstrijd had meegedaan voor de juniors buiten dat niks maar idd hij kanb de ac doen alles zal wel goed komen denk ik maar als ik die verdeling daar allemaal zag vind ik dat hij tg had mogen meedoen maar wie bn ik e allesins davy zal wel ng verder geraken dan nu voor zover ik hem al een tijd ken geeft hij meer dan 200procent
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment