creatine of eiwittenshakes??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine of eiwittenshakes??

hee allemaal!

ik gebruik 6 weken creatine nu, maar hoor van best veel mensen in de sportschool dat eiwitshakes beter zijn om te groeien? ik heb veel gezocht op internet maar wordt er niet veel slimmer van haha. wat ik wel zie is dat eiwitten veel duurder zijn
    wie kan mij helpen?!
    THANKS

Zijn twee totaal andere producten, maar het begint allemaal bij je voeding en training.
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Dit is inderdaad appels met peren vergelijken. Creatine vergroot de anaerobe energie (simpel gezegd) en eiwitten, een macronutrient van de voeding, zijn de bouwstenen van o.a. spiervezels.

Eerst de voeding op orde brengen en dan kijken of supplementen wat voor jou kunnen betekenen.

Comment

voeding op orde brengen? ik probeer zoveel mogelijk eiwitten naar binnen te krijgen doormiddel van veel brood met kipfilet s avonds kwark, bananen etc. ik train 3-4 x perweek. fitness pas 3.5 maand btw

Comment

Ja maar heb je er ook bij stilgestaan dat je deze moet verdelen over ca. 6 of meer maaltijden en dat je lijf in principe niet veel meer dan ca. 40 gr eiwit per maaltijd kan verwerken?

Heb je een voedingschema of iets dergelijks? Want "zoveel mogelijk" is niet per definitie goed.
          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

brood en bananen zijn niet de meest voor de hand liggende eiwitbronnen.

In de voedingssticky`s kun je jezelf inlezen in de basis van voeding, dan zul je zien dat het bestaat uit meer dan alleen zoveel mogelijk eiwitten naar binnen werken.

Comment

uhh nee..
              ontbijt : 3boterhammen-melk
              11:00 - 17:00 ongeveer 8 boterhammen
              18:00 - avondeten-kwark
              ben trouwens maar een klein ventje hoor.. 18jr 1.77m 68kg

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                Ja maar heb je er ook bij stilgestaan dat je deze moet verdelen over ca. 6 of meer maaltijden en dat je lijf in principe niet veel meer dan ca. 40 gr eiwit per maaltijd kan verwerken?

Heb je een voedingschema of iets dergelijks? Want "zoveel mogelijk" is niet per definitie goed.
                Moet dat? Ik eet twee maaltijden per dag met elk ongeveer 90 gram eiwit. Doe ik dingen totaal fout dus.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik zou me eerst even in gaan lezen, want volgens mij schort er nog wel wat aan je kennis over voeding. Begin eens met de stickies.

Comment

haha ja dat kan je wel stellen.. maar snap niks van die uitleg ik moet gewoon effe duidelijk hebben hoe ik het beste en snelste aankom in kracht en massa.. ik ga echt niet s ochtends rijst met kip zitte kanen ofso. ik probeer gewoon goed en veel te eten en hard te trainen, en gebruik dus creatine maar hoor dat eiwitten dus beter zijn.. ( ben maar een simpele ziel en hoef geen bodybuilder te worden )

Comment

Simpel of niet, er zijn shortcuts, alles begint met goede voeding.
                      Het kost geen bergen tijd om je even in te lezen en op basis daarvan kun je voor je zelf bepalen in hoeverre je een schema oid op gaat stellen. Creatine, whey en andere supps gaan je geen bal verder helpen als je voeding niet enigszins oporde hebt. Dat is geneuzel in de marge, echt resultaat komt uit correcte voeding.

Comment

Originally posted by chrisengeltje View Post
                        haha ja dat kan je wel stellen.. maar snap niks van die uitleg ik moet gewoon effe duidelijk hebben hoe ik het beste en snelste aankom in kracht en massa.. ik ga echt niet s ochtends rijst met kip zitte kanen ofso. ik probeer gewoon goed en veel te eten en hard te trainen, en gebruik dus creatine maar hoor dat eiwitten dus beter zijn.. ( ben maar een simpele ziel en zou nooit een bodybuilder worden )
                        Ik heb het even voor je verbeterd .

En om je nog verder te helpen.

1. jij traind niet hard
                        2. jij eet niet veel
                        3. creatine en eiwitten kan je niet vergelijken.

Zo nu heb ik je wel genoeg geholpen.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                          Moet dat? Ik eet twee maaltijden per dag met elk ongeveer 90 gram eiwit. Doe ik dingen totaal fout dus.
                          Super, lekker doorgaan zo !!! En verder natuurlijk chips en bier tussendoor?
                          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

ik vind het knap dat jij weet dat ik niet hard train! ook heb ik eiwitten en creatine niet vergeleken? en ik eet veel meer dan een gemiddeld persoon(K) hater..

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                              Volgens mij bedoel je het goed Pascal, maar pas wel op dat je mensen niet teveel bro-science gaat verkopen zoals dit
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X