Welke sportschool train je?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hooligan View Post
    Ach shit .. bedoelde Jan Lomulder van de Fightschool maar die doet alleen maar kickbox en muay thai etc..

Maatje van me trainde altijd bij station in beilen, maar geen idee hoe dat daar heet

In Assen heb ik helemaal nog nooit iets over goeie sportschool gehoord
    Ik train momenteel bij Fitness factory ( naast de duthler). naar mijn mening een prima sportschool.
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Basic fit in den haag heeft ook geen squatreck. Maarja, ik sport daar toch niet .
      train je in den haag?
      “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

Originally posted by yvar View Post
        train je in den haag?
        Heel soms, basisgym is in zoetermeer. Pendel vaak tussen deze twee steden.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Heel soms, basisgym is in zoetermeer. Pendel vaak tussen deze twee steden.
          Vlak bij mij dus. Ik woon in bergschenhoek.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            Het staat er nog niet zo lang en het staat in de VIP ruimte (dan betaal je 10tje per maand meer)

Er is nog niet veel animo voor maar ik vind het wel prettig, af en toe moet ik ook nog even kijken hoe alles het lekkerste werkt

Daarnaast hebben we een fysiotherapie en chiropracticus in onze sportschool zitten dus die zullen het wel gebruiken.

Iedereen is welkom om keertje met mij te trainen.

Bedankt!
            Kom een keer langs als je in de buurt bent, trainen we een keer samen.
            Ik woon helaas in Noord-Limburg, misschien dat ik geluk heb als ik bij de recherche ga en dat ik in Amsterdam terecht kom
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Fit4free Ado,

Geen squatrek en dumbbells tot 40
              60% healthclub-personen
              30% bicepboys
              10% ok

Comment

Originally posted by Sjappie_ View Post
                Fit4free Ado,

Geen squatrek en dumbbells tot 40
                60% healthclub-personen
                30% bicepboys
                10% ok
                Jij doet toch sl? Hoe squat je dan?
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Wil bij train more gaan trainen, hammerstrength apparatuur, diverse benches en losse bars, squat rack, dumbells tot 40 KG, boxring en equipment, meerdere cable towers en de basic healthcenter apparaten zijn er ook. Ook mooie kleedkamers met gratis sauna etc. Zie alleen zo op tegen dat jaar contract -.-

Comment

Sportcentrum VU in Amstelveen
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Jij doet toch sl? Hoe squat je dan?
                      Kan ook in een smith machine
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Zie alleen zo op tegen dat jaar contract -.-[/QUOTE]

Wat is ermee dan? Heb op dit moment ook een jaar contract al 3x verlengt nog geen problemen mee.
                        Huidige sportschool bestaat uit veel oudere mannen en vrouwen. De vrouwen die daar trainen hebben meestal een goed fysiek en de mannen meer een pl-er fysiek (no offense naar alle pl-ers). Dumbells gaan tot 36, 1 olympic bar, 3 normale van 10kg, 1 curl bar, Incline bench, normale bench, schouders ding, smith machine, flye machine waarbij je zit, tr-x ofzo, veel aparataten voor alle spiergroepen cardio gedeelte, sauna, zonnebanken en 12 cable apparaten die je zelf kan instellen. De instructeurs zijn wel aardig en weten de basis, een paar jonge instructeurs nemen het wel heel serieus en die hebben ook goeie kennis ( teminste zo zie ik 't)

Comment

F4f is bagger naar mijn mening heb er zelf een jaar getraind. Ze hebben in geen enkele vestiging een squatrek en alle dumbbells liggen door elkaar verspreid over de vestiging. De begeleiding is trouwens ook waardeloos want wanneer je om een schema vraagt duwen ze iets met enkel isolatie oefeningen in je handen. Beste beslissing die ik heb gemaakt is daar weggaan.

Comment

Nou ik zit daar nu in de buurt op school, als ik me examen haal ga ik naar A'dam en daar zou dan wel weer wat beters te vinden zijn, en anders ben ik de hele tijd heen en weer aan het rijden.

Comment

Originally posted by Tails View Post
                              F4f is bagger naar mijn mening heb er zelf een jaar getraind. Ze hebben in geen enkele vestiging een squatrek en alle dumbbells liggen door elkaar verspreid over de vestiging. De begeleiding is trouwens ook waardeloos want wanneer je om een schema vraagt duwen ze iets met enkel isolatie oefeningen in je handen. Beste beslissing die ik heb gemaakt is daar weggaan.
                              True bij f4f wateringen mis je egt wel een sqautrek maar ja dan maar in de smith. Maar voor de rest heb ik wel wat ik nodig heb. dumbels tot 40kg 8-10 bankjes genoeg kt apparaten en het is niet zo druk. En tja de begeleiding zuigt ja maar die heb ik niet zo veel nodig.
                              Er lopen wel soms grote jongens rond. Ook eentje die zat ook hier op de forum.
                              Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Originally posted by pietz0r View Post
                                ik train in beverly gym hoorn, genoeg oud ijzer om lekker te trainen.. squatrek, genoeg benches etc lopen ook wel aardig wat grote gasten lekker motiverend
                                Heb ik een jaartje of 10 geleden ook getraind. Lekker warm hok in de zomer
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X