Welke opleiding? A.U.B help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke opleiding? A.U.B help

Hallo iedereen

voor april moet ik een keuze gemaakt hebben welke opleiding ik wil doen.
    en ik zit heel erg te twijfelen of ik nu wel of niet het leger in wil want, ik weet van vrienden dat het een zeer schokkend iets is en dat er veel mensen zijn die er een trauma en of blijvend letsel aan overhouden.
    en dat zou ik echt niet willen maar omdat ik trainen en fitness heel erg leuk vind enzo en je met bodybuilden niet echt geld kunt verdienen lijkt personal trainer me ook wel een leuk beroep.
    en dan kan ik ook mooi blijven trainen zonder enig risico te lopen dat ik enig gevaar loop en volgends mij verdient personal trainer ook nog wel goed.
    maar is het echt een grote kans dat je een trauma of iets aan het leger overhoud?
    ik zit hier namelijk zeer mee en weet echt niet wat ik nou wil doen of moet doen want wil wel een goeie toekomst en het liefst doe ik fitness.
    maar ik kan niet echt een keuze maken.
    kunnen jullie me misschien helpen

Heel erg bedankt

Nou als je nu al bang bent voor een trauma denk ik niet dat defensie iets voor jou is.
    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je ergens met angst aan begint. Ik zou het dan grwoon lekker bij trainen houden! Maar je moet wel onthouden dat er op het moment heeeeel veel 'personal trainers' zijn dus het zal moeilijk worden om je te onderscheiden en veel geld te verdienen. Maar iedergeval goodluck!

Comment

Originally posted by Edzer View Post
      Hallo iedereen

voor april moet ik een keuze gemaakt hebben welke opleiding ik wil doen.
      en ik zit heel erg te twijfelen of ik nu wel of niet het leger in wil want, ik weet van vrienden dat het een zeer schokkend iets is en dat er veel mensen zijn die er een trauma en of blijvend letsel aan overhouden.
      en dat zou ik echt niet willen maar omdat ik trainen en fitness heel erg leuk vind enzo en je met bodybuilden niet echt geld kunt verdienen lijkt personal trainer me ook wel een leuk beroep.
      en dan kan ik ook mooi blijven trainen zonder enig risico te lopen dat ik enig gevaar loop en volgends mij verdient personal trainer ook nog wel goed.
      maar is het echt een grote kans dat je een trauma of iets aan het leger overhoud?
      ik zit hier namelijk zeer mee en weet echt niet wat ik nou wil doen of moet doen want wil wel een goeie toekomst en het liefst doe ik fitness.
      maar ik kan niet echt een keuze maken.
      kunnen jullie me misschien helpen

Heel erg bedankt
      Het leger is niet 1 keuze maar tientallen.
      Je hebt para's, ect, ect.
      Je zult tevens niet zo vaak uigezonden worden en bij een uitzending is het toch net ietsje anders dan call of duty. (serieus, ik ken gasten die zich aanmelden en dan iets als call of duty verwachten)
      Ja, je kan letsels en dergelijke krijgen. Net zoals je wanneer je naar school gaat omvergereden kan worden.

Kijk naar wat je wilt? Wat je graag doet op school?
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Angelo070 View Post
        Nou als je nu al bang bent voor een trauma denk ik niet dat defensie iets voor jou is.
        Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je ergens met angst aan begint. Ik zou het dan grwoon lekker bij trainen houden! Maar je moet wel onthouden dat er op het moment heeeeel veel 'personal trainers' zijn dus het zal moeilijk worden om je te onderscheiden en veel geld te verdienen. Maar iedergeval goodluck!
        het is niet echt angst maar ik heb familie die zelfmoord hebben gepleegd naar 5 jaar in het leger die zoveel hebben mee gemaakt en dan kapot zijn maar mijn opa heeft er totaal geen last van

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
          Het leger is niet 1 keuze maar tientallen.
          Je hebt para's, ect, ect.
          Je zult tevens niet zo vaak uigezonden worden en bij een uitzending is het toch net ietsje anders dan call of duty. (serieus, ik ken gasten die zich aanmelden en dan iets als call of duty verwachten)
          Ja, je kan letsels en dergelijke krijgen. Net zoals je wanneer je naar school gaat omvergereden kan worden.

Kijk naar wat je wilt? Wat je graag doet op school?
          het is anders in sportschool kun je lichaamelijk letsel krijgen maar in het leger kun je blijvend letsel houden en dat je dan bang bent voor alles om je heen en dat lijkt me gewoon vreselijk

Comment

Vraag jezelf eens af wat je nu wíl in je werk (dus niet wát je voor beroep wilt, maar wat voor invulling). En of er niet een aanzienlijk grote kans is dat jij het plezier in het sporten kwijt raakt als het je werk wordt.

En goede toekomst in fitness? Dan zou ik eerder richting fysio enzo denken, maar geen idee of je vooropleidingen dat toelaten.
            Last edited by Patriciaaa; 24-12-2012, 19:02.
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

het is anders in sportschool kun je lichaamelijk letsel krijgen maar in het leger kun je blijvend letsel houden en dat je dan bang bent voor alles om je heen en dat lijkt me gewoon vreselijk
              Heb je de statistieken al eens gezien over de kans die je hebt om dood te gaan.
              De kans dat je sterft als je gewoon buiten wandelt is best groot.

Alles is gevaarlijk, zelfs binnenzitten. Aangezien er een kans is dat je sterft.
              Net als in het leger.
              Echter is deze kans kleiner dan de kans dat je sterft in een auto-ongeval.

Hetzelfde met de irreëel angst van vliegtuigen. Veel mensen die dat hebben rijden met een auto.
              Ironisch gezien is de kans dat ze daarbij sterven vele groter.

Maar zoals gezegd. Het gaat je niet lukken om naar het leger te gaan als je nu al angst hebt. Dit is niet erg.

Comment

Heb je de statistieken al eens gezien over de kans die je hebt om dood te gaan.
                De kans dat je sterft als je gewoon buiten wandelt is best groot.

Alles is gevaarlijk, zelfs binnenzitten. Aangezien er een kans is dat je sterft.
                Net als in het leger.
                Echter is deze kans kleiner dan de kans dat je sterft in een auto-ongeval.

Hetzelfde met de irreëel angst van vliegtuigen. Veel mensen die dat hebben rijden met een auto.
                Ironisch gezien is de kans dat ze daarbij sterven vele groter.

Maar zoals gezegd. Het gaat je niet lukken om naar het leger te gaan als je nu al angst hebt. Dit is niet erg.
                ja maar ik sterf liever op straat dan dat ik mezelf om het leven breng omdat ik kapot ben gemaakt in het leger en dingen heb gezien die te erg waren

Comment

ja maar ik sterf liever op straat dan dat ik mezelf om het leven breng omdat ik kapot ben gemaakt in het leger en dingen heb gezien die te erg waren
                  Dat kun je niet echt zeggen. De dingen die kunnen gebeuren in een auto-ongeluk...

Maargoed, als je er een angst voor hebt dan moet je het niet doen.

Comment

Dat kun je niet echt zeggen. De dingen die kunnen gebeuren in een auto-ongeluk...

Maargoed, als je er een angst voor hebt dan moet je het niet doen.
                    ik zal er nog even heel goed over na denken

Comment

maar als ik mijn zin doe doe ik het liefst iets waar ik nog mooi bij trainen kan blijven

Comment

Je moet je gevoel volgen! Wij kunnen dit niet bepalen!
                        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Edzer, als je naar defensie zou gaan wat zou je dan willen doen binnenin het leger? Het lijkt mij dat jij het leger linkt met buitenlandse missies onder extreme omstandigheden? Dat is maar voor een zeer klein deel militairen weggelegd hoor..

Het noemt defensie voor iets, de kans is zelfs zeer klein dat je ooit op een persoon zult schieten of geweld zal moeten gebruiken.. Tenzij je natuurlijk para wilt worden.

Comment

Originally posted by Wakke View Post
                            Edzer, als je naar defensie zou gaan wat zou je dan willen doen binnenin het leger? Het lijkt mij dat jij het leger linkt met buitenlandse missies onder extreme omstandigheden? Dat is maar voor een zeer klein deel militairen weggelegd hoor..

Het noemt defensie voor iets, de kans is zelfs zeer klein dat je ooit op een persoon zult schieten of geweld zal moeten gebruiken.. Tenzij je natuurlijk para wilt worden.
                            Grond optreden lijkt me dan het leukst niet een bepaald iets zoals technicus

Comment

Trouwens heel erg bedankt voor alle reacties

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X