Boek reps Robert Kennedy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boek reps Robert Kennedy

Hallo iedereen zat vandaag te praten met een ie**************** gepensioneerde ex-bodybuilder.Wat praten over trainingschema's die stelde mij voor het boek ''reps'' te kopen van robert kennedy.hier zouden zowat 200 trainingmethodes instaan.Iemand die dit boek staan heeft en het aanraad?
    Strength Within, Pride Throughout

200 trainingsmethodes nog wel. Wat moet je nou daarmee?
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Is een leuk boek, niet alles zsl werken maar het is altijd leuk om te hebben, Robert Kennedy was een icoon, is pas overleden aan kanker dacht ik.
      Staat nog een leuk schema tussen die ik grasg deed, een zwaar/licht schema, dacht dat je dan 3 reps deed en vervolgens 15 en dat herhaal je een paar keerLeuk voor de heb dat boek.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

link iemand? kan 'm zelf niet vinden en ben altijd geïnteresseerd in dergelijke boeken die ik nog niet gelezen heb

Comment

Marktplaats.nl - Bodybuilding Reps Robert Kennedy trainingsmethoden - Sport
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

oke bedankt! zal eens rondneuzen in de 2dehandsboekenwinkels in de buurt!
            Strength Within, Pride Throughout

Comment

Staat in de kast, leuk om te hebben, aanrader??? Er zijn (veel) betere boeken waar je je geld aan kan besteden.
              Attached Files
              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X