Jouw progressie in 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben op 8 Maart dit jaar voor het eerst naar de sportschool gegaan. Ik woog toen 75 kilo met 15% vet. Nu weeg ik bijna 84 met 13% vet. Krachtstats zijn

Bankdrukken: 8x90
    Deadlift: 1x160, 2 maanden geleden voor het laatst 1rm gedaan nu ws hoger
    Squat: 8x140
    MP:8x45

Verder passen de overhemden niet meer, broeken zitten te krap en met uitgaan vragen mensen me steeds om te flexen
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Remi1979 View Post
      Van 23% vet naar 8% in een jaartje
      Goed gedaan baas

Comment

9-10k gewicht erbij en kracht waar ik eerst maar van kon dromen! En het mooiste, gestopt met roken!! nu nog meer motivatie

Comment

Ben dit jaar begonnen, veel kennis opgedaan lekker getraind en een goede basis neergezet om lekker te gaan bouwen imo. Ben er blij mee (:

Ohja en zon 6/7 kilo vvm
          Last edited by Dexie; 27-12-2012, 18:37.

Comment

Dit jaar alleen ervaring opgedaan en niet zozeer veel massa. Maar daar komt in 2013 verandering in.

Grenzen zullen verlegt worden
            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Was best een goed jaar. Trainingsmanier totaal verandert, veel kennis opgedaan, veel plezier gehad tijdens de trainingen!

Qua progressie:

SQ: 1x125 --> 1x170
              DL: 1x170 --> 1x190
              BP: 1x80 --> 1x100

Vooral squat is dus zeer goed vooruit gegaan. Deadlift heb ik een tijdje stil gestaan maar nu gaat deze ook weer goed. Die 200 zal er na men schema wel inzitten.
              Bij BP nu nog bezig met 3x3 dus hoop daar binnen een paar weken toch de 105 te doen.

Qua lichaamsgewicht ben ik van 76 kg (15 %) naar 83.5 kg (12/13 %). Niet zo indrukwekkend maar trage progressie is nog steeds progressie he
              I'm not special, but not the same as you.
              Because I do things you will never do.
              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Mijn totempaal is van 8 naar 28cm gegroeid.

Comment

van
                  90kg 12%
                  SQ 120kg net boven parrallel denk ik
                  DL 160kg
                  BP 1x80kg
                  MP 3x55k

nu
                  92kg 8%
                  SQ 145kg diep
                  DL 185kg
                  BP 100kg
                  MP 70kg

zit bij alle lifts op de DL na nog wel een paar kilo extra in. progressie niet erg veel.

Comment

Ik ben 8kg aangekomen maar heb dit jaar met een hamstring blessure gezeten waardoor ik een aantal maanden niet kon trainen en moest revalideren. Daarna was mijn mindset erg laag ivm een moeilijke thuis situatie, ziekte van mijn pa en problemen op school. Echt tevreden ben ik niet over mijn progressie als ik erop terugkijk, ik had er veel meer uit kunnen/moeten halen.

Comment

Voor het eerst in mn leven gaan sporten in mn vrije tijd

Gestopt met roken

Ontzettend veel meer kracht

Van uitgeput zijn na 1 minuut 10 kph rennen naar 13 kilometer in 70 minuten

Meegedaan aan m'n allereerste hardloopevenement

Een aantal complimenten rijker, over prestaties en uiterlijk

Mentaal sterker

Nog steeds een horecaspoiler...

Comment

Beetje wisselend dit jaar......
                        Aan de ene kant heel veel geleerd maar helaas qua voeding in eerste instantie op verkeerd been gezet en daardoor niet veel gegroeid. Nu met een super goede en motiverende begeleider in een maandje of 2 meer resultaat dan de rest van het jaar. Moet nog wel leren om niet bang te zijn om aan te komen, maar daar werk ik aan.
                        Ik hoop volgende jaar nog veel verder te zijn dan nu.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@beaudien wat ging er mis dan?

Ik heb veel geleerd dit jaar, een cut die volledig mislukt is in 2012 gaat me in 2013 niet weer overkomen stond wel droog maar groot deel van mn spiermassa kwijt..

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                            Dit jaar alleen ervaring opgedaan en niet zozeer veel massa. Maar daar komt in 2013 verandering in.

Grenzen zullen verlegt worden
                            Haha zo denk ik ook, 2013 word hard, dit jaar leek me voeding nergens op en een lange stop, maar daar leren we van toch

Comment

Misschien ook maar eens nadenken over een begeleider. Weet alleen niet waar ik hiervoor terecht kan .

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                                Haha zo denk ik ook, 2013 word hard, dit jaar leek me voeding nergens op en een lange stop, maar daar leren we van toch
                                Dat weet ik wel zeker. Volgensmij is niemand perfect begonnen
                                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X