Minder spieren
Collapse
X
-
Originally posted by emilio75 View Postehh.... Das nou niet echt iets om je zorgen over te maken hoor....
Misschien toch maar eens gaan squatten?
Ik zou een tijdje met anorexia rondlopen, misschien dat je benen dan dun worden?"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by MopMop View PostJa, ik weet het. Maar aangezien het mijn enige vervoersmiddel is en ik daarbuiten niet veel lichaamsbeweging krijg, zit er niet zo veel anders op. Het is ook niet dat mijn quads de enige spieren zijn die me storen. Ook mijn bovenarmen vind ik te groot (mannelijk), vooral als ik ze aanspan. Maar ik merk al wel dat er dus niet een bepaald voedingsvoorschrift oid is om mijn spiermassa te verkleinen
Bah, vies joh, spier enzo.
Meer foto's van haar vind je hier.Last edited by Patriciaaa; 03-01-2013, 12:25.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Ik vind het prachtig wat die vrouw heeft gedaan. Al kan ik me wel voorstellen dat het op en gegeven moment 'te' wordt voor sommige vrouwen. Neemt niet weg dat ik het mooi vind, maar het gaat om de mening van de TS. En misschien vindt ze botterig wel mooier, kan. Die mensen zijn er ook. Maar in mijn ogen kan vrouwelijkheid en spieren prima samen, omdat spieren juist mooie vrouwelijke rondingen kunnen stimuleren. Maar dan alsnog gaat het om haar mening.
Originally posted by Tails View PostOpen een nieuw topic genaamd "fotolog: road to fitness chick" half bodynet zal het direct volgen. Nice milf trouwens patricia misschien moet je meer van dat soort foto's posten.Of maak je zelf een account met de naam Patriciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en post je hetgeen wat je vindt dat ik moet posten
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostMisschien moet je gewoon eens ophouden met je goedbedoelde advies over wat ik wel of niet zou moetenOf maak je zelf een account met de naam Patriciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en post je hetgeen wat je vindt dat ik moet posten
?
Comment
-
Even terug komen op het fietsen, je kan gewoon blijven fietsen naar je werk of prive.. Dacht meer aan dat je ipv fitness nu spinning of andere vrom van zware training op een fiets deed...
Maar is verder niks mis met je benen, gewoon los laten en lekker verder leven ermee !Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by MopMop View Postmisschien niet de meest duidelijke foto, maar met deze spier zit ik het meeste
Als je er zo mee zit, je kan hem ook eraf hakken, ik zie eigenlijk alleen vet, geen massa of lijnen.
Jij moet een troll zijn, de moeder van tails misschien?Oh nee die zou ik herkennen denk ik."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-