Minder spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Serieus?? Welke spier precies?
    Misschien is de foto niet goed, maar ik zie een gewoon been zonder al te veel spiervorming. Squatten, ja, dat is een goede. Komt de vorm van je been/bil in elk geval ten goede en dat staat altijd mooier.
    Succes.

Heb er ook geen spieren in gezien hoor Beautje

Comment

Oplossing: eiwitrijk dieet en veel squatten.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Niet zo over mij roddelen, Patriciaaaaaaaaa!!
        Hahahahaha ik zou niet durven!
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
          ehh.... Das nou niet echt iets om je zorgen over te maken hoor....

Misschien toch maar eens gaan squatten?
          Ja en dan??Dan worden ze nog groter, lekker advies geef jij dan zeg.

Ik zou een tijdje met anorexia rondlopen, misschien dat je benen dan dun worden?
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by MopMop View Post
            Ja, ik weet het. Maar aangezien het mijn enige vervoersmiddel is en ik daarbuiten niet veel lichaamsbeweging krijg, zit er niet zo veel anders op. Het is ook niet dat mijn quads de enige spieren zijn die me storen. Ook mijn bovenarmen vind ik te groot (mannelijk), vooral als ik ze aanspan. Maar ik merk al wel dat er dus niet een bepaald voedingsvoorschrift oid is om mijn spiermassa te verkleinen
            Je moet ook niet met aangespannen spieren rondlopen, staat zo raar.

Bah, vies joh, spier enzo.

Meer foto's van haar vind je hier.
            Last edited by Patriciaaa; 03-01-2013, 12:25.

Comment

Damn shit just got real
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Open een nieuw topic genaamd "fotolog: road to fitness chick" half bodynet zal het direct volgen. Nice milf trouwens patricia misschien moet je meer van dat soort foto's posten.
                Last edited by Tails; 03-01-2013, 15:28.

Comment

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...kker-hoor.html

Zoiets ?
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Alsof je gedachten kan lezen.

Comment

Ik vind het prachtig wat die vrouw heeft gedaan. Al kan ik me wel voorstellen dat het op en gegeven moment 'te' wordt voor sommige vrouwen. Neemt niet weg dat ik het mooi vind, maar het gaat om de mening van de TS. En misschien vindt ze botterig wel mooier, kan. Die mensen zijn er ook. Maar in mijn ogen kan vrouwelijkheid en spieren prima samen, omdat spieren juist mooie vrouwelijke rondingen kunnen stimuleren. Maar dan alsnog gaat het om haar mening.

Originally posted by Tails View Post
                      Open een nieuw topic genaamd "fotolog: road to fitness chick" half bodynet zal het direct volgen. Nice milf trouwens patricia misschien moet je meer van dat soort foto's posten.
                      Misschien moet je gewoon eens ophouden met je goedbedoelde advies over wat ik wel of niet zou moeten Of maak je zelf een account met de naam Patriciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en post je hetgeen wat je vindt dat ik moet posten

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Misschien moet je gewoon eens ophouden met je goedbedoelde advies over wat ik wel of niet zou moeten Of maak je zelf een account met de naam Patriciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en post je hetgeen wat je vindt dat ik moet posten
                        1 pat is wel genoeg op dit forum ik pas. Ik geef de dame op de foto een compliment wat is daar verkeerd aan ?

Comment

Even terug komen op het fietsen, je kan gewoon blijven fietsen naar je werk of prive.. Dacht meer aan dat je ipv fitness nu spinning of andere vrom van zware training op een fiets deed...

Maar is verder niks mis met je benen, gewoon los laten en lekker verder leven ermee !
                          Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Tails View Post
                            1 pat is wel genoeg op dit forum ik pas. Ik geef de dame op de foto een compliment wat is daar verkeerd aan ?
                            Hahaha dat zeg ik ook niet

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              Hahaha dat zeg ik ook niet
                              Uitkijken trouwens met wat je wenst dalijk komen er allemaal trolls op dit forum met de naam Patriciaaaaaaaaaa .

Comment

Originally posted by MopMop View Post
                                misschien niet de meest duidelijke foto, maar met deze spier zit ik het meeste
                                Oh ik zie dat je een vrouw bent?
                                Als je er zo mee zit, je kan hem ook eraf hakken, ik zie eigenlijk alleen vet, geen massa of lijnen.
                                Jij moet een troll zijn, de moeder van tails misschien?Oh nee die zou ik herkennen denk ik.
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X