Minder spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by frankey View Post
    Lees ook dat je veel fietst... Daar krijg je dus grote bovenbeen van..
    Ja, net als van voetballen........

Comment

Ja het klopt wat Frankey zegt, als je intensief fietst kan je behoorlijk grote quads kijken hardlopen daarintegen is een ander verhaal.

Comment

Niet weer de sprinters vs korte baanwielrenners discussie, waarbij er niet gekeken wordt naar dat ze ook kt erbij doen, toch?
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Niet weer de sprinters vs korte baanwielrenners discussie, waarbij er niet gekeken wordt naar dat ze ook kt erbij doen, toch?
          Oke laten we het OT houden .

Comment

Ja, ik weet het. Maar aangezien het mijn enige vervoersmiddel is en ik daarbuiten niet veel lichaamsbeweging krijg, zit er niet zo veel anders op. Het is ook niet dat mijn quads de enige spieren zijn die me storen. Ook mijn bovenarmen vind ik te groot (mannelijk), vooral als ik ze aanspan. Maar ik merk al wel dat er dus niet een bepaald voedingsvoorschrift oid is om mijn spiermassa te verkleinen

Comment

Damn! Ben ik het weer met je eens, spooky!

Comment

Originally posted by MopMop View Post
                Ja, ik weet het. Maar aangezien het mijn enige vervoersmiddel is en ik daarbuiten niet veel lichaamsbeweging krijg, zit er niet zo veel anders op. Het is ook niet dat mijn quads de enige spieren zijn die me storen. Ook mijn bovenarmen vind ik te groot (mannelijk), vooral als ik ze aanspan. Maar ik merk al wel dat er dus niet een bepaald voedingsvoorschrift oid is om mijn spiermassa te verkleinen
                Loop je altijd flexend rond ofzo?

Comment

Laten we even terugkomen op het de basis van je probleem; wat is de omtrek van je benen? Kun je vrij simpel meten en is duidelijker dan je fotootje.
                  Laat je niet gek maken over dat fietsen, dat gaat nergens over.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                    Laten we even terugkomen op het de basis van je probleem; wat is de omtrek van je benen? Kun je vrij simpel meten en is duidelijker dan je fotootje.
                    Laat je niet gek maken over dat fietsen, dat gaat nergens over.
                    48,5 cm

Comment

Originally posted by Silk View Post
                      Loop je altijd flexend rond ofzo?
                      Haha ja ik wel joh

Comment

48,5 cm
                        ehh.... Das nou niet echt iets om je zorgen over te maken hoor....

Misschien toch maar eens gaan squatten?

Comment

mdma veroorzaakt ook spierafbraak

Comment

misschien niet de meest duidelijke foto, maar met deze spier zit ik het meeste

Heb je foto gezien en heb ook gelezen dat je beentjes 48,8cm zijn.

1) er zit nog knap wat vet op je beentjes.
                            2) als jij werkelijk minder spiermassa wil, hoef je alleen maar je voeding te verwaarlozen en je beentjes minder zwaar te belasten..
                            Reken dat eiwitten en vetten uit je voeding zijn voor de spiergroei en behoud, en je Kh er zijn voor de energie.

Nu zag ik je been op de foto van bovenaf gefotografeerd en dus lijkt je bovenbeen behoorlijk flinker dan wanneer je deze vanuit de voorkant zou nemen.
                            Ja sorry hoor maar ik zie er geen flinke benen in.

Comment

Hahahaha
                              Nee maar serieus... Ik ken ook een vrouw die in de veronderstelling was dat vet altijd zacht is, en dat ze (met een pens die leek op een bierpens) strak en gespierd was. Mens is ook nog eens verdomd koppig, ik denk dat ze het nu nog steeds wel geloofd
                              Niet zo over mij roddelen, Patriciaaaaaaaaa!!
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

misschien niet de meest duidelijke foto, maar met deze spier zit ik het meeste
                                Serieus?? Welke spier precies?
                                Misschien is de foto niet goed, maar ik zie een gewoon been zonder al te veel spiervorming. Squatten, ja, dat is een goede. Komt de vorm van je been/bil in elk geval ten goede en dat staat altijd mooier.
                                Succes.
                                Last edited by Beaudien; 03-01-2013, 08:37.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X