Minder spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Foto van de zijkant zou een stuk duidelijker zijn, maar als ik het zo zie loopt het nogal los en zou lager in BF gaan ook helpen.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      One solution: squat.
      Dit is altijd goed....

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
        One solution: squat.
        zou het daardoor niet alleen maar toenemen?

Comment

Originally posted by MopMop View Post
          Het gaat om verhoudingen, als je je kuiten traint en je kont mooi rond en je het vet er vanaf traint klopt het plaatje vanzelf weer.... Ik neem wel aan dat je niet voor de uitgehongerde modellenlook gaat, maar voor een gezonde fitnesslook?

Comment

Van squatten, wel diep dan, krijg je een ehm mooie kont

Comment

Ben het met emilio en de rest eens, ik zou ook squatten en de verhoudingen bijwerken. Als dat je doel is kan je hier wel verder terecht voor info.

Comment

Uit die foto kan ik niets opmaken. Kennelijk vind je het zelf uit verhouding, als je meer bilspier hebt en kuitspier zal het er inderdaad al heel anders uitzien. Met alleen afvallen behoud je gewoon hetzelfde lichaamsbeeld, maar dan in zijn geheel smaller. Wil je je vormgeving veranderen, dan kun je toch beter gericht een evenwichtig opgezette krachttraining doen.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                  Het gaat om verhoudingen, als je je kuiten traint en je kont mooi rond en je het vet er vanaf traint klopt het plaatje vanzelf weer.... Ik neem wel aan dat je niet voor de uitgehongerde modellenlook gaat, maar voor een gezonde fitnesslook?
                  Nou, ergens daar tussenin eigenlijk haha. Als ik mijn armen aanspan, lijkt het ook net alsof ik ze train terwijl ik dat helemaal niet doe

Comment

Nou, hier heb ik wel iets aan. Zal er eens verder onderzoek naar doen. Dank jullie wel !

Comment

Heb je enig idee wat je VP nu is?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                        Heb je enig idee wat je VP nu is?
                        Geen idee eigenlijk nu, maar een tijdje geleden zat t rond de (of net onder) 20% geloof ik

Comment

Geen idee eigenlijk nu, maar een tijdje geleden zat t rond de (of net onder) 20% geloof ik
                          Was wel een slechte test overigens, dus kan er compleet naastzitten

Comment

Dat kan je beter meten d.m.v. een huidplooimeting. Ik weet niet hoe je het gemeten hebt maar als deze elektronisch is dan zal het waarschijnlijk wel een stuk kunnen afwijken.

Comment

Originally posted by Tails View Post
                              Dat kan je beter meten d.m.v. een huidplooimeting. Ik weet niet hoe je het gemeten hebt maar als deze elektronisch is dan zal het waarschijnlijk wel een stuk kunnen afwijken.
                              Ja, was electronisch. Dat dacht ik dus ook al

Comment

Lees ook dat je veel fietst... Daar krijg je dus grote bovenbeen van..
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X