ik heb het zelfde probleem. Ik weeg alleen een stuk minder 64 bij 173. Me armpjes zijn 34,5 cm aangespannen. Ziet er echt niet uit naast mijn borst. Maar hoop dat ze twee 2 per jaar groeien want dan zijn ze als ik 20 ben zoiezo 40 cm.
Armen
Collapse
X
-
De mijne lijken te groeien sinds ik ze 2x per week aan pak. 1x zwaar met weinig reps en 1 x lichter gewicht met meer reps.
Enekele dagen er tussen laten uiteraard.
3x per week lijkt me gewoon teveel. Ow ja, wat ik er uit op maak is toch dat afwisseling de key is.http://www.facebook.com/extremefitness2013
for fitness and bodybuilding motivation
Comment
-
-
Veel mensen maken de fout om alleen veel aandacht te geven aan biceps.
Alleen triceps trainen is ook heel belangrijk.
Voor meer aandacht te geven aan je armen zou ik ze 2x in de week pakken
mooiste is met een split schema
dus bijv als je je rug traint je triceps bij pakken
en bij borst je biceps bij pakken
dan kan je eventueel nog een aparte dag pakken voor alleen triceps-biceps
Biceps 3 a 4 oefeningen 4 sets 8 herhalingen
zelfde met triceps
veel curl-stang gebruikenChaka Chaka Boy
Comment
-
Bi/tri apart trainen, veelal zie je dat die spiergroepen er bij gedaan worden bij grotere spiergroepen.
Doe ze eens op een aparte dag trainen, barbell curls en french press of smaldrukken als de basis waarop je je bijv 5x5 doet en de vervolgoefeningen 4x10-15 maar die zijn gericht op contractie etc.
Biceps worden te gauw te zwaar getraind, zijn maar kleine spieren dus doe je gauw teveel.
Hou het simpel, kort en zwaar."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by stanleymarclar View PostJe kan bijv. Dips 2x per week doen, is ook een compound. en nog hammer curls op een andere dag doen oid.
MA,WO,VR
Of zou dan op de vrijdag nog wat meer isolatiewerk voor de armen kunnen doen, daarna heb ik namelijk twee dagen rust. Zou dat misschien beter zijn..."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
ikzelf doe altijd 2 oef na elkaar voor de burn voor triceps.cgbp en onmiddelijk hierna dumbell kickbacks maar met licht gewicht tot dat het voelt dat je arm zal afvallenook rope pulldown en onmiddelijk reversed pulldown maar dan ook lichter doe dit nu een 3 tal weken en bevalt mij tot nog toe
voor biceps EZ curl en hammer curl zo zwaar mogelijk maar weinig reps 5-6 dit doe ik 3-4x.
Strength Within, Pride Throughout
Comment
-
http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...e-hiervan.html
kijk hier is op pagina 15 dan kan je zien hoe erg mijn armen achter lopen.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostOhja want de burn zorgt voor spiergroei futerekill?Strength Within, Pride Throughout
Comment
-
Originally posted by stanneveldt View Posthttp://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...e-hiervan.html
kijk hier is op pagina 15 dan kan je zien hoe erg mijn armen achter lopen.Strength Within, Pride Throughout
Comment
-
Originally posted by stanneveldt View Posthttp://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...e-hiervan.html
kijk hier is op pagina 15 dan kan je zien hoe erg mijn armen achter lopen.
@ Boer: heb hetzelfde. Armen zijn koud 35cm ofzo, terwijl ik 1.95 ben :x Ik doe nu UB/LB en pak per UB training 2 oefeningen van 2 sets isolatie. Ik zelf vind cable overhead extensions erg lekker voor de triceps en incline dumbbell curls voor de biceps. Verder doe ik machine curls en dips.Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
3 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
3 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
5 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -