Originally posted by Geert T
View Post
Goed bezig of niet?
Collapse
X
-
Originally posted by 1964 View PostHet heeft even geduurd maar heb inmiddels dat excelbestand even ingevuld. Hier rolde het volgende uit:
E 66%
K 31%
V 3%
Kcal 2227
- Hierin ontbreekt echter wel de roerbakgroentes die ik door mijn rijst heen gooi.
- Ook heb ik whey ingevuld ipv Perfect Protein wat ik nu gebruik
- Ik bak voor de hele dag mijn kip in een keer en gebruik dan ongeveer 15ml olijfolie dus heb bij beide kipmaaltijden 7,5ml ingevuldChaka Chaka Boy
Comment
-
-
Originally posted by 1964 View PostHet heeft even geduurd maar heb inmiddels dat excelbestand even ingevuld. Hier rolde het volgende uit:
E 66%
K 31%
V 3%
Kcal 2227
3% van 2227 kcal is ongeveer 66 kcal aan vetten, dus ongeveer 7 gram vetten per dag. Knappe jongen die het voor elkaar krijgt om zo weinig vetten op een dag binnen te krijgen. Het is tevens veel te weinig, je zou al gauw zo'n 50 a 70 gram vetten per dag willen nuttigen.
En 66% eiwitten? dat zou dus zo'n 367 gram eiwitten per dag zijn? Ook dat lijkt me niet correct.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by fit4free View PostSchema iets aanpassen
Ik zou niet op dezelfde dag: rug en borst trainen, en de dag erna gelijk schouders.
deze 2 grote spiergroepen beter splitsen.
Maandag: Rug
Dinsdag: rust
Woensdag:Borst
Donderdag:schouders
vrijdag:benen/biceps/triceps
Beetje overbodig twee oefeningen voor calf
Seated calf raise
Standing calf raise (smith rek)
En als je gevorderd ben. voor rug en borst nog bij beide spiergroepen 1 a 2 oefeningen toevoegen.
En 2 calf oefeningen teveel? Veelal groeien ze moeilijk, en met seated werk je een heel ander deel dan standing, conclusie? Is top om beiden te doen. Ijsblok dacht ik had hier een mooi stukje incl plaatjes over geplaatst dacht ik.
Comment
-
ik zou hetvolgende doen:
Maandag: Borst triceps
Dinsdag: rust
Woensdag:Rug biceps
Donderdag:benen
vrijdag:schouders
het voedingsschema even nalopen:
de vetten uit de pindakaas, 15ml olijfolie brinta ed lijken me al meer maar vetten is denk ik te laag
KH denk ik ook aan de lage kant, nooit flauwtjes tijdens het trainen?
Comment
-
Ok die verhoudingen kloppen inderdaad niet, heb nu rustig nog een keer het hele excel bestand ingevuld en daar rolde het volgende uit:
Kcal : 2273
Eiwit : 238 > 41%
Kh : 219 > 38%
Vet : 53 > 21%
Heb alleen de hoeveelheid whey 's morgens van 40 naar 25gr aangepast en was de olijfolie vergeten bij mijn vis 's avonds.
Geen idee waarom deze percentages zoveel afwijken van die van gister maar ik ga er vanuit dat dit juist is.
Verder vraag ik me af wat het probleem is met Rug en borst (niet dat ik niet bereid ben om daar van af te zien) op een dag te trainen, heb nu al een aantal combinaties geprobeerd (ub/lb, Rug/biceps borst/triceps, Rug/tri borst tri, full body en Rug/bi borst/schou/tri) en moet zeggen dat deze me vrij goed bevalt.Kan niet = wil niet
Comment
-
ik doe ook rug en borst op 1 dag.... volgens mij niks mis mee
mijn verdeling
schouders/biceps/triceps
benen/kuiten
borst/rug
4-5keer per week trainen
2 keer per week doe ik er een paar (=2) buikspieroefeningen bij (kan bij elk van de trainingen)ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Originally posted by 1964 View PostVerder vraag ik me af wat het probleem is met Rug en borst (niet dat ik niet bereid ben om daar van af te zien) op een dag te trainen, heb nu al een aantal combinaties geprobeerd (ub/lb, Rug/biceps borst/triceps, Rug/tri borst tri, full body en Rug/bi borst/schou/tri) en moet zeggen dat deze me vrij goed bevalt.
Comment
-
Heb aardig wat nuttige dingen van dit forum afgeplukt, ga inmiddels wekelijks vooruit en heb trainingsschema en voeding geloof ik redelijk op orde maar ik heb nog een paar vragen en 't leek me wat onzinnig om daar weer een nieuw topic voor te openen dus gooi ik ze hier neer.
1. Schrijf nu steeds van elke oefening, van elke set het gewicht op in een notitieboekje. Dit doe ik zodat ik een week later nog precies weet hoeveel kg ik bij de betreffende oefening ik gebruikte. Nou probeer ik bij elke oefening, elke week er wat bij op te gooien (ook al is dat maar een halve kg). Nou is mijn vraag:
Kan ik hier gewoon mee doorgaan, of is het zo nu en dan verstandig om even 2 weken op het zelfde gewicht trainen?
2. Ik wil graag de buitenkant van mijn bovenbenen wat meer ontwikkelen, wat is een goede manier om dat te doen? Doe nu na hamstring oefening 4 setjes op die abductor, is dat voldoende?
3. Volgende week ga ik even een weekje snowboarden, is het dan ook verstandig om mijn voeding wat aan te passen?Kan niet = wil niet
Comment
-
Als je per se dit trainingsschema aan wilt houden zou ik je dinsdag met je donderdag omwisselen.
Tijdens borst en rug oefeningen ben je ook met schouders bezig.
Dus je bent wat aardiger voor je schouders als je die dan een dagje rust geeft door dan benen te trainen.
Op de oefeningen ga ik niet heel diep in, vind wat er staat wel redelijk alleen zou sommige dingen vervangen met meer compound oefeningen.
Kwa voeding doe je het ook niet slecht, maar iets meer koolhydraten kunnen geen kwaad , en kwa vetten vind ik dat je ook niet erg hoog zitBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Wessle View PostAls je per se dit trainingsschema aan wilt houden zou ik je dinsdag met je donderdag omwisselen.
Tijdens borst en rug oefeningen ben je ook met schouders bezig.
Dus je bent wat aardiger voor je schouders als je die dan een dagje rust geeft door dan benen te trainen.
Op de oefeningen ga ik niet heel diep in, vind wat er staat wel redelijk alleen zou sommige dingen vervangen met meer compound oefeningen.
Kwa voeding doe je het ook niet slecht, maar iets meer koolhydraten kunnen geen kwaad , en kwa vetten vind ik dat je ook niet erg hoog zitKan niet = wil niet
Comment
-
Originally posted by 1964 View PostHeb aardig wat nuttige dingen van dit forum afgeplukt, ga inmiddels wekelijks vooruit en heb trainingsschema en voeding geloof ik redelijk op orde maar ik heb nog een paar vragen en 't leek me wat onzinnig om daar weer een nieuw topic voor te openen dus gooi ik ze hier neer.
1. Schrijf nu steeds van elke oefening, van elke set het gewicht op in een notitieboekje. Dit doe ik zodat ik een week later nog precies weet hoeveel kg ik bij de betreffende oefening ik gebruikte. Nou probeer ik bij elke oefening, elke week er wat bij op te gooien (ook al is dat maar een halve kg). Nou is mijn vraag:
Kan ik hier gewoon mee doorgaan, of is het zo nu en dan verstandig om even 2 weken op het zelfde gewicht trainen?
2. Ik wil graag de buitenkant van mijn bovenbenen wat meer ontwikkelen, wat is een goede manier om dat te doen? Doe nu na hamstring oefening 4 setjes op die abductor, is dat voldoende?
3. Volgende week ga ik even een weekje snowboarden, is het dan ook verstandig om mijn voeding wat aan te passen?
2. Die abductor machine wordt door velen als nutteloos beschouwd. De buitenkant van je bovenbenen groeien vanzelf met de overige beenspieren mee als je squats, lunges en leg press oefeningen doet. Gewoon geduld hebben en dan komt het vanzelf goed.
3. Een week vakantie is een week je niet bekommeren om wat je eet. Vakantie is om van te genieten. Eet wat je nodig vindt en keer terug in je schema na terugkomst van vakantie. Veel plezier!Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by 1964 View PostHeb aardig wat nuttige dingen van dit forum afgeplukt, ga inmiddels wekelijks vooruit en heb trainingsschema en voeding geloof ik redelijk op orde maar ik heb nog een paar vragen en 't leek me wat onzinnig om daar weer een nieuw topic voor te openen dus gooi ik ze hier neer.
in principe kan je daarmee doorgaan zolang je de oefening met correcte vorm kan uitvoeren, red je dat niet meer, even deloaden en opnieuw rustig opbouwen
gaat het bij buitenkant boven benen niet meer om de quadriceps dan om de hamstrings? Welke oefeningen doe je voor de hams en welke voor de quads?
3. Volgende week ga ik even een weekje snowboarden, is het dan ook verstandig om mijn voeding wat aan te passen?
ps... ik typ te traagik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment