Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sterkste spiergroep schouders, echt bizarre kracht t.o.v. m'n andere lifts vergeleken met trainingsmaten. Maar in terms van 'beste' spiergroep in de zin van best ontwikkeld zou ik triceps zeggen.
Niet lullig bedoeld, maar dan zijn je trainingsmaten erg zwak. Een 60kg ohp bij een 95 bp is niet uit verhouding. Eerder nog aan de lage kant.
OT: Mijn beste spiergroep is toch wel mijn triceps. Deze zijn wel uit verhouding met mijn schouders/armen/borst en dat is duidelijk te merken qua kracht, voorral bij dips.
Slechtste: Het gehele onderstel. Hoewel ze wel de pan uitgroeien aangezien ik gister uit mijn 4e broek ben gescheurd.
Hoe kleiner de spiergroepen, hoe slechter ze gaan. Borst, triceps, biceps vind ik gewoon geen fuck aan om te trainen.... en schouders kán ik nog niet zo lang fatsoenlijk trainen.
Passion is: pushing yourself when no one else is around
beste spiergroep: borst, 2 oefeningen en ze zitten helemaal vol.
slechtste spiergroep: onderkant rug, kan geen deadlift doen door evenwichtsproblemen en met back extensions gaat het ook niet vooruit.
Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
slechtste : kuiten
: buikspieren ,die ik alleen onrechtstreeks train
borst ging ook heel slecht nu wel beter sinds ik het heel erg basic hou: bench press en incline db press
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment