Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bij flyes hoef je ook niet veel gewicht te gebruiken, je gaat zowiezo te snel vanuit je gewrichten duwen, is niks mis mee dat je niet zwaar kan daarmee.
klopt, als ik gewicht verhoog lijkt het alsof de fly overgaat in een dumbell press als ik niet op let.
je gaf eerder aan in een ander topic dat het hamstring trainen niet nodig was en de squat afdoende was (evt met legpress).
denk dat de compound idd de belangrijkste is, maar wat ik niet snap is hoe garandeer je dan dat elke betrokken beenspier voldoende beschadigd is om gedwongen te worden om te groeien als het squaten eigenlijk al ophoudt als de zwakste van de betrokken 256 spieren (zo'n vaart zal het vast niet lopen) het niet meer trekt?
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment