Ik val na mijn eerste maaltijd af en toe in slaap. Weet iemand welke gevolgen dit kan hebben voor mijn stofwisseling en hoe groot de kans is dat ik dan vet ga opslaan?
Na je eerste maaltijd...
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
huh
na je eerste maaltijd, dus om ± 8 uur s'morgens
dan zal je toch zeker geen vet opslaan van een klein dutje, je doet voor de rest van de dag toch nog genoeg om alles te verbranden!
misschien kan het wel?!
ben wel benieuwd wat de rest ervan vind.Sponsored by:
Inshapesupplements
-
en dan eet je ook nog eens flink kh neem ik aan, lijkt me een slecht plan om dan te gaan slapen recht na je ontbijt, is als het goed is de maaltijd met de meeste koolhydraten.
hoe komt het dan dat je dan gaat slapen als je net wakker bent, misschien op tijd naar bed gaan.
wat vind de rest, kan je hier vet door aan zetten of niet?Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Of je er werkelijk vet van aanzet weet ik niet maar zou los daarvan toch maar eens heel hard m'n best gaan doen op een fatsoenlijke nachtrust als ik jou was...
Af en toe op onregelmatige tijden een paar uurtjes slapen haalt het bij lánge na niet bij een goede nachtrust!!
Comment
-
ik zou gewoon aan 1 stuk slapen zonder tussen door te eten.
een goede regelmatige nachtrust is zeker aan te raden.
@corina
ik weet niet wat jij als ontbijt eet maar bij mij zitten er zeker niet de meeste KH in mijn ontbijt
Who's the Chef
Comment
-
@been
bij mij ook niet, maar of je het nou over je laatste maaltijd heb of over je eerste, dat schilt bij bij iig heel veel kh.
vroeg op de dag kh en laat eiwitten, anders ben ik bang dat het wel in vet om gaat zetten.Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Achilles @ Mrt. 10 2005,12:51)]Ik val na mijn eerste maaltijd af en toe in slaap. Weet iemand welke gevolgen dit kan hebben voor mijn stofwisseling en hoe groot de kans is dat ik dan vet ga opslaan?
Volgens mij zijn die gevolgen nihil.
Als je elke avond een half uur voor het slapen nog een goed bord spaghetti eet, dan is het een ander verhaal denk ik, maar een paar uur slapen na je ontbijt....kan geen kwaad imo. Ik slaap zelf ook soms een uur of anderhalf nadat ik gegeten heb, merk er niks van.
Comment
-
jeezes, vijf tot zes uur slaap per nacht... dat zou ik niet aankunnen. ik functioneer het beste als ik minstens acht uur in mijn bed gelegen heb.
en veel eten voor ik ga slapen kan ik ni, want dan blijf ik nog minstens twee uur wakker liggen.I just live once and I want the max out of it!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...7 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-