Meer resultaat te bereiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tonijn uit blik lijkt me ook goed toch?
    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Waarom makreel op water inferno? Juist voor het slapen zou ik op zonnebloem of olijfokie niet erg vinden. Jummie healthy fats!

Jammer dat 2 blikken makreel ongeveer 4 keer zo duur zijn als een bak kwark met een beetje lijnzaadolie..
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

250 Gr kwark voor slapen gaan sowieso!

ik zelf neem bij de kwark wat met olie om op de opname wat te vertragen.
        Last edited by airmax; 18-03-2013, 21:38.
        Everybody wanna be a bodybuilder but nobody wanna lift heavy ass weights

Comment

Originally posted by Cidious View Post
          Waarom makreel op water inferno? Juist voor het slapen zou ik op zonnebloem of olijfokie niet erg vinden. Jummie healthy fats!

Jammer dat 2 blikken makreel ongeveer 4 keer zo duur zijn als een bak kwark met een beetje lijnzaadolie..
          Tis lekkerder als je het zelf toevoegt

Comment

makreel op waterbasis bevat al minstens 15 gram vet per 100gram waarom nog meer toevoegen...
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Is mijn trainschema verder wel goed of kan ik daar ook nog wat aan verbeteren

Comment

Hoi ik heb je trainingsschema even bekeken. Ik ben absoluut geen expert, maar ik geef graag mijn mening.

Wat mij opvalt in jouw schema is dat je een vier dagen split hebt met ontzettend veel assistance work. Daarnaast doe je ook tamelijk wat herhalingen. Ik zou als ik jouw was focussen op de grote lifts (squat, deadlift, overhead press en bench press) met minder herhalingen en daar met lineaire progressie meer gewicht bij doen.

De andere oefeningen kan je dan drie keer tien blijven doen, als je maar hard knalt op die grote oefeningen. Ik ben zelf erg te spreken over 5/3/1 (zie Strength Standards en A Hardcore Look At Wendler's 5/3/1 Powerlifting Routine | Muscle & Strength). Ook met bijv. Stronglifts 5x5 boeken veel mensen resultaat in kracht- en spiertoename. Die is hier te vinden: StrongLifts 5x5: Ultimate Strength & Muscle Building Program StrongLifts. Dit alles om je wat ideeën te geven over wat mij aanspreekt. Samengevat: ik denk dat je teveel oefeningen doet en beter kan focussen op de grote vier.

Als je daarbij meer gaat eten zul je in afzienbare tijd een stuk sterker worden.

Let wel, als jouw oude schema voor je werkt (je wordt sterker en het bevalt je) dan is dat blijkbaar goed voor je en moet je het lekker blijven doen. Als je niet tevreden bent (wat volgens mij zo is als ik je post lees), kan je misschien iets met totaal andere schema's!

Let wel 2, ik ben maar een rookie en misschien moet je niet luisteren naar rookies op het internet.

Succes!
                Last edited by DO_YOU_EVEN_LIFT; 24-03-2013, 02:09.

Comment

Ik ben opzich met mijn trainingschema wel tevreden maar denk dat ik daar ook nog wel wat aan kan fine-tunen, over mijn voeding heb ik wel een aantal dezelfde adviezen gekregen dus daar kan ik wel wat mee doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X