Whey Shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey Shake

Hey,

Ik drink sinds kort een Whey shake ipv dat ik kwark eet.
    Altijd 2 bakken kwark van 500gr per dag, kostte me wat te veel. Met de Whey kom ik langer toe.
    Nu mijn vraag is of ik de Whey op dezelfde tijdstippen kan drinken als ik de kwark normaal at?

Ik at 250gr kwark om 10u, 250gr kwark om 15u en 500gr kwark om 22u (na de training).
    Kan ik nu gewoon ongeveer hetzelfde doen maar dan met de Whey?
    Dus bv. 0,75 scoop Whey om 10u, zelfde om 15u en 1,5 scoop om 22u..

Ik zou toch 500 gram kwark houden s avonds , zijn langzame eiwitten , shake is een snelle eiwit .

ik doe bij het ontbijt vaak mijn whey door mn havermout heen , 50 gram.

Comment

Waarom 2 bakken kwark per dag? Eet gewoon kwark voordat je gaat slapen, en drink een whey shake na je training... Zou je misschien je voedingsschema kunnen plaatsen ? Je moet wel een goed voedingsschema hebben als je aan de whey shake begint.

Comment

hoezo zoudie zijn voeddingsschema moeten plaatsen ..

Comment

Originally posted by Sbrh View Post
          hoezo zoudie zijn voeddingsschema moeten plaatsen ..
          Dan heb ik een beeld van wat hij binnen krijgt, en kan ik makkelijker beoordelen wat hij qua eiwitten enz binnenkrijgt. Hiervandaan kan ik makkelijker tips geven.... Snap je reactie eigenlijk niet echt, kan je zelf toch ook wel achterhalen ??

Comment

wat moet je nou met zijn schema lol ,
            hij vraagt ofie het ken vervangen ?

250 gram kwark is zon 20 eiwitten .
            0,75 scoop , a 20 gram whey , is 16 gram+- eiwitten ,

Hij vraagt ofie het daardoor ken vervangen , aangezien het hem teveel geld kost , en whey goedkoper is .

Overdag zou je zowiezo beter een shake kunnen doen voor snelle eiwitten , s nachts kwark voor de langzame.

Niet nodig om zn schema hier neer te zetten hij vraagt niks over zn eetschema voor de rest ?

Comment

wat moet je nou met zijn schema lol ,
              hij vraagt ofie het ken vervangen ?

250 gram kwark is zon 20 eiwitten .
              0,75 scoop , a 20 gram whey , is 16 gram+- eiwitten ,

Hij vraagt ofie het daardoor ken vervangen , aangezien het hem teveel geld kost , en whey goedkoper is .

Overdag zou je zowiezo beter een shake kunnen doen voor snelle eiwitten , s nachts kwark voor de langzame.

Niet nodig om zn schema hier neer te zetten hij vraagt niks over zn eetschema voor de rest ?
              Dude, ik probeer hem zo goed mogelijk te helpen. Ik hoef toch niet altijd rechtstreeks op zijn vraag in te gaan. Soms heb je behoefte aan meer informatie.... Snap niet wat jouw probleem is kereltje, je begint irritant te worden.

Comment

gast je hebt zelf nog niet eens een goed trainingsschema , je kloot maar wat aan in de gym .
                ga jij nou niet adviseren aub

Comment

Casseine shake kun je nemen voor het slapengaan. Daarnaast neem je gewone whey-concentraten zoals whey perfection (ook na de training).

Comment

gast je hebt zelf nog niet eens een goed trainingsschema , je kloot maar wat aan in de gym .
                    ga jij nou niet adviseren aub
                    Jij hebt veel verstand wil je zeggen haha ?

Comment

meer als jou iig snotneus

Ga eerst je eigen trainingsschema maar in mekaar flansen ,
                      meneer wilt dat iemand anders een schema voor em maakt , maar hij kiest zelf de oefeningen uit hahahah

Comment

07:00u 4 sneetjes volkoren brood + 100g kipfilet (24e, 49k, 12v)
                        10:00u 0,75 scoop Whey (voordien 250gr kwark 18e, 11k, 8v)
                        12:00u 6 sneetjes volkoren brood + pindakaas (18e, 77k, 21v)
                        15:00u 0,75 scoop Whey (voordien 250gr kwark 18e, 11k, 8v)
                        18:00u gewone avondmaal (meestal rijst, pasta, aardappelen + kip, steak..) +/- 500kcal
                        21:00u of 22:00u 1,5 scoop Whey + handvol cashew noten (voordien 500gr kwark, handvol cashew noten 38e, 26k, 22v)

TOTAAL: +/- 2200kcal (151e, 202k, 75v)

Verhouding is 29% eiwit, 39% koolhydraten, 33% vetten

Comment

meer als jou iig snotneus

Ga eerst je eigen trainingsschema maar in mekaar flansen ,
                          meneer wilt dat iemand anders een schema voor em maakt , maar hij kiest zelf de oefeningen uit hahahah
                          Volgens mij heb jij dat hele topic niet begrepen? Ik was opzoek naar een kant een klare trainingsschema, maar die moest wel wat zwaarder zijn dan de andere. Die oefeningen had ik neergezet om aan te tonen hoe hard ik al op het moment train, en met welke oefeningen. Ik weet niet hou oud jij bent, maar je komt erg kinderachtig over, Get a life bro

Comment

Goed dat je een schema gemaakt hebt iig .
                            verder zou ik ( wat jij doet moet je zelf weten ) s ochtends beginnen met havermout/brinta , met een schep whey erdoor , met magere yoghurt / melk oid.

Verder als je dan toch brood eet , zou ik vanaf 7 uur dus , om de 2 uur , 2 broodjes nemen met kipfilet

Na je training lekker een shake , en zou toch wat kwark doen voor t slapen.
                            iig succes met het trainen !

Originally posted by Kney View Post
                            07:00u 4 sneetjes volkoren brood + 100g kipfilet (24e, 49k, 12v)
                            10:00u 0,75 scoop Whey (voordien 250gr kwark 18e, 11k, 8v)
                            12:00u 6 sneetjes volkoren brood + pindakaas (18e, 77k, 21v)
                            15:00u 0,75 scoop Whey (voordien 250gr kwark 18e, 11k, 8v)
                            18:00u gewone avondmaal (meestal rijst, pasta, aardappelen + kip, steak..) +/- 500kcal
                            21:00u of 22:00u 1,5 scoop Whey + handvol cashew noten (voordien 500gr kwark, handvol cashew noten 38e, 26k, 22v)

TOTAAL: +/- 2200kcal (151e, 202k, 75v)

Verhouding is 29% eiwit, 39% koolhydraten, 33% vetten

Comment

Goed dat je een schema gemaakt hebt iig .
                              verder zou ik ( wat jij doet moet je zelf weten ) s ochtends beginnen met havermout/brinta , met een schep whey erdoor , met magere yoghurt / melk oid.

Verder als je dan toch brood eet , zou ik vanaf 7 uur dus , om de 2 uur , 2 broodjes nemen met kipfilet

Na je training lekker een shake , en zou toch wat kwark doen voor t slapen.
                              iig succes met het trainen !
                              Zie je, je hebt toch wel wat aan z'n schema he! Je hoeft niet altijd alleen te antwoorden, maar kan ook meteen tips geven... meneer betweter, toch profiteren van zn schematje he :P maff dat je bent

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X