popcorn topic
Whey Shake
Collapse
X
-
Originally posted by Sbrh View Postja maar daarom zeg ik toch gewoon dat je het beter ken verdelen ?
als het niet uitkomt ken het niet nee , als het wel uitkomt is het toch goed?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Welke kwark heb je altijd? Wel magere Franse kwark? Of je heb hele goedkope whey of je gebruikt de Mona kwark o.i.d maar als je Franse kwark naturel haalt ben je ong 1,30 kwijt voor 2 bakken van 500 Gr. Lijkt mij goedkoper als whey.The expert in anything was once a beginner..
Comment
-
65 ct bij de aldi voor 500 gr
uit een pot van bodyenfitshop van 2.2kg haal je 80+- shakes.
als je een shake voor t slapen doet ipv kwark
80 delen door 35 euro is 43 ct .
shakes zal je wat goedkoper uitkomen dan .
maar kwark is beter voor t slapen gaan , maar net wat je wilt.
die 22 ct per dag , dus 6,60 per maand , zal ook niet zoveel uitmaken denk ik voor jou , tenzij je er aan de grond zit
Comment
-
Originally posted by Sbrh View Post65 ct bij de aldi voor 500 gr
die 22 ct per dag , dus 6,60 per maand , zal ook niet zoveel uitmaken denk ik voor jou , tenzij je er aan de grond zit"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Sbrh View Post65 ct bij de aldi voor 500 gr
die 22 ct per dag , dus 6,60 per maand , zal ook niet zoveel uitmaken denk ik voor jou , tenzij je er aan de grond zit
Ontopic, ik wissel het lekker af zodat het niet gaat vervelen!The expert in anything was once a beginner..
Comment
-
Originally posted by Sbrh View Posthet maakt wel uit , verbranding is hoger dan is het toch beter?Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Toph View PostContinu eten zorgt dat je je gluconeogenese (suikernieuwvorming) plat legt. Juist door langere pauzes tussen het eten zorg je dat je lichaam zelf instaat is om je bloedsuikerspiegel goed op peil te houden. Voordeel: je voelt je niet enorm gaar als je langer dan 3 uur niet eet Overigens zijn je spieren ook gevoeliger voor aminozuren als je langere tijd tussen de maaltijden houdt en ook dat is goed voor onze spiertjes. Kortom, dat continue eten in kleine porties is helemaal niet nodig.
Maar het is toch wel belangrijk om je eiwit innamen te spreiden over de dag. Of zit ik nou verkeerd?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment