Met of zonder shirt trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Met of zonder shirt trainen

Wat is jullie mening over het trainen met of zonder shirt,
    Ikzelf vind het nogal belachelijk wanneer iemand traint in de sportschool zonder zijn shirt aan.
    Er zijn namelijk nogal wat typetjes bij mij in de sportschool die het ,waarschijnlijk, hartstikke mooi vinden om hun spiertjes te showen aan de mensen die aan t sporten zijn.

**Niet de bedoeling om mensen te beledigen **

Mooie dames mogen van mij altijd trainen zonder shirt. Ben nog nooit iemand tegen gekomen die met een ontbloot bovenlichaam staat te trainen.

Comment

Als je in een sportschool zonder shirt traint vind ik je een mongool. Lekker met dat zweet dat overal aan blijft plakken. Shirtless trainen doe je maar thuis of in de kleedkamer
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by NickP View Post
        Wat is jullie mening over het trainen met of zonder shirt,
        Ikzelf vind het nogal belachelijk wanneer iemand traint in de sportschool zonder zijn shirt aan.
        Er zijn namelijk nogal wat typetjes bij mij in de sportschool die het ,waarschijnlijk, hartstikke mooi vinden om hun spiertjes te showen aan de mensen die aan t sporten zijn.

**Niet de bedoeling om mensen te beledigen **
        Ja, hoor als mijn gym het zou toestaan zou ik het zo doen. Behalve op benen dag dan hoef ik me bovenlichaam niet te zien.. Gewoon een handdoekje erbij as usual.
        "Straight outta gym"

Comment

Volgens mij mag het niet eens in de meeste sportscholen, zonder shirt trainen. Ik doe het zelf niet vind het te belachelijk! Maar ik kan het ook wel begrijpen, als je zonder shirt traint zien je je spieren opzwollen dat is erg motiverend denk ik.
          Hard work Pays off!

Comment

Met T-shirt, zonder t-shirt trainen is nogal onrespectloos naar anderen toe. Wie wil nu op een nat bankje traine van iemand anders zijn zweet..

Comment

Heb het weleens gedaan, maar ik werd gek van de vrouwen die dan weer aan je gaan zitten friemelen enzo, dus dan maar een shirt, liefst mouwloos, zelfs nu me armen dun zijn vind dat wel het fijnste trainen.
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Train het liefst zonder broek veel luchtiger.
                "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55

Comment

Ik train altijd zonder shirt. Waarom? Ik ben arm.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Ik train altijd zonder shirt. Waarom? Ik ben arm.
                    Hoe hossel je je contributie dan bij elkaar ?

Comment

Zonder shirt trainen lijkt me geen meerwaarde te hebben anders dan showen. Een loszittend shirt is voor mij de win.
                      In mijn eigen comfortabele wereldje trainen

Comment

in coltrui, door extra te zweten lijk je toch in de kleedkamer wat droger.
                        installing muscles....please wait

Comment

Hahah verschillende reacties, het is overigens bij mijn sportschool wel verplicht een handdoek op het bankje te leggen. Ik zal is vragen of het verboden is zonder shirt te trainen ik heb namelijk totaal geen behoefte om hun te zien sporten zonder shirt.

Comment

In een poseerslip jwt.

Comment

Met een vest en capuchon, lekker hardcore.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X