Met of zonder shirt trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tails View Post
    Mensen zijn lui geworden . Zie over het algemeen toch vrij weinig dames in de sportschool en het type dat hier rondhangt daarbij ben ik toch blij dat ze bedekt zijn (behalve de balimedewerkers).
    echt precies dit, vaak de wat stevigere dames of oma's die fit willen blijven gelukkig bedekt
    en de baliemedewerkers (niet de medewerkers in Bali) zien er vaak uitzonderlijk goed uit

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Corrected.
      Waar koop ik deze, ziet er fantastisch uit! Beter dan B&F zelfs.

Comment

Zo dat zijn oude koeien zeg......

Ik vond zonder shirt kansloos maar nu ik thuis train en het warm wordt doe ik bij staande oefeningen dl, ohp, culs' squat met bloot bovenlijf, onderbroek, schoenen en dat ik focking realxed

Comment

Thuis is wat anders maar wie gaat er nou in een gym zonder shirt trainen? Dan ben je imo echt een über-ezel.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ja trainen zonder shirt id niet echht ok in de gym, poseren vind ik altijd wel leuk om te zien

Comment

bij ons is het niet toegestaan om te trainen zonder shirt.
              ( ik dacht bij de meeste sportscholen niet. )

ik draag altijd een t-shirt met korte broek op de dag van lb
              en lange broek + hemd op de dag van ub.
              voor het bewegings gemak.
              Train Insane Or Remain The Same.

Comment

Hahaha ik lag 3 minuten plat om die shaker
                Nee Pesc, Dorian Yates hoort niet bij de echte top. Alleen serieuze sporters kopen Berry's producten.

Comment

Ik heb in mn oude sportschool weleens iemand zonder shirt trainen. Hij was ook nog eens tegen z'n maat aan t schreeuwen "eerst massa dan droog". Hij zag er verder uit alsof hij nog nooit een gewicht had aangeraakt.. Heb er goed om kunnen lachen.

Verder vind ik ook dat je in de sportschool niet met ontbloot bovenlijf hoort te trainen. Als ik thuis zou trainen zou ik het zeer zeker wel doen.
                  Ernstig noh!

Comment

Ik train zonder shirt, maar wel met een tijgerprint legging net als Lee Haney.

Comment

dan ben je imo nog erger dan met ontbloot bovenlijf hahaha maar ik neem aan dat je grapje maakt (duh)

Ik heb dit topic wel gemaakt over iets wat ik een paar weken terug al had bedacht namelijk: ik train nu zelf ook thuis en vind het thuis heerlijk trainen zonder shirt aan, maar zoals al is gezegd; thuis kan dat en in de sportschool niet

Comment

Als ik poten als Lee Haney zou hebben zou ik serieus zo'n legging aan trekken. Iedereen mirin'.

Ik train altijd in een hoodie met capuchon en joggy. Niemand krijgt mijn vlees te zien in de sportschool. no homo brah.

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
                          Als ik poten als Lee Haney zou hebben zou ik serieus zo'n legging aan trekken. Iedereen mirin'.

Ik train altijd in een hoodie met capuchon en joggy. Niemand krijgt mijn vlees te zien in de sportschool. no homo brah.
                          Ook op zo'n zweetdag als vandaag?
                          Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Mag bij ons gelukkig ook niet in de gym, vind het zo al storend als je bankjes eerst moet afdrogen voor gebruik.
                            In de zomer ga ik wel vaak lopen zonder shirt, heerlijk als het buiten zo'n 30 graden is en je pakt nog eens wat zon mee je ziet dan al eens wat mensen wat raar kijken maar dat boeit niet. Ik zie ook niet veel andere lopers dat doen.
                            Zwemmen is ook lekker zonder shirt.

Comment

Originally posted by Corneel View Post
                              Zwemmen is ook lekker zonder shirt.
                              Oh echt?
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Originally posted by Prime View Post
                                Ook op zo'n zweetdag als vandaag?
                                Als je in hoodie traint zweet je je sowieso de tering, ongeacht de temperatuur buiten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X