Met of zonder shirt trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hier ook geen mensen die trainen zonder shirt. Denk ook niet dat ze dat toestaan. Wel van die gasten in tanktops waarvan ik denk: misschien moet je die ook nog ff in je kast laten hangen. Maar misschien traint het heel prettig. Ik draag gewoon een t-shirt en lange trainingsbroek.
    Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Train thuis.. Benendag doe ik op warme dagen gewoon in mn boxer. Banken doe ik altijd shirtless met handoek op de bank.. Mn trainingskamer is op zolder onder een schuin dak zonder airco.. tis me anders echt te warm. Veel spiegels om mezelf te miren tijdens de training.. Goede motivatie!

't Vrouwtje heb altijd zo'n sportbroekje aan en sporttopje.
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

cidious wat voor spiegels heb je daar dan, hoe groot enzo?
        heb namelijk wel wat op internet gespeurd maar grote spiegels zijn belachelijk duur

Comment

ik heb spiegels bij de bouwmarkt gehaald, van 30x30 meen ik of 40x40, zijn niet zo heel duur en als je ze strak tegen elkaar aanplakt werkt het perfect hoor.

Comment

zelfde verhaal als Quibus. Als ik rondkijk op internet kan ik her en der wel grote vinden inderdaad maar die zijn belachelijk duur. Kwantum heeft ook wel interessante maten voor low prices.
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Nog nooit zonder shirt getraint, maar lijkt me wel fijn eigenlijk. In mijn sportschool is het altijd warm als de pest, alsof wij komkommerplantjes zijn die moeten groeien. Maarja, sportscholen tegenwoordig zijn tegenwoordig niet hardcore meer, dus geen shirt is een no-go.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X