Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zonder shirt trainen lijkt me geen meerwaarde te hebben anders dan showen. Een loszittend shirt is voor mij de win.
In mijn eigen comfortabele wereldje trainen
Deze sport doe je toch ook om je fysiek te showen?Ik vind het heerlijk om dat te laten zien, sexy eruit zien is het doel van trainen
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Dus als je in een roze broek met strak hempje aan traint en zoals Yates HIT deed train je niet hardcore?Yates trainde weleens ineen roze tanktop.
Alleen als het fel roze is. En de broek moet gestreept zijn. Maar zonder capuchon ontbreekt er toch wat, dat beetje extra.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Deze sport doe je toch ook om je fysiek te showen?Ik vind het heerlijk om dat te laten zien, sexy eruit zien is het doel van trainen
Dat is inderdaad een deel van mijn motivatie om te sporten, maar de meerwaarde ervan ligt bij mij toch meer bij mezelf. Wanneer ik gesport heb voel ik me goed (nog niet sexy maar dat komt vast geleidelijk XD)
Ik loop altijd shirtloos rond de hele dag door lekker Zyzzmode JWT!
Maar ff srs ik heb wel altijd tanktop aan in gym vind dat altijd wel lekker, kun je goed armen,shouders zien .
Verer ook nog nooit iemand shirtloos gezien in de gym gelukkig.
Denk trouwens ook dat dit redelijk zeldzaam is?
Wat is er toch gebeurd met de sport?Vroeger squatte de dames in een string, top er boven, riem om en gaan, nu moet alles bedekt zijn.....wat mis ik toch de oldskool jaren
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Wat is er toch gebeurd met de sport?Vroeger squatte de dames in een string, top er boven, riem om en gaan, nu moet alles bedekt zijn.....wat mis ik toch de oldskool jaren
Mensen zijn lui geworden . Zie over het algemeen toch vrij weinig dames in de sportschool en het type dat hier rondhangt daarbij ben ik toch blij dat ze bedekt zijn (behalve de balimedewerkers).
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment