Met of zonder shirt trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb mn shirts verkocht om anabowhlen te kopen. Dat deed ziezz toch ook? Zag em in ieder geval bijna altijd zonder shirt.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

al had ik graag vandaag shirtless getraind omdat het zo fucking benauwd was, zal ik het toch nooit doen.poseren tot daar aan toe, maar trainen niet... zie het eigenlijk ook nooit (behalve op bepaalde youtube filmpjes) ik draag eigenlijk altijd een stringer tank top en/of een dikke trui voor cardio & benen, dit omdat ik goed wil kunnen zien wat ik doe bij bepaalde oefeningen.
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by Corneel View Post
        Zwemmen is ook lekker zonder shirt.
        Zo, dat ga ik ff uitproberen, klinkt goed! Geldt dit ook voor douchen?
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Zo, dat ga ik ff uitproberen, klinkt goed! Geldt dit ook voor douchen?
          Nee tijdens het douchen hoor je altijd een shirt te dragen, dit stimuleert de vetverbranding!

Comment

Zonnebanken doe ik zelfs me sokken bij uit, weet niet waarom maar voelt fijner.
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by jobr View Post
              Nee tijdens het douchen hoor je altijd een shirt te dragen, dit stimuleert de vetverbranding!
              Ja, dat had ik inderdaad ergens op google gelezen. Het zou de vet op de anterior serratus verbranden. Dat zit laat maar zeggen op je biceps. Maar je spijkerbroek moet je niet aanhouden omdat er door de vocht het juist zwaarder word. Anders krijg je te grote benen.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                Ja, dat had ik inderdaad ergens op google gelezen. Het zou de vet op de anterior serratus verbranden. Dat zit laat maar zeggen op je biceps. Maar je spijkerbroek moet je niet aanhouden omdat er door de vocht het juist zwaarder word. Anders krijg je te grote benen.
                En als je te grote benen krijgt, kun je niet meer voetballen... dit willen wij natuurlijk niet, ik wil wel trainen kunnen combineren met voetbal!

Comment

En als je te grote benen krijgt, kun je niet meer voetballen... dit willen wij natuurlijk niet, ik wil wel trainen kunnen combineren met voetbal!
                  Inderdaad met die grote benen word je sloom omdat je meer gewicht moet meedragen.
                  17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ik ook.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik heb meer moeite met mensen met wratten, dan mensen die de boel onderzweten
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik heb meer hekel aan mensen met wratten en zweten

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Ik heb meer hekel aan mensen met wratten en zweten
                          Ik heb eigenlijk sowieso een hekel aan mensen, vooral als ik ze rond mijn training zie. Op een enkele uitzondering na natuurlijk
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

train hoe je zelf wilt zolang je maar je zweet van het bankje haalt, en je gewichten terug rackt.

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                              train hoe je zelf wilt zolang je maar je zweet van het bankje haalt, en je gewichten terug rackt.
                              Ik gebruik mijn bankjes juist altijd als handdoek.

Comment

Vrouwen die scheetjes laten onder het trainen das pas goor, en dan zullen er vast ook vrouwen zijn met een wrattenreet die een zweetspleet hebben en zachtjes van zich af zitten te winden bah.
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X