powerlifting schoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je een zo'n hak er onder hebt kan je dieper gaan dan zonder hak
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

in het algemeen zorgt het voor een betere stabiliteit...ook bij de deadlift wordt het veel gebruikt
      Strength Within, Pride Throughout

Comment

Shoes for Gym Bodybuilding Wrestling Taekwondo MMA

Dit leken mij wel goede schoenen, gezien hoog dus goed voor de enkel, vlak dus goed voor squat en deadlift.

Je kan dan toch ook een plankje onder je hak leggen? Dit zie ik alleen vaak afgekeurd worden?

Ik heb niet veel verstand van vandaar dat ik misschien rare conclusie en vragen stel in jullie ogen

Comment

Originally posted by Mrloaded View Post
          Moet je met squaten en deadliften niet juist en vlakke schoen hebben ipv een verhoging bij de hak? Dan leun je wat voorover toch wat met deadliften niet echt fijn is? Of zit ik nu helemaal fout?
          Kijk maar eens naar wat voor schoenen powerlifters dragen tijdens het deadliften.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Zo'n hak is toch vooral voordelig bij front en highbar squats?
            Ernstig noh!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Kijk maar eens naar wat voor schoenen powerlifters dragen tijdens het deadliften.
              Filmpjes die ik tegen kom zijn idd over algemeen hogere schoenen idd, ga er vanuit dat ze dan ook vlak zijn

Comment

De meeste PL'ers dragen ook SQ schoenen om te benchen.
                Je kan veel meer archen zo.

Er zijn genoeg sterke jongens die een goeie squat hebben zonder SQ schoenen.
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Mijn oog laten vallen op Rogue do wins...iemand enig idee of deze bestelbaar zijn in Europa?

Comment

Ik heb ook de adidas power perfect 2. T zijn prima schoenen en andere krachttrainingschoenen zijn er haast niet te krijgen in Nederland :S.

Comment

Otomix is vast wel genoemd? Aangezien die altijd in zulke topics staan?
                      Body&fashion verkoopt ze in ieder geval
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

zijn denk ik gewoon vlakke overprijzde schoenen

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                          Ik heb ook de adidas power perfect 2. T zijn prima schoenen en andere krachttrainingschoenen zijn er haast niet te krijgen in Nederland :S.
                          heb ik al precies willen merken die rogue do wins zouden mij een fortuin kosten denk ik om te laten overkomen...is die hiel niet ie**************** te hoog van de power perfect?

Comment

Originally posted by futurekill View Post
                            heb ik al precies willen merken die rogue do wins zouden mij een fortuin kosten denk ik om te laten overkomen...is die hiel niet ie**************** te hoog van de power perfect?

denk je dat ze daar niet over na hebben gedacht?
                            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Mrloaded View Post
                              Filmpjes die ik tegen kom zijn idd over algemeen hogere schoenen idd, ga er vanuit dat ze dan ook vlak zijn
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

wat een beescht!
                                maarja van een hak krijg je dan weer wel een 6pack
                                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X