Originally posted by Iron Mind
View Post
powerlifting schoenen
Collapse
X
-
Originally posted by Dynamix View PostAthleteshop is een kutsite. Ik heb dezelfde schoenen daar besteld en na twee weken kreeg ik een bericht dat ze toch mijn maat niet hebben binnengekregen van de leverancier en of ik één maat kleiner wilde :S."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostHmm balen dat ik dat nu pas weet...
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostIk heb je het helaas niet eerder kunnen vertellen. Mocht het bij jou ook niet lukken bij Athleteshop, bestel ze dan hier ik heb destijds veel research gedaan naar die schoenen en goedkoper dan hier waren ze drie maanden terug niet te krijgen. Let wel op dat het UK is.
Thanks alvast."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostJa, dat snap ik. Thanks man. Uiteindelijk heeft athleteshop niet bij je geleverd of wel. Welke maat had je? Anders ga ik hun nu al contacten dat ik me geld terug wil. Als ik toch 2 weken moet wachten kan ik ze net zo goed uit de UK laten komen..
Thanks alvast.
Comment
-
Ghehe,
zeikmailtje sturen dat slechte verhalen hoorde over hun als bedrijf en graag daarom wil weten waar je bestelling blijft, omdat je anders je geld terug wilt.
Mailtje terug gehad de volgende dag dat ik volgende week me schoenen uiterlijk binnen zou hebben. Uiteindelijk 2 dagen later de schoenen thuis gekregen. Haha, goeie service met wat extra druk er op dus.
Ze zijn wel smal, maar niet storend strak aan de zijkanten. Ik heb 10,5 UK maat 45 1/3 EU maat en ik heb normaliter 10 UK als maat. Dus dat gaat prima qua maat. De hak is toch zo'n 3,5cm dik. Dus dat scheelt toch een hoop waarschijnlijk. Net alsof ik standaard al op een gewichtschijf sta, ideaal dus.
Ik kan niet wachten tot het morgen benen dag is en ik heb ga uitproberen voor een paar setjes high bar, front squat!
0,5 UK maat groter bestellen bij de power perfect II van adidas volstaat dus wel."Straight outta gym"
Comment
-
Ze bevallen prima, maar ik kan nog steeds niet close stance front/back squatten als ik iets breder ga staan wel, maar dan moet ik wel me tenen naar buiten draaien. Volgens mij pak je dan wat minder de quads, maarja anders blijft me torso niet verticaal en dat is wel de bedoeling.
Ik zit nog even te klooien met relatief brede stand, paused front squats atg, 3-4 seconden onderin zitten en dan weer omhoog. Even wat dingetjes uitproberen qua positionering, tenen, diepte etc. Leuk is anders, maar als het helpt voor straks.
Verder zijn ze echt ontspannen, breedte loopt inderdaad wel uit .Last edited by Iron Mind; 31-05-2013, 18:19."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostZe bevallen prima, maar ik kan nog steeds niet close stance front/back squatten als ik iets breder ga staan wel, maar dan moet ik wel me tenen naar buiten draaien. Volgens mij pak je dan wat minder de quads, maarja anders blijft me torso niet verticaal en dat is wel de bedoeling.
Ik zit nog even te klooien met relatief brede stand, paused front squats atg, 3-4 seconden onderin zitten en dan weer omhoog. Even wat dingetjes uitproberen qua positionering, tenen, diepte etc. Leuk is anders, maar als het helpt voor straks.
Verder zijn ze echt ontspannen, breedte loopt inderdaad wel uit .I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostGhehe,
zeikmailtje sturen dat slechte verhalen hoorde over hun als bedrijf en graag daarom wil weten waar je bestelling blijft, omdat je anders je geld terug wilt.
Mailtje terug gehad de volgende dag dat ik volgende week me schoenen uiterlijk binnen zou hebben. Uiteindelijk 2 dagen later de schoenen thuis gekregen. Haha, goeie service met wat extra druk er op dus.
Ze zijn wel smal, maar niet storend strak aan de zijkanten. Ik heb 10,5 UK maat 45 1/3 EU maat en ik heb normaliter 10 UK als maat. Dus dat gaat prima qua maat. De hak is toch zo'n 3,5cm dik. Dus dat scheelt toch een hoop waarschijnlijk. Net alsof ik standaard al op een gewichtschijf sta, ideaal dus.
Ik kan niet wachten tot het morgen benen dag is en ik heb ga uitproberen voor een paar setjes high bar, front squat!
0,5 UK maat groter bestellen bij de power perfect II van adidas volstaat dus wel.
Comment
-
even een bump.
ik ben nu opzoek naar schoeisel, maar ik doe fb. Dus die adidas schoenen met een hak lijkt me niet handig toch? Lijkt me niet heel chill met rows om dan een hakverhoging te hebben.
Daarom denk ik dat ik voor platte ga
iets hiervan: Zoekresultaten voor Otomix - Body and Fashion
Heeft iemand hier ervaring mee? en daarbij: ik heb steunzolen, weet iemand of ik die dingen erin kan proppen?Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Flink verschil tussen de otomix en all stars Gus.
Als je nog nooit die otomix hebt aangehad kun je het dus niet vergelijken en dus beter niks zeggen.
@nieck01
Ik heb otomix en vind ze superfijn,maar niet noodzakelijk.
Als ik jou was zou ik het bij "gewone" schoenen houden,zoals bv all stars.Last edited by Mvos; 29-11-2013, 14:54.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...11 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: