powerlifting schoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iron Mind View Post
    Schoenen zijn nog steeds niet binnen van Athleteshop. Afgelopen woensdag besteld, zucht. Ik ga vanmiddag/vanavond benen trainen en had ze graag nu al uitgeprobeerd. Ach dan nog maar een training op de sokken.
    Athleteshop is een kutsite. Ik heb dezelfde schoenen daar besteld en na twee weken kreeg ik een bericht dat ze toch mijn maat niet hebben binnengekregen van de leverancier en of ik één maat kleiner wilde :S.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
      Athleteshop is een kutsite. Ik heb dezelfde schoenen daar besteld en na twee weken kreeg ik een bericht dat ze toch mijn maat niet hebben binnengekregen van de leverancier en of ik één maat kleiner wilde :S.
      Hmm balen dat ik dat nu pas weet...
      "Straight outta gym"

Comment

Hmm balen dat ik dat nu pas weet...
        Ik heb je het helaas niet eerder kunnen vertellen. Mocht het bij jou ook niet lukken bij Athleteshop, bestel ze dan hier ik heb destijds veel research gedaan naar die schoenen en goedkoper dan hier waren ze drie maanden terug niet te krijgen. Let wel op dat het UK is.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
          Ik heb je het helaas niet eerder kunnen vertellen. Mocht het bij jou ook niet lukken bij Athleteshop, bestel ze dan hier ik heb destijds veel research gedaan naar die schoenen en goedkoper dan hier waren ze drie maanden terug niet te krijgen. Let wel op dat het UK is.
          Ja, dat snap ik. Thanks man. Uiteindelijk heeft athleteshop niet bij je geleverd of wel. Welke maat had je? Anders ga ik hun nu al contacten dat ik me geld terug wil. Als ik toch 2 weken moet wachten kan ik ze net zo goed uit de UK laten komen..

Thanks alvast.
          "Straight outta gym"

Comment

Ja, dat snap ik. Thanks man. Uiteindelijk heeft athleteshop niet bij je geleverd of wel. Welke maat had je? Anders ga ik hun nu al contacten dat ik me geld terug wil. Als ik toch 2 weken moet wachten kan ik ze net zo goed uit de UK laten komen..

Thanks alvast.
            Nope, ik heb gezegd dat ze het maar moeten annuleren want aan een maat kleiner heb ik natuurlijk niks.. dan moet ik mn teennagels weer knippen :P. Van schoenen heb ik meestal maat 46 en heel af en toe 45. Ik heb gelezen dat je het best de grootste maat kunt nemen als je twijfelt, dus het is 46 geworden; ik heb nu dus 11,5 US maat en 11 UK maat en die passen prima.

Comment

Ghehe,

zeikmailtje sturen dat slechte verhalen hoorde over hun als bedrijf en graag daarom wil weten waar je bestelling blijft, omdat je anders je geld terug wilt.

Mailtje terug gehad de volgende dag dat ik volgende week me schoenen uiterlijk binnen zou hebben. Uiteindelijk 2 dagen later de schoenen thuis gekregen. Haha, goeie service met wat extra druk er op dus.

Ze zijn wel smal, maar niet storend strak aan de zijkanten. Ik heb 10,5 UK maat 45 1/3 EU maat en ik heb normaliter 10 UK als maat. Dus dat gaat prima qua maat. De hak is toch zo'n 3,5cm dik. Dus dat scheelt toch een hoop waarschijnlijk. Net alsof ik standaard al op een gewichtschijf sta, ideaal dus.

Ik kan niet wachten tot het morgen benen dag is en ik heb ga uitproberen voor een paar setjes high bar, front squat!

0,5 UK maat groter bestellen bij de power perfect II van adidas volstaat dus wel.
              "Straight outta gym"

Comment

Die breedte loopt wel uit. En hoe bevallen ze?
                Ik vond het de eerste paar keer wel wennen maar na 2 weken wet je niet beter!
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ze bevallen prima, maar ik kan nog steeds niet close stance front/back squatten als ik iets breder ga staan wel, maar dan moet ik wel me tenen naar buiten draaien. Volgens mij pak je dan wat minder de quads, maarja anders blijft me torso niet verticaal en dat is wel de bedoeling.

Ik zit nog even te klooien met relatief brede stand, paused front squats atg, 3-4 seconden onderin zitten en dan weer omhoog. Even wat dingetjes uitproberen qua positionering, tenen, diepte etc. Leuk is anders, maar als het helpt voor straks.

Verder zijn ze echt ontspannen, breedte loopt inderdaad wel uit .
                  Last edited by Iron Mind; 31-05-2013, 18:19.
                  "Straight outta gym"

Comment

Ze bevallen prima, maar ik kan nog steeds niet close stance front/back squatten als ik iets breder ga staan wel, maar dan moet ik wel me tenen naar buiten draaien. Volgens mij pak je dan wat minder de quads, maarja anders blijft me torso niet verticaal en dat is wel de bedoeling.

Ik zit nog even te klooien met relatief brede stand, paused front squats atg, 3-4 seconden onderin zitten en dan weer omhoog. Even wat dingetjes uitproberen qua positionering, tenen, diepte etc. Leuk is anders, maar als het helpt voor straks.

Verder zijn ze echt ontspannen, breedte loopt inderdaad wel uit .
                    Dus jij wilt per se met je voeten dicht tegen elkaar squatten, ook al voelt het niet goed aan, omdat je anders wat minder je quads benadrukt? Dat vind ik geen goede reden. Een beweging moet wel natuurlijk voelen. Als je daardoor wat minder een spier pakt, jammer dan. Zo'n ramp is dat echt niet.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Ghehe,

zeikmailtje sturen dat slechte verhalen hoorde over hun als bedrijf en graag daarom wil weten waar je bestelling blijft, omdat je anders je geld terug wilt.

Mailtje terug gehad de volgende dag dat ik volgende week me schoenen uiterlijk binnen zou hebben. Uiteindelijk 2 dagen later de schoenen thuis gekregen. Haha, goeie service met wat extra druk er op dus.

Ze zijn wel smal, maar niet storend strak aan de zijkanten. Ik heb 10,5 UK maat 45 1/3 EU maat en ik heb normaliter 10 UK als maat. Dus dat gaat prima qua maat. De hak is toch zo'n 3,5cm dik. Dus dat scheelt toch een hoop waarschijnlijk. Net alsof ik standaard al op een gewichtschijf sta, ideaal dus.

Ik kan niet wachten tot het morgen benen dag is en ik heb ga uitproberen voor een paar setjes high bar, front squat!

0,5 UK maat groter bestellen bij de power perfect II van adidas volstaat dus wel.
                      Thx man bestel ik ze ook een maatje groter

Comment

even een bump.
                        ik ben nu opzoek naar schoeisel, maar ik doe fb. Dus die adidas schoenen met een hak lijkt me niet handig toch? Lijkt me niet heel chill met rows om dan een hakverhoging te hebben.
                        Daarom denk ik dat ik voor platte ga
                        iets hiervan: Zoekresultaten voor Otomix - Body and Fashion
                        Heeft iemand hier ervaring mee? en daarbij: ik heb steunzolen, weet iemand of ik die dingen erin kan proppen?
                        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                        Doel eind 2015: 100kg
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

iemand?

Comment

Als je geen schoenen met hak wilt waarom draag je dan niet gewoon allstars. Die zijn ook plat met een harde zool en het bespaart je heel wat geld vergeleken met die otomix schoenen
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Flink verschil tussen de otomix en all stars Gus.
                              Als je nog nooit die otomix hebt aangehad kun je het dus niet vergelijken en dus beter niks zeggen.

@nieck01
                              Ik heb otomix en vind ze superfijn,maar niet noodzakelijk.
                              Als ik jou was zou ik het bij "gewone" schoenen houden,zoals bv all stars.
                              Last edited by Mvos; 29-11-2013, 14:54.
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

ja klopt ook aan zitten denken, maar is dat wel beetje oke qua kwaliteit?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X