Schouderblessure

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schouderblessure

Ik heb nu al zo'n 5 maanden een schouderblessure waarbij mijn achterste deltoid is verrekt, inclusief mijn trapezius en dit heeft een slijmbeursontsteking in mijn schouder veroorzaakt (volgens mijn fysiotherapeut) Ben daarvoor al 5 maanden naar de fysio geweest en krijg telkens van dat medical taping erop om de spieren wat te verlossen, maar heeft voor mijn gevoel amper effect. heb dit ook al tegen de fysio gezegd..

Nu ben ik toen dit in de herstellende fase zat een maand gestopt met handballen, de oorzaak van de blessure, en een maand met fitness maar heb in die maand tijd geen enkele verbetering gemerkt.....

De 'reden' om dus nu een tijdje rust te nemen voor mijn schouder is weg en train nog wel mijn deltoid alleen niet de achterste spier. Met bankdrukken heb ik er geen last van (alleen na de tijd een beetje) en met chin ups of pendlay rows ook bijna geen last van, wel weer een beetje na de tijd.

IS er hier iemand die een gelijksoortige blessure heeft gehad of iemand met advies wat ik het beste kan doen op dit moment? eigenlijk wil ik nu niet stoppen met fitness

*verkeerde topic hij moet naar aandoeningen, excuus*
    Last edited by NickP; 15-05-2013, 19:34. Reason: Verkeerde topic ....

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X