Nu is de grap wel grappig.
hoeveel geven jullie uit aan eten per week?
Collapse
X
-
Originally posted by Cidious View Postwat een onzin kojak.. wat jij daar opsomt per dag is geen 20 euro per week bij de jumbo.. de kip alleen al is zo'n 12 euro.. dan hebben we al die blikken tonijn en die bakken kwark nog niet meegerekent..sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Nee nog krap denk ik.. maar ben te lui de berekening te maken hehe
En je vergeet alle gebruiks voorwerpen als olie om in te bakken kruiden etc etc.
Ik heb tijdje amper iets te makken gehad en leefde op eieren kwark kipfilet rijst tonijn en olijfolie.. en ook dan kom je niet weg voor 20 eu per week..Last edited by Cidious; 17-05-2013, 00:36."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Ik haal sinds kort zakken kipfilet bij de Aldi. Is eergisteren helaas wel gestegen van 1 kilo voor 5,18 naar 5,45 maar alsnog goed te doen. Groentes daar zijn echt top. Een komkommer 1,5x zo groot als bij de c1000 kost maar 55 cent. Bij andere supermarkten is dit minimaal 65 cent. Ik vind de aldi sinds kort echt een bazenwinkel. Turkse versmarkt winkel ook trouwensBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostIk haal sinds kort zakken kipfilet bij de Aldi. Is eergisteren helaas wel gestegen van 1 kilo voor 5,18 naar 5,45 maar alsnog goed te doen. Groentes daar zijn echt top. Een komkommer 1,5x zo groot als bij de c1000 kost maar 55 cent. Bij andere supermarkten is dit minimaal 65 cent. Ik vind de aldi sinds kort echt een bazenwinkel. Turkse versmarkt winkel ook trouwens
Alleen jammer dat de noten vaak slof zijn en vaak een laagje karamel hebben.
Maare plofkip (wat de kip in de zakken van de Aldi is) is geen volwassen kip, maar een opgevoerd piepkuiken. Bevat andere voedingswaarden dan een volwassen kip. Als je dat doorberekend is de kip helemaal niet zo goedkoop meer.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Ik koop elke week voor een heel gezin( 4 personen en 3 dieren) daar komt dan nog 1 persoon bij want ik eet voor 2Duur? ja behoorlijk! Ik lijd aan het bodybuilding virus en krijg dat niet vergoed bij mijn ziekenverz. Dus dan maar uit eigen zak want gezondheid gaat voor alles toch.
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostTurkse winkels hebben vaak groenten van betere kwaliteit vind ik
Alleen jammer dat de noten vaak slof zijn en vaak een laagje karamel hebben.
Maare plofkip (wat de kip in de zakken van de Aldi is) is geen volwassen kip, maar een opgevoerd piepkuiken. Bevat andere voedingswaarden dan een volwassen kip. Als je dat doorberekend is de kip helemaal niet zo goedkoop meer.'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
4 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
4 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
6 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -