Wat is jullie maximum squat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4x140

En jezus het was zeker onder parallel who gives a f**k, niet alsof ik 10cm squat dan zou ik het niet vermelden haha
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Whoa, wij reageren alleen op wat jij verteld,dus hoef je niet zo op je pikkie getrapt te zijn.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• haha ben ik ook zeker niet Mvos maar maakt ook niet uit heb er niks aan om iets neer te zetten wat niet waar is, anders had ik er wel bij gezet dat ze ass to the grass waren of 180kg

Wie weet maak ik wel een filmpje voor in me logje ook leuk om zelf bij te houden.
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Originally posted by Frozenballs View Post
          2x170
          Zo dat gaat snel! Je squatte toch pas sinds december ofzo?
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Mcvk View Post
            Wie weet maak ik wel een filmpje voor in me logje ook leuk om zelf bij te houden.
            dat zou top zijn!

doen man!

Comment

• Ik ga volgende week een 20repper proberen te doen met 100kg
              Broomstick_bodybuilding op insta
              F#CK heavy weights

Comment

• 100x3 vandaag laatste rep had ik wel hulp van me spotter nodig

Comment

• 20x100 kg
                  10x140 kg
                  3x160 kg

Comment

• Originally posted by Krakzak View Post
                    20x100 kg
                    Jezus kwam je aanmoedigen zeker de laatste 5 herhalingen? Nondeju 20-reppers moet er niet aan denken.

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                      Jezus kwam je aanmoedigen zeker de laatste 5 herhalingen? Nondeju 20-reppers moet er niet aan denken.
                      Ik doe heel vaak 20+ reppers voor benen... heerlijk, je gaat alleen wel helemaal kapot.
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                        Ik doe heel vaak 20+ reppers voor benen... heerlijk, je gaat alleen wel helemaal kapot.
                        Ik zal het dinsdag eens gaan proberen, hoger dan 5 reps ben ik met squats nog nooit gegaan volgens mij lol.. bewaar dat altijd voor leg press werk etc.

Comment

• Ga eerst maar eens 10 repper ofzo proberen. Is fakking zwaar (heb eerst ook alleen tot 5, 3 of 1 reps getraind). En vorm, dat word na de 7 al slechter hahahahaha. Bij mij in ieder geval.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                            Ga eerst maar eens 10 repper ofzo proberen. Is fakking zwaar (heb eerst ook alleen tot 5, 3 of 1 reps getraind). En vorm, dat word na de 7 al slechter hahahahaha. Bij mij in ieder geval.
                            Ik squatte voorheen 2/3x per week (thanks Rip...) alleen mocht niet hoger dan 5 reps van 'm (wanneer ik dat stiekem probeerde was m'n vorm ook gelijk fucked up), wil nu weleens wat omhoog gaan werken maar denk inderdaad dat 't slimmer is eerst voor 8-10 te gaan voordat ik er gelijk 20 uit knal met snap city form

Comment

• ik heb in mijn nieuwe schema standaard 1x per week 4 x 20 staan voor squats met hooguit 1 min rust tussendoor
                              dat is een hell...

afgelopen week deed ik ze met 55 kg en ben dan echt kapot
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Ik doe ze vrij vaak aan het einde als het "echte" werk erop zit.
                                Als voorbeeld:
                                10x wu
                                10x wu
                                05x ws
                                05x ws
                                03x ws
                                03x ws
                                01x max
                                01x max
                                20x rep out

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X