'Spierballen'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

50 cm als hangend armvet meetelt
    Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

34 cm koud aangespannen. :/
      Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

ongeveer 40cm komt vooral door mn triceps, vind mn biceps maar zwak.
        Ernstig noh!

Comment

38cm, koud
          I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

zoals beloofd

bicepbodynet.jpg
            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

hier mijn 32 cm: http://i1351.photobucket.com/albums/...ps9f6ba2fe.jpg

Comment

37cm koud, wel vrij korte bicep volgens mij...

Comment

41 cm, maar zit ook nog wel een beetje vet op wat er nog afmoet...
                  Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Originally posted by MitchSuvaal View Post
                    35 cm koud
                    Hahaha omdat je foto gedraaid is, ziet je duim er heel vreemd uit
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

44/45cm of iets dergelijks, but who gives a fuck zolang ze de 50cm nog niet zijn gepasseerd zijn ze klein!
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Wij hebben er een op de sportschool die gast heeft geloof ik 45cm armen maar als je ziet wat die curlt enzo vraag ik mij echt af hoe hij ingodsnaam zulke armen heeft gekregen....
                        Hij gebruikt midner gewicht dan ik toen ik 60kg woog en hij maakt geluiden alsof ie gewichten van rronnie coleman is aant tillen.
                        En nee het is ook niet zo dat ie het afwisselt met veel reps en laag gewicht ofzo want ben er bijna iedere dag en hij doet alle oefeningen laag gewicht bij lage reps, en high screams .
                        En nee hij doet ze ook niet met super concentratie want hij doet maar halve reps enzo xD.
                        Ik zou eens een gopro ofzo moeten meenemen want je lacht je dood wat je soms daar ziet.

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                          Wij hebben er een op de sportschool die gast heeft geloof ik 45cm armen maar als je ziet wat die curlt enzo vraag ik mij echt af hoe hij ingodsnaam zulke armen heeft gekregen....
                          Hij gebruikt midner gewicht dan ik toen ik 60kg woog en hij maakt geluiden alsof ie gewichten van rronnie coleman is aant tillen.
                          En nee het is ook niet zo dat ie het afwisselt met veel reps en laag gewicht ofzo want ben er bijna iedere dag en hij doet alle oefeningen laag gewicht bij lage reps, en high screams .
                          En nee hij doet ze ook niet met super concentratie want hij doet maar halve reps enzo xD.
                          Ik zou eens een gopro ofzo moeten meenemen want je lacht je dood wat je soms daar ziet.
                          Ken er eentje die heeft 54cm arm, staat met 30 kilo te barbell curlen, bij de 6de rep is het op, dat houd ie net 3 setjes vol en issie op, naja ze zijn wel groot maar verder ziet het er niet uit, groot en plomp.
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Je hebt het niet over mijn armen he

Comment

ik sta helmaal links, in die rode broek.!

Make it happen, shock everyone!

Comment

Dat is Jamie
                                Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X