lidmaatschap 2 gyms.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee train sws bijna niet meer in deventer... Sinds november maar 40x haha
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Heb ook twee abonnementen. Een vaste gym en een basic fit abonnement.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
        Heb ook twee abonnementen. Een vaste gym en een basic fit abonnement.
        reden?
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Is makkelijk man, ben vaak in andere steden. En 24/7 open, ook in den haag.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by kojak View Post
            Waarom niet 12 abonnementen? Kun je elke maand ergens anders trainen. Leuke afwisseling ook voor je spieren
            ''Leuke afwisseling van de Bankrekening''

Comment

Ook ik heb twee sportscholen.

- Gym-N-Juice: Hardcore oldschool sportschool, beperkte cardioapperatuur, relatief klein, soms druk, beperkte openingstijden ('s weekends bijv. maar van 11:00-15:00) en grotere reisafstand (waarbij ik qua vervoer afhankelijk ben van anderen). Goed voor grote spiergroepen.
              - Anytime Fitness: Softygym met db's t/m 30kg, geen squatrek, 24/7 geopend, vrij groot, zelden druk, reisafstand 2 min lopen. Voornamelijk voor kleinere spiergroepen + cardio, of wanneer ik wegens de beperkte openingstijden/feestdagen/vervoergebrek etc. niet naar de andere gym kan.

Ikzelf vind het echt ideaal. Het is niet echt motiverend om bijv. voor cardio&calves of iets dergelijks lang te moeten reizen. Nu zou ik in principe om twee uur 's nachts lekker kunnen gaan trainen. Ideaal toch?
              Daarnaast kun je niet zonder een goede squat, bench en DL, en een hardcore omgeving is in dat geval ook altijd mooi meegenomen.
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Basic fit ( niet zeker over anderen ) kan je toch gewoon naar een andere locatie? Standaard locatie waar ik ga heeft geen squat rack, is te klein en de gewichten op leg apparaten zijn niet hoog genoeg, terwijl die van het centrum wel een rack heeft etc, alleen is het ver en ga er op legs days af en toe naar toe.
                Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Ik heb bij meerdere gyms getraind maar F4F vond ik persoonlijk wel veruit de slechtste voor krachttraining..

Comment

Het is ook tegenwoordig all about cardio en die zumba dance gedoe, bij ons hebben ze alle machines ( met kabels ) bij elkaar gepropt om een "dance-zaal" te maken met douches die tot nu door niemand is gebruikt(douches dan, die trouwens ook zoveel stroom gebruiken dat ze alle stairmasters al een half jaar uit hebben staan), de gewichten gaan maar tot max 36 kilo en er is geen of weinig improvement voor krachttraining, wel jammer..
                    Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Als ik jou was zou ik ophouden met klagen en ergens anders gaan trainen
                      Als dat geen optie is zou ik gewoon om je "problemen" heen trainen.

1001 manieren om bv die legpress die te licht is zwaarder te maken enz enz.

OT - ik train bij 2 sportscholen en ga daarnaast bijna iedere maand een keer ergens anders trainen.
                      1 sportschool heeft eigenlijk alles wel en is 2 min lopen.
                      de andere is iets verder maar is een echte hardcore sportschool.
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ik heb er ook 2: 1 bij een hele fijne sportschool met amper nadelen, en 1 met wat vroegere openingstijden
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

in rotterdam kan je als je wil een abbo nemen kost je 16 euro geloof ik dan kan je bij 4 vestingen trainen
                          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                            Als ik jou was zou ik ophouden met klagen en ergens anders gaan trainen
                            Als dat geen optie is zou ik gewoon om je "problemen" heen trainen.

1001 manieren om bv die legpress die te licht is zwaarder te maken enz enz.

OT - ik train bij 2 sportscholen en ga daarnaast bijna iedere maand een keer ergens anders trainen.
                            1 sportschool heeft eigenlijk alles wel en is 2 min lopen.
                            de andere is iets verder maar is een echte hardcore sportschool.
                            the fitnessclub
                            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Multisportcard googlelen. Ik heb twee van elkaar losstaande gyms waar ik nu train. Voor € 10,- per maand kun je klaar zijn. Inschrijven kost (dacht ik) € 20,-. Het is per maand opzegbaar.
                              2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                              14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                              25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by brillant View Post
                                the fitnessclub
                                jep,waarbij je op alle vestigingen kan trainen.
                                daarnaast vaak bij Mile te vinden.
                                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X