Ah oké, bedankt iedereen voor de reacties. Zal langere tijd aamhouden tussen eten en trainen. Wat ik er ook uit flikker is vet voor het trainen en dextrose tijdens het trainen. Verder dus geen pwo supplement bij trainen. Aan de ene kant maak ik wel goeie gains op deze manier, vind duizeligheid niet zo erg maar dat misselijk houd lang aan. Tijdens het lopen naar huis dacht ik steeds "fuck, zometeen kots ik in iemands tuin". Zal morgen ff zoeken op bepaalde dingen hier in dit topic.
Train ik te zwaar/niet goed?
Collapse
X
-
Sorry bro
Heb al veel goede tips gelezen hier en het feit dat je gains ziet is top.
Nu alleen nog ff uitvissen hoe je die duizeligheid tegen kan gaan.
Persoonlijk eet ik het liefts bijna niks voor mijn benen training op een shake na.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostWat ik er ook uit flikker is vet voor het trainen en dextrose tijdens het trainen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostKwestie van vo2max, lijkt me niet zo ingewikkeld. Je kan gewoon niet genoeg zuurstof transporteren (mits voeding en al op orde is)
Originally posted by Mvos View PostSorry bro
Heb al veel goede tips gelezen hier en het feit dat je gains ziet is top.
Nu alleen nog ff uitvissen hoe je die duizeligheid tegen kan gaan.
Persoonlijk eet ik het liefts bijna niks voor mijn benen training op een shake na.
Originally posted by Patriciaaa View PostWanneer en wat eet je rondom je training?
Is het benauwd daar? En hoe is het met je conditie?
Brood met pindakaas, kipfilet, cottage cheese, boterhamworst (meestal vier boterhammen) of rijst (200 a 300gr) met tonijn (in water)/kip/vis of 160 gram havermout met water.
Tijdens het trainen water met dextrose (30 gram)
Na het trainen 50 gram isolaat en daarna flink wat rijst met tonijn/kip/vis, zo rond de 300/400 gram.
Ik weet niet of je er wat mee kunt, conditie is best slecht ren 5km in een half uur, drie kwartier ofzo."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostOk zal eens gaan kijken (weer)
Ja, precies hoe ik met jou toen trainde zo doe ik dat nu dus ook. Alleen front squats daarna gaan hem niet worden . Maar je begrijpt wat ik bedoel toch? Zat te hijgen als een gek en te zweten als een otter. Op een gegeven moment werd het ff wat veel en ging ik ff weg.
Ik train niet op vaste tijden dus eet ook niet altijd hetzelfde voor het trainen. Hiermee bedoel ik als ik in de avond train ik bijvoorbeeld eerder rijst eet en in de ochtend havermout. In grote lijnen:
Brood met pindakaas, kipfilet, cottage cheese, boterhamworst (meestal vier boterhammen) of rijst (200 a 300gr) met tonijn (in water)/kip/vis of 160 gram havermout met water.
Tijdens het trainen water met dextrose (30 gram)
Na het trainen 50 gram isolaat en daarna flink wat rijst met tonijn/kip/vis, zo rond de 300/400 gram.
Ik weet niet of je er wat mee kunt, conditie is best slecht ren 5km in een half uur, drie kwartier ofzo.
Ik eet zelf zon 2 uur voor mn training, en dan eet ik een volwaardige maaltijd (200kcal meer dan andere maaltijden, maar dat is bij mij een verdubbeling. Gewoon koolhydraten, eiwit en zeker vetten). Suiker voor de training ben ik geen fan van (piek voor de training is een crash in je training).
Je hebt t niet dagelijks, toch? En ook niet bij rug? Klinkt duf, maar hou eens een eetdagboekje (ook met bijzonderheden zoals dat het heel warm weer was, je een drukke dag had, alles wat je training beinvloed) oid bij als alles zo wisselend. Het kan echt heel veel zijn, maar denk dat je veel sneller eruit houdt als je zoiets bijhoudt
Ik heb t ook nog wel eens, en soms (niet altijd) houdt het halverwege de training op. Heb je dat ook?
Ik ga slapen, en ik vergeet nog wel s topics.. maar zal proberen morgen weer ff te kijken. Hoe dan ook, succes ermee. Erg naar is datPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Teddek View Postje bent echt niet de enigste met deze reactie als je zulke sets draaid.
de boven bene zijn een van de grootse spieren die zich helemaal vol pompen met bloed en dat moet ergens vandaan komen... de druk op het het hoogste punt, je hoofd, zal als eerst dalen zodra je stopt met pressen.
ivv gewoon ff blijven zitten en je bene rustig op adem komen.
Het hoeft je training ook niet te beinvloeden, zeker niet als je weer snel op adem en kracht komt. Maar ik geloof niet dat dat bij hem het geval is, en dat het bij hem wel zijn training beinvloed
Ben je trouwens op dieet, Noc?
Enne, neem het wel serieus. Mijn achteruitgang begon ook met dit soort onschuldige dingen, het op dit moment is het helemaal om te janken. Ik word nu getest op B12 (ideetje van Rob) en wat andere dingen, en 'hopelijk' is dat het, want dan kan het opgelost worden. Maarja, daar heb jij niets aan.
Ik ga er vanuit dat het in dit geval gewoon aan de voeding ligt. Ik hoop t voor je, want dan ben je er vast snel vanafPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Was jij niet laatst begonnen met hardlopen en rende je 5km in 36 minuten ofzo? Want dan kan het ook voor een deel aan je conditie liggen. Ik heb na legpressen ook dat ik buiten adem ben en dat ik mijn hart voel bonken. Af en toe een klein beetje misselijk maar nog nooit zo erg als jij hier beschrijftBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by aktito View Postoftewel blood pressure rebound, google er maar eens op nocerino. Want bij mij hebben een aantal technieken het heel erg verminderd (had het altijd met deadlifts op hogere reps).focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by MKLP View Post5 km in 36 mins is idd niet wat je noemt een toptijd. Daarnaast: hoe zit het met je zoutintake? is er in je familie een lijn van hoge bloeddruk? Heb je dit ook als je opstaat soms?
Comment
-
Originally posted by aktito View PostHoge bloeddruk verminderd juist de eerdergenoemde rebound.. Je kunt beter vragen heb je een ondergemiddelde bloeddruk..
Heb daarom ook een vrij hoge zout intake.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment