Originally posted by inferno_0666
View Post
Wat heeft voor jou het meest gewerkt?
Collapse
X
-
-
Originally posted by pescatore View PostWord! Ik snap helemaal wat deze man zo lekker aan zijn manier van trainen vindt. Ik heb er ook meer plezier in op deze manier en haal goede resultaten. Basics ftw !
Comment
-
1.begrijpen dat mealtiming bullshit is en bijna alleen s avonds veel carbs eten
2. deftig leren squatten en deadliften ( al is er bij de DL zeker nog werk aan de winkel)
stoppen met zinloze ab circuits, en gwn heavy back/frontsquats DL's en OHP's doen, core is nu veel beter
3. begrijpen dat je van 100 cals boven je onderhoud niet groot gaat wordenpowerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190
Comment
-
Originally posted by Wietse90 View PostHier nog zo een! 5x5 routine vind ik heerlijk bij compounds en de isolatie oefeningen doe ik liever op wat meer herhalingen. Heb ook veel gehad overigens aan een 6-12, 6-12 training. Waarbij de eerste 6 herhaling op maximale gewicht gingen en je de overige 12 reps wat lichter doet. Je doet alsware maar 2 sets, maar wisselt in één set van gewicht.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
training: vrijwel elk schema werkt (split/fullbody/UBLB) zolang je er volop voor gaat en je voeding hierop aanpast.
een hoog volume per spiergroep werkt voor mij erg goed.
voeding: hoger in carbs, lager in vetten en eiwitten.
algemeen: niet bang zijn om wat vetter te worden, wanneer je voeding goed is en je hard blijft trainen gebeurt dat niet.Last edited by maar7en8; 15-07-2013, 13:23.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Posttraining: vrijwel elk schema werkt (split/fullbody/UBLB) zolang je er volop voor gaat en je voeding hierop aanpast.
een hoog volume per spiergroep werkt voor mij erg goed.
voeding: hoger in carbs, lager in vetten en eiwitten.
algemeen: niet bang zijn om wat vetter te worden, wanneer je voeding goed is en je hard blijft trainen gebeurt dat niet.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostMaar het gaat erom welke voor jou het best heeft gewerkt. Ooit heb ik ook vol overgave een split gevolgd en natuurlijk had het resultaat. Maar zeker niet het beste resultaat.
maar wanneer jij als BBer zou trainen zou je waarschijnlijk groter zijn dan nu en genoegen moeten nemen met een wat lager squat gewicht. ook BBers moeten sterker worden maar het is geen doel op zich.
het is maar net wat je doel is natuurlijk!
daarbij heb ik het gevoel dat mensen bij het switchen naar een nieuw schema hun voeding niet aanpassen.
stel dat jij 3000kcal eet per dag op een fullbody schema gericht op kracht en je gaat over op een push/pull/benen 5dagen split met veel meer volume per spiergroep dan zul je hoogst waarschijnlijk ook je calorieen moeten aanpassen om nog te kunnen herstellen, te groeien en sterker te worden. dat laatste doen veel mensen niet en concluderen dan al gauw dat dit aan het schema licht.Last edited by maar7en8; 15-07-2013, 15:58.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Posttuurlijk zijn jou krachtstats beter nu je traint voor kracht.
maar wanneer jij als BBer zou trainen zou je waarschijnlijk groter zijn dan nu en genoegen moeten nemen met een wat lager squat gewicht. ook BBers moeten sterker worden maar het is geen doel op zich.
het is maar net wat je doel is natuurlijk!
daarbij heb ik het gevoel dat mensen bij het switchen naar een nieuw schema hun voeding niet aanpassen.
stel dat jij 3000kcal eet per dag op een fullbody schema gericht op kracht en je gaat over op een push/pull/benen 5dagen split met veel meer volume per spiergroep dan zul je hoogst waarschijnlijk ook je calorieen moeten aanpassen om nog te kunnen herstellen, te groeien en sterker te worden. dat laatste doen veel mensen niet en concluderen dan al gauw dat dit aan het schema licht.
Originally posted by TjanIlo View PostLidl, carbcyclen en 3 keer per week fullbody
Tot nu toe persoonlijk de beste resultaten mee gehaaldI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDat is weer een andere discussie, je hebt het nu over bijkomende voorwaarden en hypothetische situaties. Over de gehele linie gezien heb ik met mijn huidige manier van trainen beter resultaat behaald. Zowel qua massa als kracht.
Idem ditto!
Misschien ga ik dat fullbody-schema ook wel proberen.
Comment
-
Schema's die ik in het verleden heb gedaan:
3 daagse split, 3 dagen per week (borst+triceps, rug+biceps, benen+schouders) - Echt een kutschema achteraf gezien, vanwege de lage frequentie.
2 daagse split, 4 dagen per week(rug+borst+biceps+kuiten, schouders+triceps+benen)
UB/LB, 4 dagen per week - Deze had ik van Stuart McRobert van het blad Hardgainer en auteur van onder andere Brawn, Beyond Brawn en The Insider's Tell-All Handbook On Weight-Training Technique.
Daarna volgden StrongLifts, Texas Method, MadCow en eigen brouwsels die eveneens gebaseerd waren op Bill Starr 5x5. Het laatste schema dat ik gedaan heb ik MadCow Advanced, met wat kleine aanpassingen. Dat zijn allemaal 3 daagse full body schema's.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse