Wat heeft voor jou het meest gewerkt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat heeft voor jou het meest gewerkt?

Hey ijzervreters,

Zoals de titel al aangeeft ben ik benieuwd naar wat voor jullie het meest heeft gewerkt mbt voeding en fitness.

Ik ben het laatste jaar veel aan het experimenteren geweest hiermee en nog steeds op zoek naar betere manieren om mijn doel te bereiken (spieren erbij, vet eraf).

Mijn meest succesvolle methoden tot nu toe zijn:
    Training: de 5X5-methode (uit schema Falstyr vernomen).
    Voeding: intermittent fasting (8 uur per dag eten, 16 uur niet) in combinatie met carb cycling, dus bulken en cutten in dezelfde week.

Brand los!

qua voeding : havermout en noten . daar ben ik echt van gegroeid .

qua training ben ik het best gegaind op mijn huidig schema wat ik 3x per week doen. dus iedere spiergroep pak ik om de 5dagen aan ipv vroeger om de 7dagen als split .

A : decline BP/ incline DB press / side lat of wide grip upright row / CGBP/ bicep curls
    B: squat / rdl+shrug / pull ups / rows / rear delt swing .

er simpel en voor mij ook super doeltreffend
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Na een paar jaar aankloten een voedingsschema maken heeft voor mij het meeste geholpen.
      Zoals velen dacht ik goed en meer dan genoeg te eten,maar dat bleek absoluut niet het geval te zijn.

Qua training:door enkele blessures werd ik genoodzaakt lichter te trainen maar daardoor werd de uitvoering stukken beter.
      Mind Muscle Connection
      Last edited by rain; 14-07-2013, 20:31.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

You only gain, when you train insane.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Voeding: havermout/whey/kipfilet/tonijn/Kiwi*/rijst/aardappelen
          Schema: die van Falstyr, ik groei echt hard op het moment. Ik twijfel nog steeds of ik er shrugs en/of seated kalf raises araan toe zou voegen..
          Overig: broer als motivator en toch de sociale contacten die er altijd om half 5 zijn als ik er ook ben.

*Kiwi: wondermiddel als ik ook maar iets heb rondom het woord ziek.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            You only gain, when you train insane.
            image.jpg

Comment

Same here. Falstyr schema i.c.m. goede voeding
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Wat voor mij het beste werkt is geduldig blijven en door blijven gaan. Verder schrijf ik alles op, waardoor ik elke keer de doelstelling heb/weet om net die extra rep te doen.
                Train hard or go hormone

Comment

3x per week full body training met de compounds en in totaal 2 isolatie oefeningen.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by OneMoreRepBro View Post
                    [ATTACH=CONFIG]16864[/ATTACH]
                    Niet alleen heavy ass weights, maar ook met killing intensiteit. Na benen trainen lig ik voor pampus.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Testosteron Enanthate
                      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

JK. Mijn voeding loggen zodat ik een goed beeld kreeg van wat ik nou werkelijk at en daar aanpassingen op maken met behulp van die info heeft mijn fysiek naar een hoger niveau gebracht.
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Incline dumbell press is een garantie op vollere chest.

Kwa voeding werkte Keto het beste, is het alleen niet waard om de hele dag door duizelig/vermoeid te zijn
                          Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Qua training heeft de denkwijze van Mike Mentzer ("high intensity training") mij tot op heden het beste geholpen. Wel heb ik inmiddels wat aanpassingen gemaakt dus doe het niet precies meer zoals hij het voorschrijft.
                            Qua voeding doet carbcycling goede dingen met me.
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik moet meer naar mijn lichaam luisteren. Merk nu de nadelen van té lang structureel over mijn eigen grenzen gaan
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X