Ik heb al een aantal keer gehad dat ik na (zwaar) trainen, bij me schouder/arm een rode streep heb zitten. De laatste keer had ik er een van ongeveer 4 cm. Hoe komt dit precies en als het slecht is, wat kan ik er dan tegen doen?
Scheurtjes in me huid
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
je ken er niks tegen doen..dat heb met uitrekking van je huid te maken....Kan komen door te snel groeien en dan je huid oprekt.
STRIAE noemen ze dat net als zwangerschap strepen of bij mensen die dik zijn geweest laten die strepen ook wel is na...Wat je ken doen is wat babyolie affetoe in de avond erop smeren dan word het wat lichter maar weggaan gaat het nooit meer..Hoort erbij...Ik heb het ook erg onder me oksels en bij me bicep..Ook gebeurt dit vaak in de BUlk-Fase..Na een halfjaartje gaat het wat lichter worden.
Tip: veel zonnebanken wil ook helpen...
Dit is alles wat je moet weten denk ik.. SUC6
-
jah tijdje terug en heb toen alle informatie van docters enzo op internet gezocht.......enige wat helpt is babyolie...word wat lichter dan alleen jah ik doe het niet meer...het gaat toch niet meer weg.....en wat doe je er tegen? meot je maar in 1 keer gaan stoppen met trainen of minder hard .. das gewoon klote dat wil je niet..dus gewoon lekker doortrainen en zonnebanken..dan maar wat strepies...
Comment
-
ik heb ook begrepen dat deze scheuren komen door een te lage vetinname. Verder heeft het te maken met een tekort van een bepaalde vitamine. Vitamine E dacht ik. Heb je ze eenmaal dan gaan ze nooit meer weg.
Ik heb ze ook en ik lig er eerlijk gezegd niet van wakker.
Comment
-
smeren voor het trainen met baby olie natrusan heet het geloof ik zit vit e en nog wat meer van die dingen in
maar idd als het er eenmaal zit is het einde zoek"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
-
okeej dan... tnx voor de info allemaal, ik zal er zeker wat mee doen. mja paar "streepies" is ook geen ramp, beter een paar streepies, ipv niet meer trainen en een Burger king figuurtje krijgen want das natuurlijk ook nie egt watOmdat ik nog maar net ben begonnen met trainen, kan ik wel wat goede tips gebruiken.
Net begonnen maar al wel een zebra!
Comment
-
ik ben dus een echte bb-er
ik geloof niet dat er veel aan te doen is, ik heb me gek gesmeerd in mijn zwangerschappen en toch zijn ze gekomen, maar ik had dan ook wel een superbuik (ik zal eens een keer proberen om die foto erop te krijgen)
gewoon proberen om het geolied te houden, das het enige dat een beetje zal helpen denk ik
Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...39 minutes ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: