Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha ja dat klopt .. ja zou zo maar kunnen dat je me over een paar jaar ziet als het zo blijft gaan als nu komt dat wel goed ! ja klopt mijn oom is jelle nijdam een van de grootste nederlandse wielrenners ooit
dus aan de naam kan het niet liggen ;P
Heb je dan niet iemand die je helpt met je voeding en training? Bedoel, als dat je oom is dan heb je toch ook een breed netwerk aan mensen met kennis?
Kracht opbouwen is 1 ding, dat is niet zo moeilijk. Maar kracht opbouwen binnen jouw doel, tjah, daar heb ik geen idee van hoor. Ik denk daar veel te moeilijk voor. Met alleen lompe kracht en massa zou je helemaal vollopen en dat werkt tegen je.
Hoe gaat het verder: kom je wel aan en word je sterker, maar loopt er iets achter? Gaat het om een paar spiergroepen of om je complete lichaam?
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Heb je dan niet iemand die je helpt met je voeding en training? Bedoel, als dat je oom is dan heb je toch ook een breed netwerk aan mensen met kennis?
Kracht opbouwen is 1 ding, dat is niet zo moeilijk. Maar kracht opbouwen binnen jouw doel, tjah, daar heb ik geen idee van hoor. Ik denk daar veel te moeilijk voor. Met alleen lompe kracht en massa zou je helemaal vollopen en dat werkt tegen je.
Hoe gaat het verder: kom je wel aan en word je sterker, maar loopt er iets achter? Gaat het om een paar spiergroepen of om je complete lichaam?
ja dat klopt ook zeker wel heb 2 persoonlijke trainers en in me ploeg een ploegarts ,
alleen die vertrouw ik soms niet helemaal omdat die alleen maar op de duur gericht zijn en niet op het sprinten dus die zijn er niet zo'n super voorstander van dat ik krachttraining doe maar het doet mij goed en ik voel me er fijn bij ,, en wees eerlijk iedere jongen wil wel mooi gespierd lichaam , en ja ik doe het eigenlijk voor heel me lichaam .. je hebt er veel baat bij , bij het wielrennen dus daarom dacht ik als mensen nog tips hebben om me groei te stimuleren zonder doping hoor ik het graag
Gelukkig vergeven zonnevrouw?
Ik zal voortaan eerst goed kijken voor ik reageer,al is dat voor een adhd-er niet zo makkelijk.
On topic : wheelerboy,jij kan dus wel kaartjes voor de tour regelen in ruil voor wat goed advies?
Mag Patricia mee als rondemiss.
haha ja hoor dat kan ik nu ook al wel regelen want voor de tour heb je geen kaartjes nodig haha maarja als je tickets bedoeld voor plane of een zit plaats in de renners bus .. daar kan ik je helaas niet aan helpen ! haha
haha ja hoor dat kan ik nu ook al wel regelen want voor de tour heb je geen kaartjes nodig haha maarja als je tickets bedoeld voor plane of een zit plaats in de renners bus .. daar kan ik je helaas niet aan helpen ! haha
Haha,scherp.
Ja dat bedoelde ik uiteraard!
Geen staanplaats voor de tour natuurlijk,die kan ik zelf regelen.
Welke creatine gebruik je?
Voor zowat elke creatine die ik ken is 5gr/dag zeker wel genoeg hoor, zeker als je maar 76kg weegt bij 1.90m.
Meer is gewoon overbodig en een beetje zonde van het geld.
Btw, eten, en nu geen smartass reply he!
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment