"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "Bodynet" meeting 2

Beste,

Op zondag 17 November zullen Eeldesports en ik weer een meeting organiseren. De meeting vind plaats in Urechts bij All-in fitness.

ALL INN Fitness & Health
    Vlampijpstraat 79
    3534 AR Utrecht
    Route beschrijving

Natuurlijk is iedereen welkom, het is voor de gezelligheid en om wat van elkaar te leren.

Na het ploegen in de gym leek het ons leuk te gaan eten, of je daarmee meegaat bepaal je natuurlijk helemaal zelf.

Kosten
    Gym: €10,00
    Eten: Hangt ervan af +/- 20?

Eet je mee EN wil je invloed hebben op wat we gaan eten? Stem dan in de pol.

Groetjes,
    Dexie / Eeldesports
    24
    wokken
    33.33%
    8
    spareribs/grill
    66.67%
    16
    chinees
    0.00%
    0
    anders
    0.00%
    0
    Last edited by dynobet; 16-09-2013, 13:43.

Leuk man, zal eens kijken.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Vorige keer met de eigenaar gedproken over korting dex ik bel hem wel even nog.

Comment

Ja is goed, ik heb ze nog niet gesproken, aangezien ik niet weet of er echt animo is. Maar moet kunnen lijkt me, vorige keer was het ook allemaal 0,0 probleem.

Comment

ik ben er bij, het is dat Groningen te ver weg is voor de meeste anders hadden wij op een zaterdag middag een hele sportschool voor ons alleen gehad
          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Super! De datum zal voor mij niet veel uitmaken. Betekend dat ik een van de twee vrij moet vragen.
            Last edited by Aldo Raine; 11-09-2013, 13:06.
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Ik ben waarschijnlijk weer van de partij leuk initiatief weer
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

thuiswedstrijd

als het op zondag is ben ik van de partij, zaterdag moet ik werken.
                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ik ben er sowieso weer bij! Was echt tof vorige keer. Goede gym en daarna goed gegeten
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik zit even te kijken wat beter is, aangezien zondag mijn power workout is qua schema.

Ik zal denk dus voor de zondag gaan als ik kan komen en er niets anders tussen komt.
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                      Ik zit even te kijken wat beter is, aangezien zondag mijn power workout is qua schema.

Ik zal denk dus voor de zondag gaan als ik kan komen en er niets anders tussen komt.
                      Gewoon komen jij

Comment

Originally posted by Gus View Post
                        Gewoon komen jij
                        haha is het op de zaterdag dan ga ik wel daar enkel zitten vreten

En anders moet ik alles 1 dag naar voren trekken.

Adapt and survive, jwz.
                        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by jobr View Post
                          ik ben er bij, het is dat Groningen te ver weg is voor de meeste anders hadden wij op een zaterdag middag een hele sportschool voor ons alleen gehad

Ik ga met de auto joey omdat ik waarschijnlijk het spul van B&F ook meeneem.

Je kan meerijden vanaf centraal en dat geld uiteraard voor iedereen die uit groningen/ omstreken komt.
                          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Weet je.. Dit is misschien wel een mooie gelegenheid om een nieuwe poging te doen op een 300 deadlift..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                              Ik ga met de auto joey omdat ik waarschijnlijk het spul van B&F ook meeneem.

Je kan meerijden vanaf centraal en dat geld uiteraard voor iedereen die uit groningen/ omstreken komt.
                              Die doos met BF goodies vorige keer was echt top

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X