"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mvos View Post
    aanwezig samen met lisanne ,maar dat wist je al
    welke dag maakt me niks uit.
    Dat zou toch wel mooi zijn!

Kan ze de anderen ook aanmoedigen in plaats van jou of is het de bedoeling dat ze dan misschien weer voorzichtig wat kan doen?
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Gus View Post
      Vriendin wilt misschien ook mee maar weet niet zeker of ze durft

wij zijn heeeel liefff!
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Aanwezig samen met Mvos, maar dat wist je al. Op een zondag komt het best uit voor me

Comment

Wat weet ik veel blijkbaar. Haha nee klopt, top

Comment

Originally posted by Dexie View Post
            Niet durft? Zo gemeen zijn we niet
            Volgens mij denkt ze dat iedereen hier er uit ziet als mr olympia
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Aanwezig samen met Mvos, maar dat wist je al. Op een zondag komt het best uit voor me
              Super!
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                Je hebt nog de tijd hoor.
                @dexie Kan ik niet maken met mijn opleiding .

@eeldesports Als ik ga wil ik wel aantonen dat ik goede progressie gemaakt heb, ik moet maar even of ik kan hoe en wat ook de laatste tijd ben ik behoorlijk druk daarom zie je me ook niet meer actief op bodynet.

Comment

Originally posted by Tails View Post
                  @dexie Kan ik niet maken met mijn opleiding .

@eeldesports Als ik ga wil ik wel aantonen dat ik goede progressie gemaakt heb, ik moet maar even of ik kan hoe en wat ook de laatste tijd ben ik behoorlijk druk daarom zie je me ook niet meer actief op bodynet.
                  Maar je eet toch al paar jaar clean?? Lijkt me dat je genoeg progressie hebt gemaakt
                  Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Ik ben er ook bitchez, iemand moet de bèta zijn lijkt me. Welke dag maakt me niet uit als he zo vroeg van tevoren is. Kan ik alvast een verzoek tot onbeperkt spare-ribs indienen bij de commissie?
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Ik ben er ook bitchez, iemand moet de bèta zijn lijkt me. Welke dag maakt me niet uit als he zo vroeg van tevoren is. Kan ik alvast een verzoek tot onbeperkt spare-ribs indienen bij de commissie?
                      we zullen het meenemen hahah

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                        Nice, miste jou vorige keer ook al! geldt ook voor talal en waterzakjongen.

Vorige keer gingen we na de training naar een all you can eat wok restaurant. Spare ribs vind ik ook wel prima

Comment

Het zou een rit van 134km voor me zijn, valt best mee maar ben nog niet zeker of ik dan wel een rijbewijs heb.

Lijkt me wel tof zo'n meeting om bij te wonen, pr's die er verbroken worden, ''nieuwe'' mensen leren kennen en natuurlijk de all you can eat!

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
                            Het zou een rit van 134km voor me zijn, valt best mee maar ben nog niet zeker of ik dan wel een rijbewijs heb.

Lijkt me wel tof zo'n meeting om bij te wonen, pr's die er verbroken worden, ''nieuwe'' mensen leren kennen en natuurlijk de all you can eat!
                            Misschien kan je met iemand meerijden die uit dezelfde richting komt? Je kan ook met de trein. Station Zuilen ligt zowat bij de voordeur van deze gym

Comment

Nice, miste jou vorige keer ook al! geldt ook voor talal en waterzakjongen.

Vorige keer gingen we na de training naar een all you can eat wok restaurant. Spare ribs vind ik ook wel prima
                              Vorige keer mijn best gedaan maar soms gaat t gewoon niet. Mss wil Berry de Whey sponsoren, zou mooi zijn en ultiem cult
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Misschien kan je met iemand meerijden die uit dezelfde richting komt? Je kan ook met de trein. Station Zuilen ligt zowat bij de voordeur van deze gym
                                Ja is wel een idee om met iemand mee te rijden, het zou handig zijn als dexie zijn post nog kon aanpassen en naam+woonplaats even @ openingspost kon zetten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X