"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jij bent toch een rijke tata? Telefoon, laptop, eigen bedrijfje #yolo#swag?
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Jammer aldo, succes met de sollesitaasie
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Aldo Raine View Post
        Dankje Q komt goed. Die 100 euro betaal ik alleen als het in Dexies kuurpotje gaat.
        Doneren op stichting gun dexie 12kg BV. rekening 1234567

Comment

• Ik kom gewoon wel nog steeds.

Ik zat te denken. Is het een idee als ik van die dikke schilderstape meeneem van 5 cm breed en een stift. En plakken we iedereen een stukje tape op de borst waar hij dan zn naam op zet. Anders ken ik niemand

goed idee?

En hoe herken ik jullie als ik daar ben? vergeleken bij de andere normale sporters daar.
          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Ik ben die extreem knappe kerel

No fucking way dat ik met een naambordje ga lopen..kom op man er komen 20 mensen, ik ken van gezicht, dexie,eelde,gus,kevster,suus,mvos,zijn vrouw, en vast nog een paar, deze kennen de rest wel.

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
              Ik kom gewoon wel nog steeds.

Ik zat te denken. Is het een idee als ik van die dikke schilderstape meeneem van 5 cm breed en een stift. En plakken we iedereen een stukje tape op de borst waar hij dan zn naam op zet. Anders ken ik niemand

goed idee?

En hoe herken ik jullie als ik daar ben? vergeleken bij de andere normale sporters daar.
              Wij zullen verzamelen voor in het gebouw bij de balie omdat we met ze allen naar binnen zullen gaan.
              Dus dat zal niet moeilijk zijn en anders herken je misschien toevallig iemand
              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Ik ken niet iedereen van gezicht. En anders ga ik gewoon forumnamen door de gym heen bleren. Ik zie dan vanzelf welke kop omkijkt
                "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                  Ik ken niet iedereen van gezicht. En anders ga ik gewoon forumnamen door de gym heen bleren. Ik zie dan vanzelf welke kop omkijkt
                  Dave werd vorige keer mad omdat we m steeds dexie noemden

@Bilo, dat komt wel goed joh. Vorige keer kende vrijwel niemand elkaar. Als er een grote groep staat dan kan je bijna met zekerheid zeggen dat wij het zijn. Vorige keer waren er niet veel andere mensen daar

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                    Dave werd vorige keer mad omdat we m steeds dexie noemden

@Bilo, dat komt wel goed joh. Vorige keer kende vrijwel niemand elkaar. Als er een grote groep staat dan kan je bijna met zekerheid zeggen dat wij het zijn. Vorige keer waren er niet veel andere mensen daar
                    En anders trek ik me gele superman tanktop aan die ik vandaag heb binnengekregen. Dat moet wel herkenbaar zijn..

Heb er zin in.

Ik vind het overigens niet erg om evt. met naamsticker te lopen. Anders even een voorstelronde
                    "Straight outta gym"

Comment

• Haha het is toch geen schoolreisje, je herkent iedereen zo man, twee liliputters zijn gus en job, puistenkoppies zijn dex en die ene waar ik ze naam niet van weet, lekkere chick met donker haar is van mvos, lekkere chick met blond haar is suus, aan haar arm hangt kevster, tattoboy ben ik, enige turk is neto enige hindoebrah is nocerino, eeldesport en protarius zijn lange slungels, mvos is de enige beul, voor de spiegel met mascara op is GIP, vergeet ik iemand

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                        Ik ben die extreem knappe kerel

No fucking way dat ik met een naambordje ga lopen..kom op man er komen 20 mensen, ik ken van gezicht, dexie,eelde,gus,kevster,suus,mvos,zijn vrouw, en vast nog een paar, deze kennen de rest wel.
                        je noemt mij naam gewoon niet :'(

@bilo ik ben slecht met namen :P

Comment

Haha het is toch geen schoolreisje, je herkent iedereen zo man, twee liliputters zijn gus en job, puistenkoppies zijn dex en die ene waar ik ze naam niet van weet, lekkere chick met donker haar is van mvos, lekkere chick met blond haar is suus, aan haar arm hangt kevster, tattoboy ben ik, enige turk is neto enige hindoebrah is nocerino, eeldesport en protarius zijn lange slungels, mvos is de enige beul, voor de spiegel met mascara op is GIP, vergeet ik iemand
                          Hahahahahaha

ajoh wat betreft die naambordjes als iedereen dat zou willen doe ik het ook en anders niet. Het zal me mijn reet oxideren. Ik vind het allemaal best

Maar het klinkt inderdaad niet als rocket science als ik het nu zo bekijk.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Je herkent iedereen zo inderdaad. Q hoor je al praten als je in een straal van 5km van die gym komt Vorige keer allemaal ff een hand gegeven en toen gaan trainen.

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
                              je noemt mij naam gewoon niet :'(

@bilo ik ben slecht met namen :P
                              Gegroet mede lange slungel..

Ty Q, zolang ben ik volgensmij niet haha
                              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Haha het is toch geen schoolreisje, je herkent iedereen zo man, twee liliputters zijn gus en job, puistenkoppies zijn dex en die ene waar ik ze naam niet van weet, lekkere chick met donker haar is van mvos, lekkere chick met blond haar is suus, aan haar arm hangt kevster, tattoboy ben ik, enige turk is neto enige hindoebrah is nocerino, eeldesport en protarius zijn lange slungels, mvos is de enige beul, voor de spiegel met mascara op is GIP, vergeet ik iemand
                                Briljant. Krijg er gelijk zin in
                                Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X