"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha en gus maar wachten op het rack

Comment

• Lol droomde btw vanacht dat er nog een soort meeting was, ik was aan het trainen in een gym en er waren paar grote beesten bij en we poseerden :P en ze vonden met rug het best lol
      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
        daar kan zo meer bij!

7 sec - curler in the squat rack!!
        Aparte manier van je rug trainen zeg......

OT; Ziet er uit als een leuke training!

Comment

• Was volgens mij cedric vermeire, die leipo hier die kramp in zn nek kreeg bij curlen.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Jaaaaa en maar zeiken op Qtje he de vorige keer, maar toen hadden jullie wel mooi 200 fotos te bekijken..

Comment

• Originally posted by quibus View Post
              Jaaaaa en maar zeiken op Qtje he de vorige keer, maar toen hadden jullie wel mooi 200 fotos te bekijken..
              held!
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn als ik het zo terug zie.

ben erg druk de laatste tijd zoals jullie wel kunnen zien aan mijn activiteit. Nieuwe functie gekregen op het werk en eigen bedrijfje gestart. Hopelijk ben ik er de volgende keer wel bij.
                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• en dan loopt je bedrijf als een kogel

Comment

• Volgende meet in februari?
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Zoiets? I think, feb/ma

Comment

• Oh dat zou chill zijn, hopen dat mijn schouder dan weer met me mee werkt en ik weer een tijdje voluit bezig ben.

Comment

• Volgende keer voor elk lid alle poses langsgaan, tenminste voor hen die het leuk vinden. Ikzelf sowieso dus

Even een goede camera fixen net als toen, spieren volpompen, licht van boven en foto's schieten.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Ik wil dan zeker wel poseren haha :P Camera werk was niet echt goed hoorde ik dus laat dat maar aan een echt pro over haha

Ben er dan zeker bij ! In de carnavals/krokus vakantie lijkt me wel wat.
                            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• piet komt volgende x ook mooi es mee te kijken

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                                Volgende keer voor elk lid alle poses langsgaan, tenminste voor hen die het leuk vinden. Ikzelf sowieso dus

Even een goede camera fixen net als toen, spieren volpompen, licht van boven en foto's schieten.
                                Als ik tegen die tijd geen dikkurt zonder mass ben, deal ;d

Vond wel bruut om jullie zo ff te zien (no homo). Meer motivatie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X