Oxymetholone onder 18 info gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by brillant View Post
    volgens mij maakt het geen ruk uit wat je hem zegt of wat voor advies je hem geeft
    die jochies kijken niet naar de gevaren van aas
    het is gewoon hij doet het dan wil ik het ook
    Een jaar trainen zonder resultaat = slechte voeding.

Ga eerst eens goed trainen. Met een goed voeding schema afgestemd op jouw behoeften. Train en eet een jaar zoals het hoort en dan kom je zeker 15 kilo aan. Leer hoe belangrijk de juiste voeding is om te groeien.

80% kans dat jij na een jaartje helemaal tevreden bent en kuren niet eens meer nodig vindt.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik heb wel resultaat gezien maar ik trainde eerst in sportschool waar t niet echt serieu was nu de afgelopen 3 maanden train ik serieus ik woog eerst 64 en voor ik kuurde 68,7 nu al in de 70 dus er gebeurt wel iets

Comment

Om het nog even erger te maken weeg je ook nog maar 70kg... Er zit zoveel meer potentie in zonder die troep !

Comment

Je bent 17, er is geen geschikte kuur voor jou.
          Je groeischijven zijn nog niet gesloten, dus kuren is geen optie.

Comment

Ik heb wel resultaat gezien?? ja als je in de bb bladen kijkt zie ik ook een hoop resultaat
            maar je moet is kijken als ze stoppen dan blijft er niks van over
            maar neem je rotzooi maar ,ik denk toch dat je doorgaat
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Je bent 17, er is geen geschikte kuur voor jou.
              Je groeischijven zijn nog niet gesloten, dus kuren is geen optie.
              dat kan je ze toch niet wijsmaken

Comment

Originally posted by Lagpzy View Post
                Ik heb wel resultaat gezien maar ik trainde eerst in sportschool waar t niet echt serieu was nu de afgelopen 3 maanden train ik serieus ik woog eerst 64 en voor ik kuurde 68,7 nu al in de 70 dus er gebeurt wel iets
                Jezus man dringt het niet tot je door wat wij hier tegen je roepen? Je mag nog niet kuren! Dan doe je dat ook nog eens met de meest schadelijke orale aas die er bestaat en je weet geen ruk van juist trainen en eten.

het is echt voor je eigen bestwil, het zou zo verschrikkelijk zonde zijn als je dit doorzet! Steek liever je tijd, energie en geld in goede voeding en moet je eens kijken wat er gebeurt. Het enige wat meer anabool is dan anabolen is..... Juist, voeding.
                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
                  Jezus man dringt het niet tot je door wat wij hier tegen je roepen? Je mag nog niet kuren! Dan doe je dat ook nog eens met de meest schadelijke orale aas die er bestaat en je weet geen ruk van juist trainen en eten.

het is echt voor je eigen bestwil, het zou zo verschrikkelijk zonde zijn als je dit doorzet! Steek liever je tijd, energie en geld in goede voeding en moet je eens kijken wat er gebeurt. Het enige wat meer anabool is dan anabolen is..... Juist, voeding.

Comment

Kereltje ga eens alles lezen wat wij schrijven, je kwam hier toch voor advies??? En nee wij zijn geen anti kuurders, maar wel met je volle verstand gebruiken en wanneer het kan... DUS STOP EN GA EENS LEREN ETEN TRAINEN EN SLAPEN... als je rond de 80 kilo weegt en wat jaartjes ouder bent kom dan eens met kuren.

Zijn medicijnen he en daar mee moet je niet lopen kloten, je kan dingen stuk maken die je nooit meer ongedaan kan maken helemaal op jou leeftijd LEEEEES
                    Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Lagpzy View Post
                      Je begrijpt er ook geen ene fluit van he?
                      Dit topic is blijven bestaan omdat de moderator Iguana zag dat mensen jou probeerden te redden...
                      Datzelfde net met de andere mod.
                      Je mag er zelfs nog niet over praten binnen 10 fatsoenlijke posten... Jij hebt zelfs nog geen waarschuwing gehad van deze 2....
                      Dat wil toch wel wat zeggen kerel...
                      Nou doe normaal en flikker die zooi weg, het is voor je eigen bestwil dat ik je dat zeg.
                      En start een ander topic, over je voeding en training, ik denk dat daar nog wel wat valt bij te schaven door je mede leden hier..
                      Volg de adviezen die je dan krijgt en leer hoe je beter kunt doen. Dan heb je die teringzooi ook helemaal niet nodig, dat zal je zelf zien...

Comment

[QUOTE=Lagpzy;1160290]Hallo,Ik ben 17 jaar word in augustus 2014 18 ik ben sinds 2 weken bezig met een kuur van 100 mg per dag maar ik zie nog niet echt resultaat en merk nog niks van de bijwerkingen van vrienden die het al gebruikt hebben die zeiden dat het binnen 2 weken wel zou gaan werken.[QUOTE]

Als je geen troll bent(wat ik betwijfel),slaat het echt nergens op wat je zegt!
                        Eerst zeg je dat je geen resultaat ziet en er niks van merkt,daarna zeg je dat je sinds het begin van de kuur al een paar kg bent aangekomen dus dat het wel werkt!

Beetje vreemd he.

Mocht je geen troll zijn en gewoon een beetje dom zijn,zou ik OF luisteren naar wat er geadviseerd wordt,OF lekker al die troep in je lijf stoppen.

Je loopt gewoon een beetje te narren nu.
                        Last edited by rain; 23-10-2013, 15:05.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Stel je bent een troll. Dan ben je indirect verantwoordelijk voor gezondheidsschade bij toekomstige noobs die met AAS beginnen en hier posten
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Iedereen bedankt ik volg het advies op en stop ermee heb nog een vraag daarover aangezien ik pas 2 weken bezig ben als ik t gewoon niet meer inneem moet ik dan gelijk al nakure.

Comment

Als dit geen troll meer is :P

Comment

Er valt niks na te kuren je bent namelijk geen grammetje spier aangekomen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X