Schouders naar achter trekken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zie nu pas dat rainmen eigenlijk al hetzelfde had gezegd.
    Ernstig noh!

Comment

Als je loopt terwijl je de lat spread doet staan je schouders ook naar achter.
      Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

De beste oefeningen voor het postuur te verbeteren in het algemeen .

Deadlift / front squat clean grip /

en deze

Deze oefeningen dwingen je in de juiste positie , bij de front squat gaat de bar van je schouders vallen als je niet in balans bent . Zelf vind ik mezelf na een sessie deadlifts veel meer rechtop lopen

De bijgevoegde video moet je eens proberen . je gaat het dadelijk voelen waar het niet goed zit .
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Lol! Als ik die wall squats probeer, val ik vrijwel meteen achterover :') Stijve hark hier.
          Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
            Lol! Als ik die wall squats probeer, val ik vrijwel meteen achterover :') Stijve hark hier.

Het is donderdag avond, misschien niet toevallig gedronken?
            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by bvds View Post
              Deze vat ik niet helemaal..

Ik dacht altijd dat dit werd gedaan door de elleboog meer naar buiten te bewegen( abductie van het schoudergewricht) om vanuit daar de "row" te maken.
              Hij beweegt zn elleboog ook iets meer naar buiten.

Comment

Originally posted by michael- View Post
                Hij beweegt zn elleboog ook iets meer naar buiten.
                Lijkt mij handiger om gewoon rows te doen i.p.v. dat omslachtige gedoe.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Lijkt mij handiger om gewoon rows te doen i.p.v. dat omslachtige gedoe.
                  Het ziet er een beetje lomp uit maar voor mij werkt die echt opmerkelijk goed.

Comment

Als je de oefening perfect uitvoert,werkt het.
                    Doe je het maar iets verkeerd,is de focus er vanaf
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

had ik eerst ook daardoor leek het net of ik mega borstspieren had...
                      heb het recht getrokken met veel Barbel rows pull ups en veel dumbel rows...
                      het ligt ook groot voor een groot gedeelte aan je houding ben er ook mee naar sportschool fysio geweest

Comment

Wat mij geholpen heeft om m'n postuur wat te verbeteren is een tijdje minder borsttraining doen en extra rugtraining doen. Als de spieren in je borst sterker zijn dan die in je rug zal je voorover getrokken worden (zwart/wit uitgedrukt).
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

veel dingen zijn al gezegd, aan je postuur denken etc. Maar vaak ligt het probleem iets ingewikkelder als je een tijdje zo rondloopt. Waarschijnlijk zijn je pectoralis minor, trapezius, en ook biceps erg stijf geworden. Stretch deze, en Zoek even op kelly starrett voor wat schouder stretches die je gewoon op dagelijkse basis moet doen. Ondertussen natuurlijk veel bent over rows, face pulls, reverse flies etc.

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
                            veel dingen zijn al gezegd, aan je postuur denken etc. Maar vaak ligt het probleem iets ingewikkelder als je een tijdje zo rondloopt. Waarschijnlijk zijn je pectoralis minor, trapezius, en ook biceps erg stijf geworden. Stretch deze, en Zoek even op kelly starrett voor wat schouder stretches die je gewoon op dagelijkse basis moet doen. Ondertussen natuurlijk veel bent over rows, face pulls, reverse flies etc.
                            Trapezius en de romboid major zijn allebeide wel wat stijf inderdaad, bicep totaal niet.
                            Reverse flyes heb ik op aanraden van inferno uit mn schema gehaald maar doe wel wat oefeningen voor de rug.

Overigens heb ik nog wel een schouderblessure, heb inderdaad al een oefening gezien dat je met zo'n stok van voor naar achter je schouder als het ware draait, maar die kan ik niet uitvoeren aangezien mijn schouder dat niet aan kan.

Mocht je wat anders bedoelen met stretchen hoor ik het graag, op internet zijn natuurlijk wel dingen te vinden maar hier zijn mensen met meer sportgerelateerde kennis. Laatst ook weer wat gezien over foamrollen, of bedoel je dat?

Comment

Dan pak je de stok breder vast Ik doe dit altijd met mijn handdoek aangezien ik die toch altijd bij heb tijdens het trainen.
                              Ernstig noh!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X