Wat is jullie motivatie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben Begonnen omdat ik een chubby ass kneus was met 0 zelfvertrouwen. Dat chubby is er nu vanaf, heb meer zelfvertrouwen en merk ook dat als het al een weekje niet lekker gaat qua eten en trainen dat ik me gelijk weer 'slap' voel en mn zelfvertrouwen daalt. T is dus gewoon iets geworden wat ik doe omdat het er bij hoort en er plezier uit haal
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Voldaan gevoel, zelfverzekerder, discipline, sterker en fitter lichaam en geest, voorbeeld voor anderen.
      I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Ten eerste heb ik iets nodig waar ik na mijn werk mijn energie en frustraties in kwijt kan, bodybuilden doet dit voor mij als geen ander. Begrijp me niet verkeerd ik heb een prima baan en heb het naar me zin, maar door daarna met gewichten te smijten kan ik lekker mijn kop leegmaken.

Daarnaast zie ik het als een uitdaging het maximale uit mezelf te halen en heeft het mij geholpen met een heel stuk discipline. Vroeger was ik nogal een losbol (drank/drugs elk weekend en geen structuur hoe dan ook) zonder bodybuilden had ik dat wellicht niet los kunnen laten.

uiteraard zijn complimentjes van anderen ook mooi meegenomen
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Voor mij is het echt een uitlaatklep, alle frustraties kan ik kwijt. In de gym kom ik tot rust, mijn momentje voor mezelf en ik hou van de uitdaging, iedere keer een stapje verder. Dat gevoel als je iets kan wat je twee weken eerder nog niet kan. Heerlijk om na een goede trainingsessie naar buiten te lopen en te denken wat is het leven toch mooi!
          Daarnaast vind ik het ook gewoon fijn om er goed uit te zien en me wat gezonder en sterker te voelen.
          Motvatie met eten is voornamelijk gezondheid, het is heel slecht om vet rond je buik te hebben en daar sla ik het wel op helaas. Voor mij een goede reden om goed te eten, naast dat ik het gewend ben en ik fastfood etc heel slecht kan verdragen.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
            Ik vind ook dat als je het doet om vrouwen te kunnen versieren, je beter een cursus kunt volgen over hoe stel ik mij op tegenover een vrouw....
            De meeste vrouwen vinden het helemaal niet mooi, en vinden het eerder eng.
            Ik denk dat je dan een probleem hebt die op een heel ander vlak ligt, en je gewoon heel onzeker bent en idd beter daar aan kunt werken. Nu je wat spieren hebt ben je zekerder van jezelf, wat een vrouw meer aantrekkelijk vind van nature dan een lijf met bulten en volop aderen. En door die meer zekerheid zal je dus misschien jezelf anders opstellen.
            Ik zie het hetzelfde als n kerel met n grote bek, het lijkt stoer maar vrij onaantrekkelijk.
            Dan moet je er wel even bij zwtten dat je het hebt over ronny coleman figuren, kai greene of op zn hoogst arnold figuren die ze onaantrekkelijk vinden. Iedereen die zegt dat meiden niet van een clean wasbordje met wat dikkere armen, chest en benen houdt is of voorgelogen of heeel naief. Is natuurlijk wel bij sommige dames anders maar om nou te zeggen dat de meeste meiden een echte aesthetic lichaam niks aanvinden of niet anders bekijken dan iemand met een buik(je) is echt onzin.

Comment

Originally posted by rainman View Post
              De meesten die met bodybuilden of fitnessen beginnen,beginnen ermee omdat ze toch op een bepaalde manier zekerder willen worden.
              Ik was altijd ook een wandelende tak en wilde dat veranderen.
              Ook om als adhd'er mijn energie kwijt te kunnen.

Sinds ik kinderen heb merk ik dat mijn beweegredenen veranderd zijn,nu wil ik ook dat de kinderen in dat opzicht trots op me kunnen zijn.

Dat hangt er uiteraard niet alleen maar af van hoe gespierd je bent,maar ik merk toch wel dat ze het stoer vinden dat ik geen uitgezakt lichaam heb.
              Als ik mee gym bij mijn zoontje op school,wilt iedereen in mijn groepje.
              Ook de juffen en moeders!
              Lijkt mij ook leuk om als klein kind een sterke vader te hebben. Dat je een foto laat zien, kijk dit is mijn papa. stoer he
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by leandero10 View Post
                Voldaan gevoel, zelfverzekerder, discipline, sterker en fitter lichaam en geest, voorbeeld voor anderen.
                yeahh

Comment

Ik hou van deze sport omdat er weinig andere sporten zijn waarbij je meer zit en toch veel kan eten. Telt dat ook?

Nee, niet serieus
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik ben eenmaal begonnen als een tubby mofo die gewoon dacht dat hij nog best wel eens breed zou kunnen worden als hij zou gaan fitnessen, dacht er wel aanleg voor te hebben.
                    Ben toen eenmaal begonnen en ik vond het leuk om te doen, vooral omdat ik snel veel afviel was dat heel motiverend om er mee door te gaan. Sterker worden ook.

Toen ik eenmaal zoveel was afgevallen was ik best een magere lat.. dus toen was 't motiverend mezelf te zien groeien. En zodoende is het gaandeweg meer een gewoonte geworden als tanden poetsen dan iets waar ik motivatie voor nodig heb.

Heb wel eens dagen dat ik er absoluut geen zin in heb, maar ik ga dan maar gewoon. Al is het een bout training je bent tenminste niet op je luie reet blijven zitten .
                    Broomstick_bodybuilding op insta
                    F#CK heavy weights

Comment

Begonnen met krachttraining om sterker en dus gespierder te worden voor waterpolo met mijn 62kg bij 1.78m.

Dit ging zo goed (dankzij bodynet omdat ik hier leerde dat je moet eten om groter, sterker te worden) en mijn trainingen werden dusdanig intensief dat mijn andere sporten naast krachttraining/bodybuilding ook steeds lastiger werden. Uiteindelijk ook vanwege andere omstandigheden gestopt en mezelf gefocust op bodybuilding alleen.

Ik ben van nature een persoon met een "goede" zelfdiscipline en bodybuilding accentueert dit enkel meer. Verder beleef ik erg veel plezier aan deze manier van leven, ik verrijk mezelf er niet enkel fysiek mee (meer esthetisch lichaam, groter, droger, sterker etc.), maar ook mentaal (weten wat je aan jezelf hebt; wanneer je letterlijk "gek" begint te worden na 7 weken cutten terwijl je zowat om de maand een tentamen hebt bijv.). Dankzij bodybuilding heb ik ook het idee gekregen dat ik alles kan bereiken in mijn leven als ik mij daar simpelweg 100% voor inzet. Geen vervelende mindset al zeg ik het zelf.. En ik kan nog wel een half uur door gaan op deze manier.

Wat betreft de discussie; trainen voor het vrouwelijk schoon. Ja hoor, maar dat zie ik eerder als een "bonus", hoewel bij lange na niet alle vrouwen "gespierde" mannen mooi vinden. Verder wordt je al gauw in een hokje geplaatst vanwege de vooroordelen over bodybuilders. De meeste geluiden uit mijn omgeving zijn vaak toch wel positief; knap, respect, mooi fysiek, bruut, aantrekkelijk, ontzag etc. etc.

En ik denk ook maar zo; waarom zou ik mezelf niet pushen tot het uiterste? Waarom niet zien hoe ver ik kan gaan met mijn lichaam en geest (geldt overigens ook qua studie etc.)?

Ik kan de gedachte niet verdragen dat ik er niet alles aan gedaan zou hebben uiteindelijk om mijn leven maximaal gepresteerd (en dus geleefd) te hebben.

p.s. ik ben ook gewoon verslaafd, dus ik moet wel trainen
                      p.s.p.s. ik eet ook graag en dat kan ook met deze sport
                      Last edited by Iron Mind; 29-11-2013, 14:32.
                      "Straight outta gym"

Comment

ik ben gwn gaan traine omdat ik en me maatjes naar lloret ginge en je moet dan wel gwn sikspak hebben ja tog. was leip ofnie

not srs
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                          ik ben gwn gaan traine omdat ik en me maatjes naar lloret ginge en je moet dan wel gwn sikspak hebben ja tog. was leip ofnie

not srs
                          Ektwell boii!

Ik vond mijn liefde in de sportschool. Genaamd barbell. Sindsdien een hele goede relatie opgebouwd met haar
                          1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
                          Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Gezondheid.
                            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

om de brede man uit te hangen

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
                                om de brede man uit te hangen
                                wow wat een goede motivatie. Zeker ook het typje om bij uitgaan super stoer te doen met zijn 'geweldige' lichaam?
                                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X