plof kop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by frankey View Post
    Tuurlijk ga je zoeken in andere dingen, maar creatine was 80% dat ik overal vocht vast hield en jjj volgens mij heb jij met alles het wiel uitgevonden al he?
    ik ben juist op zoek naar een antw waarom zovelen slechte ervaring hebben met crea in een kuur, het lijkt wel het zwarte schaap voor problemen die mogelijk door iets anders veroorzaakt konden zijn.
    ik ben kritisch en een uitleg als, ik vind het gewoon niet passen e.d. ben ik niet meet voldaan.
    als je geen verdere uitleg hebt, dan kan het wel eens zijn dat je fout zit, of moet je zelf openminded zijn..
    powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

als bijna iedereen er in de praktijk last van heeft, maar je kunt er geen theorie bij googlen is het natuurlijk niet zo?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
        als bijna iedereen er in de praktijk last van heeft, maar je kunt er geen theorie bij googlen is het natuurlijk niet zo?
        Wanneer je de werking van creatine(fosfaat) onderzoekt zie je dat vochtophopingen buiten de spiercellen niet veroorzaakt worden door creatine.

Mogelijke oorzaken zijn meestal te vinden in het dieet, subtiele veranderingen in de hoeveelheid zout kunnen wereld van verschil maken.
        Mvos vraagt naar de bloeddruk, ook dit is een mogelijkheid. Al denk ik dat je dan ook vocht rond de enkels gaat zien.

Comment

Originally posted by frankey View Post
          Was niet alleen mijn hoofd overal zat vocht en toen ik stopte met creatine was het zo goed als weg... voeding niet mega veranderd maar goed was geen crea succes verder!
          Ja, ik had gelezen dat het overal zat en niet alleen aan je hoofd. Maar het woord "plofkop" klinkt zo lekker, vandaar.

Het kan zo zijn dat het voor sommigen niet het gewenste effect heeft, maar we weten niet of andere factoren ook een rol spelen. Dat is niet helemaal duidelijk. Jij zegt dat jij je voeding niet drastisch hebt veranderd, maar ook kleine dingen kunnen veel verschil maken.

In Amerikaanse hebben wedstrijdatleten het erover dat zij het gewoon tot de dag van de wedstrijd gebruiken. Hier bijvoorbeeld:

creatine and contest prep - Bodybuilding.com Forums
          Does anyone use creatine in contest prep (poll) - Bodybuilding.com Forums
          Creatine for pre-contest Prep - Bodybuilding.com Forums
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
            Wanneer je de werking van creatine(fosfaat) onderzoekt zie je dat vochtophopingen buiten de spiercellen niet veroorzaakt worden door creatine.

Mogelijke oorzaken zijn meestal te vinden in het dieet, subtiele veranderingen in de hoeveelheid zout kunnen wereld van verschil maken.
            Mvos vraagt naar de bloeddruk, ook dit is een mogelijkheid. Al denk ik dat je dan ook vocht rond de enkels gaat zien.
            Er werd ts geadviseerd om te stoppen met creatine als hij dat zou nemen, maar ts heeft nergens bevestigd dat hij creatine neemt.
            De vraag(of discussie) of creatine tijdens een kuur wel of niet voor een 'opgblazen kop'zorgt,geldt dus niet voor ts tot hij bevestigt creatine te nemen.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

ik denk dat het komt door me voeding, eet behoorlijk veel kh en ook zouterig.

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                ik denk dat het komt door me voeding, eet behoorlijk veel kh en ook zouterig.
                Dat zou het wel eens kunnen zijn ja.
                Waarom neem je tijdens je kuur veel zout dan?

Maar de hamvraag:neem je creatine????
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

waarom veel zout tijdens je kuur? Ik ben van mening dat de meeste bb'ers overdrijven met het zoveel mogelijk zoutloos eten zolang ze geen wedstrijden draaien. Echter heb ik het dan over naturel bb'ers. Bij kuren is het algemeen bekend dat dit bij veel mensen voor vocht trekken zorgt.

Ik at tijdens mijn kuur zonder toegevoegd zout en blies toch de eerste 2 weken op als een ballon. Bleek dat dat kwam door de sambal die ik door mijn rijst flikkerde. daarna zonder sambal gegeten en toen was het merendeel zo weg.
                  'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Blijft ook wel persoonlijk, ik hou zo ie zo heel makkelijk vocht vast.. Per persoon verschilt dit natuurlijk ook heel erg!
                    Een dag niet getraind...

Comment

Ik trek giga veel vocht als ik te veel zout tot mij neem. Maar sommige kruiden doen dit bij mij ook.
                      Ik heb al eens geschreven 1x vliegtuigvoer en hoppa andere dag 3 kg erbij, en dikke onderbenen.
                      Mijd ik het is er niets aan de hand.
                      Ik denk ook dat het per persoon veel scheelt.

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                        Gebruik jij misschien medicatie dat corticosteroïden bevat?
                        Ik wel, maar wat heeft dat ermee te maken dan?

Comment

ik neem weinig creatine af en toe na traine 5 gram, misschien ligt het aan havermout wat eet tog gauw 300 gram per dag

Comment

TS geeft aan aan de test te zitten. Nadeel van roids is dat je vocht vasthoudt. Zelfs de spieren in je gezicht zijn momenteel bezig met hypertrofie ^^. Wanneer je klaar bent met je cycle trekt het wel langzaamaan weg...niet druk maken
                            There are no pacts between lions and men!

Comment

Wat vocht oke, de vrouw zag het na 3 injectie test p verandering. Maar volle opgeblazen kop is niet nodig als je aan de test zit.
                              Een dag niet getraind...

Comment

idd voor me kuur had ik ook zo een bolle kop dus heeft niets met test te maken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X