Water drinken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is een symptoom van diabetes, maar je zult dan waarschijnlijk ook last hebben van andere symptomen, check hier even: Sypmtomen van diabetes | Diabetes Fonds
    Als je twijfelt kun je even langsgaan bij de dokter, bloedsuiker prikken kost nog geen minuut.

Comment

Originally posted by diasog View Post
      Ik heb de laatste tijd dehele dag n droge keel (vooral 's ochtends bij het opstaan..). Water drinken lijkt niet te helpen, of moet ik gewoon nog meer water drinken?
      In de winter drinken sommigen vaak ongemerkt te weinig omdat er geen dorst wordt ervaren.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Slappe (groene) thee kun je ook goed meerekenen aan je waterbehoefte per dag!
        Squat 8x 97,5kg ¤ Deadlift 8x 100kg ¤ Dumbell Bench​ 8x 60kg

Comment

Originally posted by Lolloler View Post
          Slappe (groene) thee kun je ook goed meerekenen aan je waterbehoefte per dag!
          Met suiker ?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
            Met suiker ?
            Getver, gewoon lekker naturel. Te veel carbs.

Comment

Getver, gewoon lekker naturel. Te veel carbs.
              Eerdere discussie gemist?
              Lipton doet standaard suiker in de zakjes om de 'slechte'kwaliteit thee te verbloemen en kosten te drukken.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

meestal zo'n 2 liter op dagen dat ik niet hoef te werken met moeite, dan is het samen met de wekker van het eten een glas water.

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  Eerdere discussie gemist?
                  Lipton doet standaard suiker in de zakjes om de 'slechte'kwaliteit thee te verbloemen en kosten te drukken.
                  Ik haal mijn groene thee bij de China Town. Dat is pure gedroogde Camellia Sinensis. Oftewel: Pure groene thee zonder toevoegingen. Echt heerlijk.

Comment

Ik haal mijn groene thee bij de China Town. Dat is pure gedroogde Camellia Sinensis. Oftewel: Pure groene thee zonder toevoegingen. Echt heerlijk.

Dat zegt Lipton dus ook

Comment

Absoluut geen discriminatie, maar "puur"betekent in China iets anders dan hier.
                      Zelfs de thee is namaak daar.

Keuringsdienst van waarde niet gezien met de oerhollandse rivierkreeftjes uit China?
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

@rainman Échte chinese thee wordt daar gewoon rechtsstreeks van de plant in de pot gedaan, geen zakjes of voorgeproduceerde kutzooi erbij o.i.d. Deel van me familie woont daar
                        the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

Zoals skillful zegt, ik koop geen zakjes etc. maar puur en alleen de geïmporteerde blaadjes van de plant.

De Oriental is een zeer goede supermarkt met veel van dit soort producten. Ik koop ook veel rauwe noten en andere producten bij ze, echt ideaal.

Comment

Was ook een geintje hoor.
                            Maar hoe weet jij dat de geimporteerde blaadjes puur natuur zijn?
                            Maar het enige wat ik vertrouw, is mijn eigen moestuintje!
                            Al heb je dan weer met zure regen te maken.

Ach je kan bijna niks meer eten en drinken bijna.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ach, ik ga me er verder ook niet te druk om maken hoor. Leven moet wel een beetje leuk blijven.

Nu weer terug naar het water onderwerp?

Comment

Ik drink al jaren lang bijna alleen maar water. Mijn waterfles gaat standaard met mij mee in mijn tas. Hou eigenlijk niet bij hoeveel ik exact drink. Zal ik eens gaan bijhouden. Ik kan ook zo genieten van een lekker glas koud water wanneer ik onder een hete douche sta.
                                Af en toe verwen ik mezelf met alcohol of bubble tea.
                                TheLadyInPink

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X