Dit is echt helemaal niks inderdaad. Nu is het wel de bedoeling dat ze gaat opbouwen, dus elke week + 100/200 kcal zodat ze eerst aan de 1800 kcal gewend is op een dag. Daarna pas weer afbouwen om af te vallen. Of iets erboven om in spiermassa aan te komen.
Hulp voor de vriendin haha.
Collapse
X
-
Ik heb met haar van een aantal dagen ingevuld ze zit tussen de 1100 tot 1300 kcal per dag. Dit zal dus eerst omhoog moeten met 100/200 kcal per week? vervolgens de 1800 vasthouden voor...? en dan 300/400 onder onderhoud voor een maand en dan een week onderhoud en vervolgens weer maand eronder(optie werd een paar post terug gegeven). Begrijp ik het zo goed verder?Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
het gaat er vooral om dat haar metabolisme is vertraagd. Dit zorgt ervoor dat als ze nu 1800 gaat eten ze 700 kcal boven haar vorige eetpatroon gaat zitten en dus veel van die extra 700 kcal op gaat slaan als vet. Om haar metabolisme weer opgang te krijgen zal er per week een verhoging van zo'n 200 kcal wel bij kunnen zodat het in totaal ongeveer een maand gaat duren voordat dit weer wat beter gaat werken.
Wat was haar doel ook alweer, afvallen of aankomen in spiermassa? Is dat afvallen dan mag ze pas weer afbouwen wanneer ze aan haar 1800/1900 kcal zit en daar dan weer onder gaan zitten. Wil ze aankomen in spiermassa (en ook een beetje vet verliezen natuurlijk) dan moet ze iets boven 1900 gaan zitten, denk aan 2200 ofzo.
Ik hoop niet dat het haar afschrikt als ik zeg IN SPIERMASSA AANKOMEN, want ze mag zelfs een jaar trainen om spiermassa aan te komen: haar lijf wordt er alleen maar strakker door. Niet gespierd zoals jij dat bent/wordt ;')
Comment
-
Ik ga dit zeker me nemen in men plan. Ze schrok wel een beetje ma ze gaat meer eten haha. Haar plan is wel om vet te verliezen en uiteraard wat strakker in haar lichaam te zitten. Raad je ook aan om na een maand weer een weekje wat hoger te zitten in de kcals? Om haar metabolisme weer een beetje aan te wakkerenMotivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
hoe bedoel je dat? Als je metabolisme eenmaal weer op gang is hoef je na 4 weken niet weer veranderingen in je metabolisme aan te brengen.. Gewoon net zolang onder je behoefte totdat ze tevreden is. wel kan ze na 4 weken onder haar onderhoud wel ff 2 weken op onderhoud om dan weer ff wat harder te kunnen trainen (met cutten heb je vaak minder energie)
Comment
-
Oke NickP dan begrijp ik het helemaal ze heeft voor het eerst weer eens 1380 kcal gegeten gister was wel effe wennen en we gaan het rustig opbouwen naar de 1850 en dan dadelijk 300+- onder onderhoud gaan eten totdat ze egt tevreden is en ze wat vet kwijt is en erna kijken we weer verder naar het volgende doel!
Hartelijk bedankt NickP voor de duidelijke uitleg!Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Excuses voor de late reactie. Je had me wellicht even een PM kunnen versturen om me te wijzen op dit topic. Verder inhoudelijk: Nick heeft het redelijk goed omschreven.
Om je een grof idee te geven van hoe je dit zou kunnen aanpakken:
Week 1 : 1300: E100, K125, V44
Week 2: 1500: E100, K175, V44
Week 3: 1700: E100, K200, V55
week 4: 1900: E100, K250, V55
week 5: 1900: E100, K250, V55
week 6 - 11: 1400 kcal: E100, K150, V44
week 12-13: 1900: E100, K250, V55
week 14 - 19: 1400 kcal: E100, K150, V44
week 20-21: 1900: E100, K250, V55
Ikzelf maak meestal ook nog kleine verschillen tussen de training en rustdagen, wat het geheel iets complexer maakt, maar deze basis is goed voor jou vriendin.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Hey dynobet Ik wou niet ongeduldig overkomen ben al blij dat ik geholpen word! En de info van nick kon ik idd ook alweer een hoop mee!
IK ga dit plan zeker met haar volgen en het gaat helemaal goed komen ze is in iedergeval met super moed eraan begonnen!
Dankjewel voor alle hulp allemaalMotivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Los van de hoeveelheid eten, is er meer wat haar stofwisseling kan bevorderen he. Groene groentes doen veel goeds (en als ze daar niet van houdt, dan is spinazie met wat fruit en kaneel in de blender misschien een makkelijke manier. Spinazie is vrijwel smaakloos daarin). Kelp (en nog iets, ben de naam ff kwijt) helpen de schildklier, pepers jagen je stofwisseling aan, en er is nog een hoop te verzinnen.
Als ze trouwens meer honger gaat krijgen moet ze niet ongerust worden, is een goed tekenMaar kan mentaal een beetje zuur voelen voor vrouwen (tjah, meeste van ons hebben nu eenmaal een andere logica).
Enne, walnoten helpen tegen de vorming van borstkanker. Is toch 1 van de meest voorkomende doodsoorzaken bij vrouwen.
Originally posted by NickP View Posthet gaat er vooral om dat haar metabolisme is vertraagdLast edited by Patriciaaa; 24-01-2014, 19:28.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Hallo patricia,
Groene groentes eet ze graag dus dat sgeelt al! Vanmorgen werd de logica voor de eerste keer al getest er stond in plaats van 68 maarliefst 69 en ze schrok daar wel van!Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
De kilo die erbij was gekomen was ook heel snel weer eraf en ze is al licht afgevallen en het eten gaat nu prima ze vind het nog wel lastig maar ze krijgt steeds meer honger! De trainingen vind ze super wel effe wenne met de goede houding maar spierpijn is aanwezig haha. SO FAR SO GOOD.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Zeggen dat elk moment dat ze spierpijn voelt betekend dat ze nog steeds aan het verbranden is van de training... maak ik mezelf ook altijd wijs haha dan is het opeens een stuk minder erg. Leuk dat je haar zo gemotiveerd hebt gekregen nu! Nu is het doorgaan
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
4 dagen geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment