100 kilo op een vast bank geloof ik wel... kan zo 30 a 40 kilo verschil geven met los bp.... wat doe je dan op bench press met losse stang ?
18 jaar zeer laag vetpercentage. kom geen vet bij! help
Collapse
X
-
Originally posted by frankey View Post100 kilo op een vast bank geloof ik wel... kan zo 30 a 40 kilo verschil geven met los bp.... wat doe je dan op bench press met losse stang ?
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Postsmith bedoel je? kan toch nooit 30/40 schelen? bij mij scheelt het niet veel in ieder geval, ik tel de stang bij de smith ook nooit mee.
Smith is bij lang na geen bp ! en telt ook zeer zeker niet als bp
Comment
-
Originally posted by Hooligan View Posten als je hem dan bij bp wel telt heb je de eerste 20 al te pakken
Smith is bij lang na geen bp ! en telt ook zeer zeker niet als bp
Ja want een losse stang is hetzelfde als een vaste stang.. die je met twee vingers al in beweging krijgt. Natuurlijk tel je het gewicht van een losse barbell mee. Je telt toch wat je tilt of niet?
Maar goed, hij had het over 40kg verschil tussen de smith en bench, ik vind dit erg onwaarschijnlijk. Jij niet dan?
Comment
-
Ja een verschil van 40 Kg is erg groot
Doe zelf nooit de smith press om t zo maar ff te zeggen.. vind het een ondingHeb liever zelf de controle.
Maargoed zal ik je een andere bewering geven :
Ik weet zeker dat als de TS zou bankdrukken op een nette manier hij hooguit 60 KG drukt, en dan bedoel ik met een nette manier is de goede ligpositie , langzaam laten zakken tot diep in de borst en daarna krachtig uit zonder dat er iemand met zn klauwtjes aan zit
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Posthoe kan je dat nou zeker weten, je kent hem niet?
Zijn stats zijn niet zo dat ik nu denk dat hij die 100 netjes drukt! Jij wel ?
Zie bij ons in de sportschool veel jongens met die smith machine een press uitvoeren wat wij "halfjes" noemen.. ongeveer tot de helft zakken en dan weer naar boven
en dat dan zo snel mogelijk
Comment
-
Originally posted by rainman View PostEerlijk gezegd niet nee,rond de 175cm .
Daar had ik niet op gelet eerlijk gezegd,nu wil ik ook een flmpje zien!!!!
he he
Spreek ik als ervaringsdeskundige van 2 meter + en ga je me nu pas geloven ? :P
Trouwens dat ts niet reageert maakt het verhaal alleen maar meer onwaarschijnlijk toch ?
Comment
-
Bewijzen dat hij 100 drukt, bewijzen dat hij 2-3% staat. Die bewijzen komen er never en zijn ook helemaal niet nodig omdat je zo al ziet dat dit niet klopt.
Als er foute informatie door TS word gegeven is het gewoon onzin om hier correcte antwoorden op te verwachten!The expert in anything was once a beginner..
Comment
-
Originally posted by rainman View PostEerlijk gezegd niet nee,rond de 175cm .
Daar had ik niet op gelet eerlijk gezegd,nu wil ik ook een flmpje zien!!!!
Nee leek mij ook erg onwaarschijnlijk. Met zijn gewicht en lengte spreek je eerder van ondergewicht. Het lijkt me dan ook erg sterk als hij even 100 benched, ook al zou dit op de smith zijn. Zoals MisterMn al zegt, dat filmpje en die foto's krijgen we niet meer te zien... beetje jammer dat er altijd met internetstats gesmeten moet worden. Hij zal er niet meer of minder hulp door gaan krijgen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
2 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
4 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment