Sixpack Trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gentjuh View Post
    Zoiets heb ik gehoord dat je met squatten ook je buikspieren traint, moet je deze dan aanspannen of hoe werkt dat?
    Aanspannen doe je toch standaard met squatten?
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het lijkt me toch niet dat je jezelf als een zoutzak ter aarde laat storten dus visualiseer het zelf eens of probeer
      het vanavond eens uit en kijk en voel wat je nou eigenlijk exact doet, of je squat niet dat kan ook?
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

Sinds ik met falstyrs schema ben begonnen en weer serieuzer squat en DL voel ik mn buikspieren de dag na die oefeningen zeker!
        Become the best version of yourself - Elliot Hulse

Comment

ja ik ben vorige week begonnen met squatten, ik doe het nu eerst met stang zonder gewicht om de positie aan te leren, op het moment dat de onderrug naar binnen gaat ga je te ver toch?

Comment

Bij de deadlifts voel ik ze ook goed, moet toch allemaal samen werken om goed vorm te behouden.
            Last edited by fanta; 19-02-2014, 22:01.

Comment

Nou abs pakte ik nooit apart, maandag wel, daarna stretches, voel het nu nog. Ben er hooguit 5 minuten mee bezig en denk zoals maarten zegt dat het wel degelijk een meerwaarde heeft, zeker qua massa.

ik bedoel je hebt "inwendige" en "uitwendige" abs om het zo maar even te noemen, tenminste dat is mij verteld, en ik denk dat je met compounds meer de inwendige laag doet, net zoals met vacuums bijvoorbeeld.

Comment

Ik pak ze echt niet genoeg met squat, dl enzo. Sterker, ik begin nu mn training vaak met buik, omdat mn buik zo erg achterloopt dat ik met bepaalde oefeningen tekort schiet op mn buik.

Ik vergeet ze alleen vaker dan dat ik ze daadwerkelijk doe
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik train ze al vanaf begin af aan (is ook maar 7 maanden terug) apart, al zou het de eerste spiergroep zijn die ik zou laten vallen bij gebrek aan discipline Ik train het ook gewoon zoals elke spiergroep, geen hoge reprange gewoon 12-8 weighted crunches en leg pull-ins.
                  the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

@ 17%

Watnou vetpercentage verlagen.. trainen die abs..
                    Bij mij word t alleen maar minder zichtbaar naarmate mn vetpercentage zakt... omdat ik van +40% afkom.. loose skin... fucked up maar fuck it
                    A year gives you 365 opportunities

Comment

Als dat 17% is, dan heb je verdomd veel op je rug zitten.....

En losse huid? Waar dan? Zijn je abs niet minder zichtbaar omdat je zo diep in je dieet gaat, dat je lijf ook spier opeet?
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

ik ben het hier eens met Patriciaaa,

Lijkt toch wel een stukje minder dan 17%, verder zie ik nou ook niet echt een loose skin.

Comment

Originally posted by Kouwearie View Post
                          @ 17%

Watnou vetpercentage verlagen.. trainen die abs..
                          Bij mij word t alleen maar minder zichtbaar naarmate mn vetpercentage zakt... omdat ik van +40% afkom.. loose skin... fucked up maar fuck it
                          17% geloof ik ook niet zo. Maar er zit wel degelijk nog wat vet op je lichaam, ik zie nog geen seratus.
                          Ik schat jou op +- 12%.
                          Maar de uitspraak dat je niet hoeft te verlagen in bf voor de buikspier goed zichtbaar je hebben is onzin mede het feit dat ze minder zichtbaar worden bij een lager bf.

Wel heb ik respect voor je van 40 naar wat jij denkt 17 verlagen waarvan ik eerder denk dat het 12% zal zijn...
                          En idd als je veel te laag gaat in je voeding vreet je ze op, en zullen ze minder zichtbaar zijn.
                          Natuurlijk moet je ze trainen, ze moeten even sterk zijn als de rugspier om balans te houden in rug/buik.
                          We willen er niet bij staan alsof je moet schijten whaaaahahaha.

Comment

Ik was dus ook zo zwaar gefocusseerd op het verlagen van mijn VP met de gedachte dat mijn abs daarmee goed zichtbaar zouden worden. Niet dus, je kunt ze wel zien, maar niet gedefinieerd. Ik heb de zijkanten trouwens wel in mooie conditie, de ribben zijn te tellen. Dus inderdaad zoals velen al hebben gezegd, vp verlagen en trainen zoals je andere spieren traint (met weerstand). Ik denk trouwens niet dat ik ooit de middelste lijn ga zien wellicht vanaf 8% ofzo
                            There are no pacts between lions and men!

Comment

Originally posted by Reco View Post
                              ik ben het hier eens met Patriciaaa,

Lijkt toch wel een stukje minder dan 17%, verder zie ik nou ook niet echt een loose skin.
                              Nee, zo zie je geen loose skin... maar als ik ontspannen met mn armen naar beneden sta zie je t wel, bij m'n borst, mn buik.. Als een operatie vergoed zou worden, zou ik het direct laten weghalen..
                              A year gives you 365 opportunities

Comment

Originally posted by Kouwearie View Post
                                Nee, zo zie je geen loose skin... maar als ik ontspannen met mn armen naar beneden sta zie je t wel, bij m'n borst, mn buik.. Als een operatie vergoed zou worden, zou ik het direct laten weghalen..
                                Hou er rekening mee dat je huid zich 1x per jaar totaal vervangt, en het tijd nodig heeft om zich aan te passen.
                                Het komt wel goed kerel...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X