Oma op tv!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oma op tv!

Studio MAX Live: Deel I - Uitzending Gemist
    Vanaf de 7e minuut

Foto's en info komen van haar FB
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

ff kijken thnx=)

Comment

Geinig..leuk mens is dat.

Comment

Even kijken na werk
        Calisthenics / Street workout

Comment

Thanks leuk om te kijken Volgens mij riekt ze altijd wel een beetje naar broscience en het feit dat Roellie opeens een plek of 6 omhoog ging zonder haar zegt wel wat, maar toch een leuk mens lijkt me

Comment

Originally posted by aktito View Post
            Thanks leuk om te kijken Volgens mij riekt ze altijd wel een beetje naar broscience en het feit dat Roellie opeens een plek of 6 omhoog ging zonder haar zegt wel wat, maar toch een leuk mens lijkt me
            Dacht ik ook al. Ze lijkt me wel een super aardige vrouw. Is ook leuk om te zien dat zij zo'n grote kerels traint. Ze is trouwens 56, dacht dat ze rond de 70 was
            Last edited by Gus; 17-03-2014, 17:54.
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Noem het broscience haha zij doet het gewoon op haar manier..die ze zichzelf meester heeft gemaakt.
              brosciencevind ik toch meer interessante forumpraat, ik denk dat zij zich wel bewezen heeft.
              ok ze kreeg roel niet helrmaal naar de top maar toch een flink eind

Comment

Heeft ze naast Roely eigenlijk nog meer grote namen gehad die ze 'eigen' kan noemen? Want Roel is ook niet vanaf het begin afaan bij haar geweest, toch?

Hahaha broscience? Uuuhhhhh het is een vrouw waarbij je volgens mij het niet hoeft te wagen om 70% te geven tijdens een training, hoe leg je dan de link met broscience?
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

wat was dat verhaal van roely en haar dan? hij was niet zo te spreken over haar?

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Heeft ze naast Roely eigenlijk nog meer grote namen gehad die ze 'eigen' kan noemen? Want Roel is ook niet vanaf het begin afaan bij haar geweest, toch?

Hahaha broscience? Uuuhhhhh het is een vrouw waarbij je volgens mij het niet hoeft te wagen om 70% te geven tijdens een training, hoe leg je dan de link met broscience?
                    De trainingen zullen vast hels zijn, heb het hier over de voeding
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                      Mja ze zal vast wel hebben kunnen uitvogelen wat wij als gemiddelde forumklant kennen . Zo lastig is t allemaal niet. Denk dat de aas/training/rust verhouding en de cut naar wedstrijdshape interessanter is voor dit soort mensen.
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik heb wel respect voor zon oud vrouwtje. En dat niet alleen, maar ook voor diegene die naar haar willen luisteren.
                        Je zou maar gecommandeerd worden door zon kleine vrouwtje haha.

Ik ga toch is met ons oma praten..... Misschien zit er veel meer in me
                        Stats: 74kg at 11%
                        Vision: 85kg at 8%

Comment

Originally posted by Gus View Post
                          Wat voor broscience zegt ze over voeding dan?

Comment

Is ook nooit goed om te lang bij 1 persoon te blijven lijkt me... Ze heeft hem extreem ver gebracht en nu kon hij weer via iemand anders weer nog net iets verder komen
                            Een dag niet getraind...

Comment

Alsof je elke training door de hel moet gaan...
                              I'm not special, but not the same as you.
                              Because I do things you will never do.
                              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X