Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Mwa.. weet ook niet of ik nu echt vrienden heb gemaakt hier, jammer genoeg.
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Niemand neemt je wat kwalijk, en je bent meer gespierd dan de helft van bodynet volgens mij..
Geloof ik ook wel (het niet kwalijk nemen), maar het komt sowieso niet fijn uit. Ben 12 juni jarig en vier vaak mijn verjaardag dan, misschien volgend jaar. Gespierder geloof ik niet haha, maar bedankt voor het overschatten
Current status: Bulkin' and gainin'
Leukste imo op zon meet is dat je eens normaal kan praten dat komt gewoon anders over.
je ziet gezichten bij namen etc. Wtf hoe je eruitziet en of je wel of geen vrienden maakt.
ik heb aan meet 1 maarten overgehouden waar ik nu dagelijks cobtact mre heb, met me gezin ga eten das toch leuk man.
Na de tweede meeting ook weer en zo staan er toch al gauw 15 bodynetters in me telefoon ik vind dat persoonlijk leuk.
heb met sommige beter contact dan met oude maten.
Eindelijk de gezichten gezien achter de forumnamen gezien en een praatje maken moet ook wel lukken met de meeste gasten tijdens zon meet.
En vooral zien hoe iedereen z´n fysiek er nou in het echt uitziet, omdat foto´s nog wel eens een scheef beeld willen geven.
Ikzelf ontmoet graag mensen die serieus bezig zijn met deze sport, daarom zit ik ook op dit forum. En of die persoon nou net of lang op het forum zit maakt mij niet uit. Een beginner of gevorderde is. We delen allemaal de gelijke interesse namelijk bodybuilding/krachttraining/fitness.
Kortom, kom allemaal als je tijd hebt en zin hebt in een leuke middag en/of avond.
Geloof ik ook wel (het niet kwalijk nemen), maar het komt sowieso niet fijn uit. Ben 12 juni jarig en vier vaak mijn verjaardag dan, misschien volgend jaar. Gespierder geloof ik niet haha, maar bedankt voor het overschatten
Je kunt niet komen, omdat je vier dagen later jarig bent?
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment