Zat van mn dikke buik

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zat van mn dikke buik

Ik ben t fucking zat die buik van mij.
    Kan iemand mij nou eens vertellen hoe je die teringklote buik es wegkrijgt door geen fuckingspiermassa te verliezen?

Ik draai een beetje door hier, ik kan mn buik wel wegkrijgen door gewoonweg minder te eten, maar dan pakt t niet uit voor mn spiermassa en hier baal ik van.

op t moment eet ik vrij veel.
    p/d eet ik 21 tot 24 sneetjes bruinbrood en 1 avondmaal
    Ik merk dat ik hierdoor erg groei en helaas blijft mijn buik niet achter en ik word hier echt nie goed van. En als ik minder brood eet dan heb ik t gevoel alsof mn spiermassa verminderd en dan zie ik dat de kilootjes afvliegen en helaas ook spiermassa en dat wil ik juist niet.

Ik ben 171,5 en weeg rond de 80 kg ik ben hierzeer tevreden mee ik schat mijn vetpercentage op zon 15%.
    en als je mijn bouw eens bekijkt ziet t er allemaal goed uit,maar als je je ogen op mn buik richt dan denk je heeft die een voetbal ingeslikt ofzo, alsof t is opgepompt.

AUB weet iemand wat ik hiermee aan moet?????
    Ik wil niet minder gaan wegen die 80 kg is een obsessie geworden voor mij en dan wil ik ook behouden.

DANK U ZEER ALLENNNNN

post is wat fotos kerel dan kunne we het beter beoordelen..

Comment

ik heb geen fotos sorry. het is gewoon echt rond alsof t is opgeblazen. weet jij iets xeno. ik word hier echt schijtziek van. moet ik minder eten?

Comment

Als je de heel dasg eet en in de avond traind ie ie idd opgeblazen is niks aan te doen gozer..waarschijnlijk ben je dan mesomorf en dat je dan al het vet meteen in de buik opslaat.heb ik namelijk ook snel last van...Totaal geen vet op armen,benen etc maar alles loopt naar de buik.

Comment

Ja maar hoe kom ik er van af dan?

ey xeno heb je msn is makkelijker praten

zal ik je ff toevoegen als je niet erg vind

Comment

tuurlijk voeg me maar toe als je dat wilt me msn staat onder me info troep.

Greetz...

Comment

15% en dan een buik??
              dan zit echt al je vet op 1 plaats en dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk

door te cutten hoef je geen spier massa kwijt te raken hoor
              zorg gewoon dat je hoog in je eiwitten zit komt het allemaal goed
              Who's the Chef

Comment

ik praat geen onzin, bijna al t vet zal wel op mn buik zitten en die is echt rond en dat meen ik echt. wat kan ik t beste o peen dag eten dan?
                moet ik minder brood eten?

Comment

ik heb geen idee hoe je eet schema der uit ziet

maar als je der een hebt plaats hem dan in het juiste topic

als je niet weet hoe je iets dergelijks moet maken kijk dan even in dat topic naar een par voorbeelden en maak er dan voor je zelf een

reken ook eerst even uit wat je dagelijkse kcal behoefte is en reken uit hoeveel je op dit moment binnen krijgt met je voeding van nu
                  Who's the Chef

Comment

Zo rond als een voetbal heh hahahaha......

Sorry gozer ik lach me echt kapot hier........hoe je dat zegt

mijn buik is echt rond en dat meen ik echt haha......wat een lol ... laat mr.big het maar niet lezen....

zoals ik al op msn zij....rustig je call behoefte naar beneden goed trainen en wat cardio en dan zal je niet veel spiermassa verliezen hoor..haha wat zal ik goed slapen wat een knaller

Comment

Wat een figuur ook he...

Comment

Ik denk dat we die ronde buik allemaal wel kennen, hij neemt vooral naarmate de dag vordert toe.
                        Om af te willen vallen heb je een goed voedingschema nodig en je zult cardio moeten gaan.

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

weet je ik heb daar ook af en toe last van,iet heel goed om het weg te krijgen,op de dagen dat je je benen traint moet je maar eens een 15 min of een half uurtje lopenen daarbij eens ripped feul,dat zet zich speciaal in om het vet rond de buik weg te krijgen,kan je normaal in elke gym kopen

good luck bro
                          wacht maar als ik groot ben!

Comment

Kijk door het vele eten raken je maag en darmen vol. Hierdoor zet je buik uit. 's ochtends zal je buik ook een stuk platter zijn dan 's avonds na het vele eten de hele dag.

Ik had in de bulk ook een uitpuilbuik. Toen ik ging cutten was dat na een paar maanden helemaal verdwenen!

Je zal dus moeten cutten om vet te verliezen en minder moeten eten om je buik weer plat te krijgen.
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

iron_mike als jij je nou eerst eens ging voorstellen misschine worden je reply's dan mer geaccepteerd en krijg je ook nog andwoord terug
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X